reklam

+ Konuyu Cevapla
Bulunan 1 den 7 - Toplam 7

Akademisyene Haftada Bir Gün Kütüphane İzni

Akademik Personel ve Özlük Hakları Forumunda Akademisyene Haftada Bir Gün Kütüphane İzni Konusunu İncelemektesiniz

arkadaşlar sizlerin üniversitelerin de durum nasıl izin alabiliyor musunuz bir de illa tez döneminde mi ...


  1. #1
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    196

    Akademisyene Haftada Bir Gün Kütüphane İzni

    arkadaşlar sizlerin üniversitelerin de durum nasıl izin alabiliyor musunuz bir de illa tez döneminde mi olmak gerekiyor bu izni kullanabilmek için

  2. #2
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Alıntı keynesyengil Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar sizlerin üniversitelerin de durum nasıl izin alabiliyor musunuz bir de illa tez döneminde mi olmak gerekiyor bu izni kullanabilmek için
    Hocam haftada bir gün alabiliyoruz, yalnız bu tamamen insiyatife bağlı. Anabilim dalı başkanı ya da Dekan izin verirse olur onun dışında mesai saati belli ve bu saatler akademisyenler için değil memurlar için düzenlenmiş saatler o yüzden izin yoksa karşı da çıkamıyoruz yasal olarak. Görev tanımı eksik, mesai tanımı eksik bir sürü boşluk var o yüzden uygulamada da birlik yok.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  3. #3
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    196
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam haftada bir gün alabiliyoruz, yalnız bu tamamen insiyatife bağlı. Anabilim dalı başkanı ya da Dekan izin verirse olur onun dışında mesai saati belli ve bu saatler akademisyenler için değil memurlar için düzenlenmiş saatler o yüzden izin yoksa karşı da çıkamıyoruz yasal olarak. Görev tanımı eksik, mesai tanımı eksik bir sürü boşluk var o yüzden uygulamada da birlik yok.
    hocam peki dekanın böyle bir izinden haberi yoksa gidip söylesek abes kaçar mı verme ihtimali düşük gibi diğer ünilerde var falan desek belki ikna olur gerçekten hakkımız mı değil mi bir resmiyete dökselerde bizde kurtulsak bu iki dudağının arasında olmaktan

  4. #4
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Alıntı keynesyengil Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam peki dekanın böyle bir izinden haberi yoksa gidip söylesek abes kaçar mı verme ihtimali düşük gibi diğer ünilerde var falan desek belki ikna olur gerçekten hakkımız mı değil mi bir resmiyete dökselerde bizde kurtulsak bu iki dudağının arasında olmaktan
    resmiyete dökemezler öyle bir imkanları yok yasal olarak sadece sözel olabilir, tabiki diğer arkadaşlarla birlikte gidip durumu izah edin yardım isteyin ne olacak ki zaten izin yoksa daha kötüsü de olmaz
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  5. #5
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    196
    hocam izin falan vermez yazılı değilse bir sürü bahane bulup yollar bir hoca olsak acayip relax bir adam olacam bu nedir kardeşim araştırma görevlisi ayağına düz memur muamelesi görüyoruz

  6. #6
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    153
    Çok sıkıntılı bir durum, bir değil hatta en az iki gün olmalı. Ofiste durmanın ne üniversitelere ne memlekete ne de bize bir faydası yok. İzne bağlı gidilse bile bu sefer bir iş çıkınca geri dönmek zorunda kalıyorsunuz tabi eğer yakınsa. Tamamen insiyatife bağlı. Özlük haklarında böyle şeyler resmi hale getirilse ne kadar da güzel olur. Yoksa mesai kuralı var diye ofislere tıkılıyoruz, ya gün içersinde lazım olursak diye!

  7. #7
    Akademik Forum
    Misafir
    Ders dışında bir hocanın okulda durduğunu ne gördüm ne duydum kendi çalışması yoksa tabi.Zaten hocaların bazıları dışarıda ekstra işlerde yapıyor.Eğer yasal olarak gelmeyin denilirse heralde okula ders dışında gelen hocalarda artık gelmezler öğrencilerde soru sormaya memurlara giderler.Ve bizde bu durumda çok ilerleriz!!
    Ve bu olayı bir asistan istiyorsa kendini ateşe atıyordur gelmeyecek olan yine hoca olur ve onun derslerine de asistan girer.(bu yazdıklarım asistanlar hariç onlar genelde yaz kış okuldalar)





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÜNİP ve Eğitim İzni
    YDS - Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı forum içinde, yazan evrimtoklu
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 08-09-2015, 22:21
  2. Refakat İzni Dolayısıyla Geçiş
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan burem5
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 14-09-2013, 20:11
  3. Akademisyene Hakaret Eden Öğrenciye 3 bin 500 TL Ceza
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 14
    Son Mesaj: 21-08-2013, 02:31
  4. Dil Kursu Haftada Kaç Gün Oluyor?
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan Crysis
    Cevap: 22
    Son Mesaj: 07-08-2011, 22:33
  5. Akademisyene yeni askerlik düzenlemesi
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan Fırat
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 20-10-2010, 19:09

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git