reklam

+ Konuyu Cevapla
Bulunan 1 den 8 - Toplam 8

Atamalar durdu mu

Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri Forumunda Atamalar durdu mu Konusunu İncelemektesiniz

Arkadaşlar merhaba, atamalar durdumu acaba.. tüm bölüm başkanları da istifa etmiş 2016 yılı atamaları acaba ...


  1. #1
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2016
    Mesaj
    33

    Atamalar durdu mu

    Arkadaşlar merhaba, atamalar durdumu acaba.. tüm bölüm başkanları da istifa etmiş 2016 yılı atamaları acaba 2017 ye mi alınır yoksa mutlaka 2016 kadroları çıkar mı sene sonuna kadar

  2. #2
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    651
    Yoksis ilan sayfasını incelerseniz 15 temmuz sonrasında birçok ilanın çıktığını, yalnızca bugün bile 4 ilan verildiğini görebilirsiniz.
    …biz çayın yalnızlığa iyi gelen tarafını da severiz…

  3. #3
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2016
    Mesaj
    33
    Alıntı tabula rasa Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yoksis ilan sayfasını incelerseniz 15 temmuz sonrasında birçok ilanın çıktığını, yalnızca bugün bile 4 ilan verildiğini görebilirsiniz.
    Evet dünde ilan gördüm ama onların izinleri önceden alınmış olmasın şuan herkes istifa etmiş halde umarım bu atamaları etkilemez kimsenin emeği boşa gitmez

  4. #4
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    651
    Alıntı ased Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Evet dünde ilan gördüm ama onların izinleri önceden alınmış olmasın şuan herkes istifa etmiş halde umarım bu atamaları etkilemez kimsenin emeği boşa gitmez
    Hocam illa ki sekteye uğrar ama durdurulacağı konusunda net bir açıklama yapılmadı. Devam eder diye düşünüyorum. Akademik camiadaki iki süreç (temizlik-atama) birbirinden bağımsız ilerler diye düşünüyorum.

    Zaten yapılan açıklamalar hiçbir sürecin etkilenmeyeceği yönünde. Umarım dediğiniz gibi kimsenin emeği boşa gitmez.
    …biz çayın yalnızlığa iyi gelen tarafını da severiz…

  5. #5
    Akademik Forum
    Misafir

    ilan iptalleri

    Ya 15 temmuz sonrası çıkan devlet üni ilanları bir bir iptal ediliyor.cumhuriyet ,Kırklareli benim yakaladıklarım.neden olabilir? Hayır evrak iadesi için peşine düş bi de işin yoksa...neden olabilir bu siyasi ortamda almak istemiyorlar mı acaba?

  6. #6
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2014
    Mesaj
    35
    Alıntı mevludo Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Anladığım kadarıyla diğer üniversitelerde alım devam edecek..hepsi iptal değil zaten bu aralar hiç bi devlet üniversitesi alım yapmıyo durdurulan üniversiteler hariç..
    Yazıda halen ilanlarda bulunanların da iptali istendiği yazıyor.. Bu yüzden böyle dedim..

  7. #7
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Mesaj
    31
    Alıntı gbaskaya61 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yazıda halen ilanlarda bulunanların da iptali istendiği yazıyor.. Bu yüzden böyle dedim..
    Evet hocam büyük ihtimal rektörlük seçiminde olan üniversiteler ilanlarını geri çekecek kırklareli üniversitesine yoksiste ilana girdiğimizde mavi renkte ilan iptal edilmiştir yazıyo fakat hacettepe üniversitesinde açılan ilanlar iptal edilmemiş büyük ihtimal hacettepe rektörlük seçim sürecinde değil

  8. #8
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2014
    Mesaj
    35
    Alıntı mevludo Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Evet hocam büyük ihtimal rektörlük seçiminde olan üniversiteler ilanlarını geri çekecek kırklareli üniversitesine yoksiste ilana girdiğimizde mavi renkte ilan iptal edilmiştir yazıyo fakat hacettepe üniversitesinde açılan ilanlar iptal edilmemiş büyük ihtimal hacettepe rektörlük seçim sürecinde değil
    Evet Hocam zaten gönderdiğim linkte o 37 üniversitenin listesi de mevcut..





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 31 Ağustos Başbakanlık Genelgesı Atamalar Durduruldu!
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan bigpoint
    Cevap: 103
    Son Mesaj: 13-10-2015, 16:56
  2. Durdurulan atamalar ÖYP'yi de kapsıyor mu?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan m-sadik
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 31-08-2015, 06:48
  3. ÖYP ve Açıktan Atamalar Hakkında Bir kaç Soru.
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Boodah
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 15-11-2014, 20:10
  4. Atamalar geciktiği takdirde...?
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Lıjin
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 02-09-2012, 17:36
  5. Lutfen atamalar ile ilgisi bilgisi olan bakabilir mi?
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan eYeYPi
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 20-11-2011, 09:28

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git