reklam

+ Konuyu Cevapla
Bulunan 1 den 7 - Toplam 7
Ağaç Şeklinde Aç1Beğeni
  • 1 gönderen aDNA

Rektörün Akademik Personel Alım Yetkisi

Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri Forumunda Rektörün Akademik Personel Alım Yetkisi Konusunu İncelemektesiniz

Arkadaşlar merhaba. Doğuda bir üniversitede ales puanı olmayan birinin araştırma görevlisi olarak aldındığını duydum. Bu ...


  1. #1
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2013
    Mesaj
    9

    Rektörün Akademik Personel Alım Yetkisi

    Arkadaşlar merhaba. Doğuda bir üniversitede ales puanı olmayan birinin araştırma görevlisi olarak aldındığını duydum. Bu kişi direkt olarak rektör tarafından alınmış. Haberin doğruluğundan tam emn olmadığım için üniversite ismi vermek istemiyorum. Böyle bir uygulama olabilir mi? yani rektör ales puanı olmayan birini kendi insiyatifiyle araştırma görevlisi olarak alabilir mi?

  2. #2
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    Ankara, Turkey, Turkey
    Mesaj
    6.376
    Alıntı etspak Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar merhaba. Doğuda bir üniversitede ales puanı olmayan birinin araştırma görevlisi olarak aldındığını duydum. Bu kişi direkt olarak rektör tarafından alınmış. Haberin doğruluğundan tam emn olmadığım için üniversite ismi vermek istemiyorum. Böyle bir uygulama olabilir mi? yani rektör ales puanı olmayan birini kendi insiyatifiyle araştırma görevlisi olarak alabilir mi?
    2547 'ye aykırı bir alım olmuştur. Alımı yapsa bile kadro iptaline gidilir. Bence size yanlış bilgi verilmiştir. Rektör Hoca kendi evladına yapmaz bu riski alarak...

  3. #3
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    585
    ben de doğu'da çalışır iken böyle bir duruma şahit olmuştum. rektörün sorgusuz sualsiz olarak 3 kişilik bir insiyatif kadrosu olduğu söylenmişti. bana da çok saçma gelmişti, pek inanasım gelmedi. ama burası türkiye, olması mümkün aramızda rektör varsa cevap versin

  4. #4
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    Ankara, Turkey, Turkey
    Mesaj
    6.376
    Alıntı muleta Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ben de doğu'da çalışır iken böyle bir duruma şahit olmuştum. rektörün sorgusuz sualsiz olarak 3 kişilik bir insiyatif kadrosu olduğu söylenmişti. bana da çok saçma gelmişti, pek inanasım gelmedi. ama burası türkiye, olması mümkün aramızda rektör varsa cevap versin
    Hocam bence saçmalamışlar. Rektör Hoca yapmak istese Personel Daire Başkanlığı uyarır. O kadar kolay değil. Burası Muz Cumhuriyeti değil. Siz gülüp geçin bu tarz haberlere...
    the end bunu beğendi.

  5. #5
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2013
    Mesaj
    9
    Valla 3 kişilik insiyatif kadrosu da adam rektör olur olmaz anında dolar heralde )

  6. #6
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    570
    Hayır kesinlikle olamaz. Tek istisnası var, o da daha önce başka bir üniversitede öğretim elemanı olarak çalışıyor olması. Türkiye'de okurken ya da dinlerken en keyif aldığım konular şehir efsaneleri

  7. #7
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    647
    ales'ten muaf olmak için ya doktora yapmış olacak (ki alesi 70 sayılsın) ya da yukarıda arkadaşın altını çizdiği gibi başka bi akademik kadroda görev yapıyor olacak.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Akademik Personel Ünvanları ve Açıklamaları
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 05-07-2017, 16:04
  2. Akademik Personel Alımı Hakkında
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan Apocalypse
    Cevap: 14
    Son Mesaj: 03-09-2013, 13:05
  3. Akademik personel ve öğrenci olmak
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan caglar61
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 22-08-2013, 18:46
  4. Akademik Personel
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Jonathan
    Cevap: 24
    Son Mesaj: 14-06-2011, 19:57
  5. Ankara Üniversitesi Sözleşmeli Personel Alım İlanı
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan Fırat
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 13-10-2010, 21:00

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git