reklam

+ Konuyu Cevapla
Bulunan 1 den 5 - Toplam 5

şirket ortağı, akademik kadroya atanmasında yasal bir engel varmı ?

Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri Forumunda şirket ortağı, akademik kadroya atanmasında yasal bir engel varmı ? Konusunu İncelemektesiniz

Merhaba arkadaşlar Limited şirket sahibi biri , öğretim görevlisi olarak atanırsa ,şirketdeki görev ve yetkilerini ...


  1. #1
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Mesaj
    151

    şirket ortağı olan birinin, akademik kadroya atanmasında yasal bir engel varmı ?

    Merhaba arkadaşlar

    Limited şirket sahibi biri , öğretim görevlisi olarak atanırsa ,şirketdeki görev ve yetkilerini devredip sadece şirket ortağı olarak kalırsa atamasının gerçekleşmesinde herhangi bir sorun olurmu ?
    Son düzenleyen LEO, 14-10-2017 saat 21:16.

  2. #2
    Yardımcı Editör
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    444
    Alıntı LEO Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba arkadaşlar

    Limited şirket sahibi biri , öğretim görevlisi olarak atanırsa ,şirketdeki görev ve yetkilerini devredip sadece şirket ortağı olarak kalırsa atamasının gerçekleşmesinde herhangi bir sorun olurmu ?
    Hocam benimde şirketim var. Arş.Görken vardı. Şimdi istifa ettim açıktan uzman ataması bekliyorum. Yine şirketim var. Yani atamaya engel değil diye düşünüyorum; ancak yönetim genellikle Ar-Ge çalışmaları için açılan firmalara izin veriyor. Firma kendinizin olacak ise de teknoparkta açılma zorunluluğu olacak.

  3. #3
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Mesaj
    151
    Alıntı eczak Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam benimde şirketim var. Arş.Görken vardı. Şimdi istifa ettim açıktan uzman ataması bekliyorum. Yine şirketim var. Yani atamaya engel değil diye düşünüyorum; ancak yönetim genellikle Ar-Ge çalışmaları için açılan firmalara izin veriyor. Firma kendinizin olacak ise de teknoparkta açılma zorunluluğu olacak.
    hocam , şirket sahibi benim ,kosgep desteğiyle kurmuştum, bir kaç yerde ön değerlendirme aşamasındayım , bir kaç kişiye sordum idari personele olmuyor dendi bana sanırım bu durumla pek karşılaşmadıkları için direkt olmaz dediler,ama içim rahat etmedi kimseden net bir bilgi edinemedim.yetkimi devredicem sadece limited şirket ortağı olarak kalıcam herhangi bir yöneticilik vasfım vss hiç bir şey olmayacak sadece şirket ortağı olucam, sanırım devretmem gerekıcek tabii atanırsam...

  4. #4
    Yardımcı Editör
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    444
    Alıntı LEO Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam , şirket sahibi benim ,kosgep desteğiyle kurmuştum, bir kaç yerde ön değerlendirme aşamasındayım , bir kaç kişiye sordum idari personele olmuyor dendi bana sanırım bu durumla pek karşılaşmadıkları için direkt olmaz dediler,ama içim rahat etmedi kimseden net bir bilgi edinemedim.yetkimi devredicem sadece limited şirket ortağı olarak kalıcam herhangi bir yöneticilik vasfım vss hiç bir şey olmayacak sadece şirket ortağı olucam, sanırım devretmem gerekıcek tabii atanırsam...
    Hocam Kosgeb ar-ge inovasyon desteği ile kurduysanız, Ar-Ge nitelikli bir firma demektir. Normalde rektörlük Ar-Ge firmalarını teknoparkta olması koşuluyla izin veriyor. Benim durumumda firmayı devretmeyeceğim. Şu an emekli sandığım kesildi bağ-kura geçiyorum atanınca otomatik tekrar emekli sandığına dönüş yapılacakmış ben bu şekilde öğrenmiştim. Ama araştırmak lazım tabii

  5. #5
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    794
    İmza yetkilisi olmadığınız takdirde dilediğiniz şirkete ortak olabilirsiniz.
    İmza teyk,lisi olamazsınız.
    müdür olamazsınız
    Şirkette çalışamazsınız .
    Akademisyenseniz ve müdür olmak imza yetkili olmak ya da şitkette çalışmak istiyorsanız şirketin teknoparkta olması arge niteliği olması şartı var .





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 657'den Akademik Kadroya Geçiş
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan Sevtap Sevtap
    Cevap: 26
    Son Mesaj: 03-06-2017, 14:31
  2. Akademik Kadroya Başvururken Askerlik Tecili
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan 111
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 10-12-2015, 23:00
  3. Limited şirket ortağı ve ÖYP
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Evren Keskin
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 02-06-2015, 13:43
  4. Akademik Kadroya Atanma ve ÖYP Başvurusu
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan mimakad
    Cevap: 8
    Son Mesaj: 04-12-2012, 08:45
  5. Akademik kariyer mi, özel şirket mi, baba ocağı mı? fikirlerinizi bekliyorum...
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan damlakdas
    Cevap: 12
    Son Mesaj: 08-07-2012, 18:29

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git