reklam

+ Konuyu Cevapla
Bulunan 1 den 7 - Toplam 7

Ales kursu / konya -antalya

ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı Hakkındaki Sorularınız Forumunda Ales kursu / konya -antalya Konusunu İncelemektesiniz

Merhaba, Konya'da ve Antalya'da önerebileceğiniz ALES kursu tavsiyesi rica ediyorum. Hızlandırılmış kursa katılıp faydasını gören ...


  1. #1
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2016
    Mesaj
    3

    Ales kursu / konya -antalya

    Merhaba, Konya'da ve Antalya'da önerebileceğiniz ALES kursu tavsiyesi rica ediyorum.
    Hızlandırılmış kursa katılıp faydasını gören olduysa ayrıca bilgilendirme yapmalarını rica ediyorum.

  2. #2
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2015
    Mesaj
    168
    Antalya için :
    karacaya sakın gitme
    Murat olabilir(kapalı yolda) ama çok pahalı bence
    markantalyanın karşında bir kurs var adını unuttum küçük bir yer ama ark.gitti güzelmiş
    cebesoyda sınav ders.falan var sakın gitme

    kısacası,antalyada ales kursu aramayın boşuna .murat var o da pahalı.

  3. #3
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2016
    Mesaj
    3
    teşekkür ederim. bir arkadaşım murat yayınlarına gitti, 70 zor aldı.maalesef antalya ve çevre bölgelerde yok.

  4. #4
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Nerden
    ◄◄ VE-RI-TAS
    Mesaj
    207
    Alıntı akbilsizogrenci Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Antalya için :
    karacaya sakın gitme
    Murat olabilir(kapalı yolda) ama çok pahalı bence
    markantalyanın karşında bir kurs var adını unuttum küçük bir yer ama ark.gitti güzelmiş
    cebesoyda sınav ders.falan var sakın gitme

    kısacası,antalyada ales kursu aramayın boşuna .murat var o da pahalı.
    Merhaba , o markantalyanın karşıısndaki CD (cenap düzgün dersanesi olcak).ben kpss (kepasese için bi ara belki çalışıırm diye sormuştum onu ) yani ilginç hakkaten baktığın zaman ,gerçekten sıska mı desem terkedilmiş mi desem bir apartman gibi eğitimle pek alakası olmayan bir yer sanırsın. ama antalyada maşallah herkes iyi diyor (ilginç).

    yalnız önce bi forumu kontrol etseniz aceb nasıl olur dedim. yani bu sınava 3 yıl hiç girmedim ama (ilk girdiğimde de 73 filann bilmiyorum öle bişeydi) ...
    yani ama girip iyi puan alan arkadaslara baktığınız zaman (yazdıklarına ) aslında dersane değil puanlarını yükselten. düzenli çalışmışlar sadece oda birazcık. neden çünkü bu sınavla bilgi ölçülmüyor aslında.

    bir matematik bilimci olarak bu doğrudur diyorum. deneme yapın ..bol bol..soru çözün isterseniz olmaz değil.ayrıca evet murat öyledir. katiyyen de indirim yapmayan ,sanki siz oraya adım atar atmaz sizi daha iyi bir yere ulaştıracak olan başka hiçbir kurumun var olmadığını veya olamayacağını idda eden bir dersane duygusu veriyor insana muhabbetleri (ama hoş kızlar oluyo tabi kayıt kabulde bazen)

    ne istiyorsanız onun için çalışın ,bence başarırsınız esen kalın.

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı akbilsizogrenci Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Antalya için :


    kısacası,antalyada ales kursu aramayın boşuna .murat var o da pahalı.
    önce yardımcı olmak için biraz bilgi aktarıp sonra yazdığı bu söz bana baatin hazretleri radiyallahu anhumanın (BAHO yani ) şu sözünü hatırlattı :

    ben mükemmeliyetçi bir insanım , bir işi ya tam yaparım yada hiç yapmam ,genelde hiç yapmam

    not: sadece espri. üstte yorumları alıntılanan üye ile bir ilgisi yoktur. tenzihen bilgisine sunulur
    Son düzenleyen sueno, 19-09-2016 saat 19:05.

  5. #5
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2016
    Mesaj
    3
    Hocam, yaklaşık 10 yıl iş tecrübesi ve 3 yıl öğretim elemanlığı yapmış biri olarak ALES sınavına bağlı bir kadrolaşma sürecim var.Yani sıkıntım SINAVDA AŞIRI PANİK OLMAK ZİRA tek eksiğim puan.Disiplinli ve düzenli çalışan, altyapısı olan biriyim.Evde yaptığım denemelerde 85 'e kadar çıkabildim.Hatta bri ara Antalya Yargı Dershanesine gittim.(Hiç TAVSİYE ETMEM).Oradada 85 'e kadar yükseldim.Şu an ALES'ten 70 almak benim için risk .En az 75-80 şart (

  6. #6
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2015
    Mesaj
    168
    sueno hahaha )

    o kadar hassas değilim alınmadım yani hatta baya güldüm )

    kastettiğim derhane CD değildi markantalyanın tam karşısında bi yerdi geçerken bakarım .

    Antalyada evde çalışmak en sağlamı

  7. #7
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Nerden
    ◄◄ VE-RI-TAS
    Mesaj
    207
    Alıntı akbilsizogrenci Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    sueno hahaha )

    o kadar hassas değilim alınmadım yani hatta baya güldüm )

    kastettiğim derhane CD değildi markantalyanın tam karşısında bi yerdi geçerken bakarım .

    Antalyada evde çalışmak en sağlamı
    HEHE iyi sevindimmm ,eğlenceliysen ben gibi tttanışmak isterdimm (hhee nickin de sevimliymiş , antalya için mi yazdın çok garip uygulamaları vardı onların o akbil işlemlerini yapanlar çok molla oluyodu onu hatırlıyorum) (ama ben istanbuldayyım şu anda antalyada 15 yıl filan oturdukk)
    yaf markantalyanın karşısı olmuyor hkkaten CD , yani bilmem gene yanlış anlamassın umarım ,şimdi efendim yolu gösterince sağını solunu karıştıran elemanlar çok gördük de. (valla ciddiyim sağ tarafa dön dedim sol tarafa gitti eleman )

    ama şimdi karşıısnda ne vardı ki markantalyanın , bi eski turgut reis dersaneleri (fem olmuştu sanırım bilmiyorum) bide başka ..sınav dersanesi var ,başkada eğitim kurumu denecek bir yer yok yani.

    o dediğin de çok doğru

    EĞER :

    ** evde sessiz ortamınız
    ** uygun sıcaklıkta
    ** bide sağlıklı yemek ...

    bu zorunlu ihtiyaclarınız karşılanıyorsa, gerçekten evde çalışmak en kıralı ...ZZZZÜPER !


    mm, bu arada ben cerrahpaşadaydımmm projeyi hazırlıyorum nerdeyse artık. ya hoca iyi güzel ama , sanırım bir onkolog hocaya gitsen daha iyi olur. dedi
    yemek yedim personel kantininde orijinaldi.

    ya o değilde ,nickimi banlamış sebepsiz bir eleman ... rezil olmazmısın bakalım sen sonunda merak ediyorum. SEBEP BELİRTEMEMEMİŞ BİR ZAVALLI!

    NNazmi abii valla benim sabrım tükeniyor bilgin olsun!!!..

    - - - Güncellendi - - -

    buda banlanırsa artk onay alana kadar bişey yapmayı planlamıyorum ama onay geldikten sonra yapacağım ilk İŞ birini veya birilerini rezil etmeye çalışmakk...

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı nidas Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam, yaklaşık 10 yıl iş tecrübesi ve 3 yıl öğretim elemanlığı yapmış biri olarak ALES sınavına bağlı bir kadrolaşma sürecim var.Yani sıkıntım SINAVDA AŞIRI PANİK OLMAK ZİRA tek eksiğim puan.Disiplinli ve düzenli çalışan, altyapısı olan biriyim.Evde yaptığım denemelerde 85 'e kadar çıkabildim.Hatta bri ara Antalya Yargı Dershanesine gittim.(Hiç TAVSİYE ETMEM).Oradada 85 'e kadar yükseldim.Şu an ALES'ten 70 almak benim için risk .En az 75-80 şart (
    ALESE HİÇBİR ÇALIŞMA YAPMADIM. kpsss ye de öyle ,sadece bağımsız fen çalışmaları yapıyorum ben.
    yani sorunuzu ben cevaplayamam. dediğim gibi forumda bu sınavdan yüksek alan arkadaslarımız bulunuyor. matematikçiler yüksektir. ben tc de bu tarz sınavlar ile , bilimsel çalışmalar arasındakiş korelasyonu çok zayıf buluyorum.

    dolaysıyla hiç bakmadım. haddizatında herhangi bir olanağım da olmadığından gecikmeler yaşandı. ama heralde çok fazla gecikmeyecektir. size diyeceğim yine
    neye çalışmak istiyorsanız onu yapın. ben bilime meraklıyım. onu yapıyorum.vd başarılı olduğuma inanıyorum. bikaç alanında uzman (profesor ile de görüştüm zaten olumsuz herhangi birşey yok,demekki iyi) sınav kötüdür ,yada saçmadır demiyorum. farklı dedim sadece.
    kolaygelsin. başarılar.
    Son düzenleyen sueno, 20-09-2016 saat 14:28.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Antalya ALES Kursu Tavsiyesi
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan POSTGRADUATE*
    Cevap: 32
    Son Mesaj: 24-08-2016, 22:56
  2. antalya da ales kursu önerisi
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan pinarinko
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 05-06-2016, 20:48
  3. Antalya'da 2015 YLSY Dil Kursu 2. döneme başlayacak arkadaş var mı?
    YLSY - 2016 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan spiritik
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 13-04-2016, 11:34
  4. Cevap: 0
    Son Mesaj: 12-12-2015, 10:36
  5. Antalya'da ÜDS Kursu
    ÜDS - Üniversiteler Arası Kurul Yabancı Dil Sınavı forum içinde, yazan mlke
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 13-07-2012, 17:24

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git