reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 2 12 SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 13

Piyasa Denemeleri ? (İhtiyaç,Pegem)

ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı Forumunda Piyasa Denemeleri ? (İhtiyaç,Pegem) Konusunu İncelemektesiniz

Arkadaşlar merhaba bu yıl kasım ayında ALES 'e gireceğim ben de. Daha önce 3. sınıfta ...


  1. #1
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Mesaj
    30

    Exclamation Piyasa Denemeleri ? (İhtiyaç,Pegem)

    Arkadaşlar merhaba bu yıl kasım ayında ALES'e gireceğim ben de. Daha önce 3. sınıfta girmiştim ama ilk girişimdi, sayısal olmama rağmen türkçeden başladım vs. çok düşük bir puan aldım. ( 77 aldım bu arada ) Bu yıl denemeler çözüyorum, şu anda ihtiyaç ve pegem çözmekteyim ancak bazı denemeler çok kolay. Bazı denemelerde toplamda 4-5 yanlış yaptığım oldu ve zaman da 20 dakika kadar artıyor. Gerçek sınavın böyle olmadığını biliyorum. Deneme aldığım yerden özellikle en zorlarını istedim pegem ve ihtiyaç yayınları en zoru dendi ancak gerçekten sayısal soruları çok düşük seviyede olduğunu düşünüyorum. Piyasada zorluk seviyesi açısından ALES düzeyine en yakın hangi yayınları önerebilirsiniz ?

  2. #2
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2015
    Mesaj
    148
    hocam satıcı sallamış sana öyle ihtiyaç pegem diye pegem bildiğin lise 1 mat soruyor çözünce parama yazık etmişim diyorsun ihtiyaçta o kadar kolay olmasada ales ayarında hiç değil ben yediiklim almıştım geçen sene çok kazıktı hocam mantıksız derecede zor soruları vardı öğretici değildi yani sorular ama yinede çözebilirsin onun dışında çıkmış sorular en önemlisi kesinlikle çözümlü şekilde geçmiş yılların sorularını alıp çözmen gerek. sonra hocam yargıda güzeldi yargıyı da alabilirsin. güvender bildiğin çıkmış soruların rakamlarını değiştirmiş parana yazık alma , murat yayınları data yayınları bunlarda kolay değmez almana zaten ales sınavının sıkıntısı yayınların bu sınava yakın değerde soru bulamaması en yakın sorular yine çıkmış sorular oluyor benim tecrübe ettiğim yayınlar bunlar hocam sen bilirsin tabi karar senin. kırtasiyeye de gidince aç denemeyi çıkar bi bak içine zor mu kolay mı kaliteli sorular varsa al. yoksa dediğim gibi parana yazık oluyor.

  3. #3
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    10-2015
    Mesaj
    34
    Arkadaşlar şimdi 2015 bahar dönemi sınavına benzerlik açısından yaklaşırsak piyasada bu sınava en yakın deneme hangi yayında acaba?Kimileri ihtiyaç kimileri yediiklim kimileri yargı,pegem,data...vb sıralıyor.Bu yayınları daha önce çözmüş olanlar bir analiz yapabilirler mi acaba?

    Beyaz kalem,data,ihtiyaç,yediiklim,yargı,pegem,data,güve nder en yaygın yayınlar bunlar.Kullanmış olan arkadaşlar en son sınava göre bir değerlendirme yapsanız ?

  4. #4
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2014
    Mesaj
    154
    Ben Uzman Kariyer çözmeyi düşünüyorum. Çözen arkadaşlar var mı, nasıldır ?

  5. #5
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2014
    Nerden
    Antalya
    Mesaj
    75
    bu sıra beyaz kalemin 6'lı denemelerini çözüyorum, ales kadar zor değil ama ona yakın, yani iyi. beyaz kalemden önce yargının 5'li denemelerini (2016) çözmüştüm, açıkçası beğenmedim, kolay geldi. bahar dönemine hazırlanırken de uzman kariyeri çözmüştüm. bence sınava en yakın denemeler uzman kariyerindi.

  6. #6
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2014
    Mesaj
    154
    Teşekkür ederim.

  7. #7
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    54
    bende şuan yediiklim , yargı ve ihtiyaç denemeleri ile hazırlanıyorum..

    değerlerdirmeye gelirsek yediiklim sorularının ales formatından fazlasıyla uzak buldum.. sözel sorularında bir nebze ama sayısal soruları fazlasıyla kısa. kaldı ki aleste son yıllarda işlem becerisinden çok hıza dayanan sorulardan görmeye başladık.
    yargı denemelerine gelirsek bir nebze daha iyi olduğunu söyleyebilirm ama hala yetersiz ,birkaç kaliteli soruya denk gelmedim değil ama dediğim gibi.. ihtiyaç dersek bu üç yayın içinde ales ile en uyumlu sorulara sahip olan yayın ihtiyaç... yanlış sayınız gene çok çıkmıyor düşününce fakat zaman alan problemler var ve değişik tarzda sorular... açıkçası ben özenli buldum.

    umarım düşünen arkadaşlara faydalı olur.. bu arada ben tasarı yayınlarını merak ettim , deneyen arkadaşlar varsa şayet yazarlarsa..

  8. #8
    Akademik Forum
    Misafir
    En iyisi uzman kariyeri bi denemek, çoğu kişi uzman kariyerin yakın olduğunu söylüyor.

  9. #9
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    658
    İhtiyac icin soyleyeyim, sorular uzun ve karisik ama cozumlerini gormek gerekiyor. Bence sinava cok yakin degil ancak cozulmesi gerekiyor.
    …biz çayın yalnızlığa iyi gelen tarafını da severiz…

  10. #10
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Mesaj
    100
    Ales kitaplarına para vermek yerine bankacılık sınav kitapları ve mantık kitapları çözün derim. Ales matematik soruları zaten paragraf gibi oldu ve sınav full okuma ve strateji artık. O piyasa denemeleri zaman kaybı sadece..





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ALES Denemeleri
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan trtr26
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 10-10-2015, 12:47
  2. İhtiyaç Yayınclık Yeni Ales Denemeleri
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Celeron
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 07-04-2015, 20:32
  3. ALES İçin Yediiklim Pegem ve Yargı Denemeleri
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan oronar
    Cevap: 9
    Son Mesaj: 26-04-2014, 23:16
  4. Cevap: 0
    Son Mesaj: 16-07-2013, 12:30
  5. Kaskoda Şartlar Değişti, Hasar Piyasa Değerinden Ödenecek
    Sohbet/Muhabbet Konuları forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 04-02-2013, 10:14

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git