reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 2 12 SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 14

Yanlış Kodlama

ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı Hakkındaki Sorularınız Forumunda Yanlış Kodlama Konusunu İncelemektesiniz

Slm bugün Ales 'te sözel cevaplarını sayısala kodlamışım. Çıktıktan sonra farkettim. Ne yapmam gerekiyor? Ösym'nin ...


  1. #1
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    5

    Yanlış Kodlama

    Slm bugün Ales'te sözel cevaplarını sayısala kodlamışım.
    Çıktıktan sonra farkettim.
    Ne yapmam gerekiyor?
    Ösym'nin bu konuda tavrı ne?

  2. #2
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    980
    suan en büyük korkum kaydırma yapmış olmak tam kafamdan siliodum ki başlığı gördüm...... yapcak bişey yok hocam.

  3. #3
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    03-2012
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    374
    Alıntı otto Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Slm bugün Ales'te sözel cevaplarını sayısala kodlamışım.
    Çıktıktan sonra farkettim.
    Ne yapmam gerekiyor?
    Ösym'nin bu konuda tavrı ne?
    Geçmiş olsun , değiştirmek mümkün değil diye biliyorum

  4. #4
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    03-2012
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    374
    Soru kitapçığıyla , kodlama kağıdındaki sözel sayısal ayrımı farklıydı yani ters yapmışlar,büyük ihtimalle bu yüzden gözünüzden kaçmıştır,umarım sonbaharda fazlasıyla telafi edersiniz

  5. #5
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2012
    Mesaj
    36
    Ben de panik oldum simdi
    Cevap kagidinda ust taraf sayisal cevaplar alt taraf sozel cevaplar miydi?

  6. #6
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    03-2012
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    374
    Alıntı burdi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben de panik oldum simdi
    Cevap kagidinda ust taraf sayisal cevaplar alt taraf sozel cevaplar miydi?
    Evet hocam cevap kağıdında üst sayısal alt sözeldi ama kitapçık sözelden başlıyordu yani şaşırtmaca gibi bişey denemişler heralde :S

  7. #7
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    03-2012
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    374
    zaten bunu gördüğümde içimden küfür etmiştim.

  8. #8
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    5.063
    Alıntı emkurtca Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Evet hocam cevap kağıdında üst sayısal alt sözeldi ama kitapçık sözelden başlıyordu yani şaşırtmaca gibi bişey denemişler heralde :S
    Benim kitapçık mat1 den başlıyordu :S

  9. #9
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2012
    Mesaj
    36
    Alıntı emkurtca Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Evet hocam cevap kağıdında üst sayısal alt sözeldi ama kitapçık sözelden başlıyordu yani şaşırtmaca gibi bişey denemişler heralde :S
    Benim kitapcik sayisaldan basliyirdu.herkese farkli yapmislar sanirim

  10. #10
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    03-2012
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    374
    Alıntı Mr December Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Benim kitapçık mat1 den başlıyordu :S
    doğrudur hocam önümdeki kızında mat1 den başlıyordu ama yanımdakide sözeldi





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP Başvurularında Yanlış Beyan
    ÖYP Puanı forum içinde, yazan instructor
    Cevap: 94
    Son Mesaj: 15-02-2016, 22:19
  2. ÖYP Başvurusunda Yanlış Tercih
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan mzfcagri
    Cevap: 42
    Son Mesaj: 13-08-2014, 17:58
  3. yanlış beyan
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan SEMAP
    Cevap: 19
    Son Mesaj: 27-07-2011, 11:27
  4. Yanlış Beyan Olasılığı
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan meyyal
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 23-07-2011, 17:46
  5. 4 yanlış bir doğruyu götürür :)
    Sohbet/Muhabbet Konuları forum içinde, yazan nirvana
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 04-05-2011, 22:33

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git