reklam

+ Konuyu Cevapla
Bulunan 1 den 7 - Toplam 7

Bilim sınavından sonra şartları taşımıyorsunuz

Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri Forumunda Bilim sınavından sonra şartları taşımıyorsunuz Konusunu İncelemektesiniz

Merhabalar; Bir Üniversitede M.Y.O'da öğretim görevlisi sınavına başvuru yaptım. ön değerlendirme sonucunda sınava girmeye hak ...


  1. #1
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    10-2017
    Mesaj
    3

    Exclamation Bilim sınavından sonra şartları taşımıyorsunuz

    Merhabalar;

    Bir Üniversitede M.Y.O'da öğretim görevlisi sınavına başvuru yaptım. ön değerlendirme sonucunda sınava girmeye hak kazandım ve sınava girdim. fakat sınav sonucuna baktığımda ilanda yer alan şartları sağlamadığım için sınavım değerlendirilmeye alınmamış. M.Y.O müdürünü aradığımda ise ilanda FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ mezunu olmak yazdığını benim ise EDEBİYAT FAKÜLTESİ mezunu olduğum için ön değerlendirmede dikkat den kaçmış fakat bilim sınavı komisyonunda farkettiklerini ifade etti böyle bir saçmalıkla karşılaşan oldu mu? Ne yapmalıyım veya yapabilirim yardımcı olur musunuz?

  2. #2
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    18
    Böyle saçmalıkla değil ama başka saçmalıklarla karşılaştık tabii ki. Başvuruda Fen-Edebiyat fakültesi filan bölümü veya eşdeğerleri deniyor mu? Başvururken durumunuzu sordunuz mu? Ama ön değerlendirmeden geçtiyseniz sınava girmeniz gerekirdi. Tek yapabileceğiniz dava açmak.

  3. #3
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2015
    Mesaj
    22
    Alıntı luckyluck Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhabalar;

    Bir Üniversitede M.Y.O'da öğretim görevlisi sınavına başvuru yaptım. ön değerlendirme sonucunda sınava girmeye hak kazandım ve sınava girdim. fakat sınav sonucuna baktığımda ilanda yer alan şartları sağlamadığım için sınavım değerlendirilmeye alınmamış. M.Y.O müdürünü aradığımda ise ilanda FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ mezunu olmak yazdığını benim ise EDEBİYAT FAKÜLTESİ mezunu olduğum için ön değerlendirmede dikkat den kaçmış fakat bilim sınavı komisyonunda farkettiklerini ifade etti böyle bir saçmalıkla karşılaşan oldu mu? Ne yapmalıyım veya yapabilirim yardımcı olur musunuz?
    Bu ne saçmalık ya, Fen-edebiyat fakültesi zaten edebiyat fakültesini içinde barındırıyor. Böyle bir ayrım yok ki ben böyle saçmalık duymadım

  4. #4
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    10-2017
    Mesaj
    3
    Alıntı Hamilton Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Böyle saçmalıkla değil ama başka saçmalıklarla karşılaştık tabii ki. Başvuruda Fen-Edebiyat fakültesi filan bölümü veya eşdeğerleri deniyor mu? Başvururken durumunuzu sordunuz mu? Ama ön değerlendirmeden geçtiyseniz sınava girmeniz gerekirdi. Tek yapabileceğiniz dava açmak.
    hocam Fen Edebiyat Fakültesi Coğrafya Bölümü yazıyordu bizim ünivertsite büyük olduğundan ve çok fazla bölüm olduğundan fen fakültesi ve Edebiyat fakültesi ayrı ayrı ve şu va bu durumda o zaman Ankara dil-tarih ve coğrafya fakültesi veya Elazığ da insani ve sosyal bilimler fakültesi mezunu olan arkadaşlar iç bir yere başvuramaz. hem hocam ön değerlendirmeyi geçtiğim için sınava girdim ve sınav sonucum değerlendirilmeye alınmamış

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı hamburglu Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bu ne saçmalık ya, Fen-edebiyat fakültesi zaten edebiyat fakültesini içinde barındırıyor. Böyle bir ayrım yok ki ben böyle saçmalık duymadım
    hocam bende bu şekilde biliyorum sonuçta fen edebiyat da olsa edebiyat da olsa bunun adı ankara da dil tarih ve coğrafya fakültesi, elazığda insani ve sosyal bilimler fakültesi ve hangisinden mezun olursanız olun sonuçta aynı yasal haklara sahipsiniz

  5. #5
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    04-2017
    Mesaj
    217
    Böyle ilan olmaz. İlanlar mezun olunan lisans alanına göre verilir. Önemli olan coğrafya bölümü mezunu olmaktır. Fakültenin adı ne olursa olsun coğrafya bölümü aynıdır. Adrese teslim ilan muhtemelen.

    - - - Güncellendi - - -

    Öncelikle rektörlüğe itirazla işe başlayın sonra YÖKe şikayet ve dava açmak yoluna gidersiniz.

  6. #6
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2017
    Mesaj
    91
    ilanda fen edebiyat fakültesi coğrafya bölümü mü yazıyordu. mezuniyet olarak coğrafya mı lazım yani? yoksa fen edebiyat fakültesi herhangi bir bölümü diye mi?

  7. #7
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    11-2017
    Mesaj
    2
    Mrb arkadaşlar bu olayın benzerini yaşadım bende ilanın tüm şartlarını taşıyordum başvuru yaptım ilana. Sonra sınava girebilecekler ilan edildi bende vardım sınava girebilecekler içinde. Bilim sınavına girdik çokta iyi geçti ayrıca başvuranlar arasında en yüksek Ales, en yüksek dil ve en yüksek lisans notu benimdi.Sınav bitti ilanın son günü son saatlere doğru açıklandı sonuçlar !!! Birde ne göreyim eksik belge yazıyor!! verdiğim transkript sözde renkli fotokopiymiş.Daha önce aynı transkriptlerle bir sürü yere başvurdum kimse demedi bir şey. Kardeşim o zaman sınava girebilir demeseydiniz!! (ki transkriptte tarih sayı mühür dahil her şey var). Sizce ne yapabilirim?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 3 Yıl Yasağı İstifa Edilen Tarihten Sonra mı Atandıktan Sonra mı?
    ÖYP Yönetmelikleri forum içinde, yazan iletisimci87
    Cevap: 12
    Son Mesaj: 16-07-2014, 23:21
  2. Fce dil sınavından b1 seviyesi not alanlar
    Doktora Eğitimi forum içinde, yazan ADOZ
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 23-01-2014, 14:47
  3. Akademisyenler Yabancı Dil Sınavından Çaktı Mı?
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 28-05-2013, 15:23
  4. 2012 KPDS Sonbahar Sınavından Kaç Aldınız?
    KPDS - Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı forum içinde, yazan Mr December
    Cevap: 35
    Son Mesaj: 23-12-2012, 22:40
  5. öyp ile atandıktan sonra y.lisans sonrası aynı bölümün farklı ana bilim dalında doktora yapılabilir mi?
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan yusufsinan
    Cevap: 8
    Son Mesaj: 22-07-2012, 19:05

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git