reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 3 - Toplam 11 İlkİlk 12345 ... SonSon
Bulunan 21 den 30 - Toplam 108

Makale: ÖYP Lisansüstü Programlarına Başvuru Uzatılmıştır

Anasayfa Haberleri Forumunda Makale: ÖYP Lisansüstü Programlarına Başvuru Uzatılmıştır Konusunu İncelemektesiniz

hocam olması lazım hem de öyp üniversitesi ise yökün açıkladığı kontenjanlarda varsa siz direk bir ...


  1. #21
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    01-2011
    Mesaj
    93
    hocam olması lazım hem de öyp üniversitesi ise yökün açıkladığı kontenjanlarda varsa siz direk bir dilekçeyle dahil edilmeniz lazım sanki forumda böyle bir açıklama yapılmıştı diye hatırlıyorum hatta bizim gibi ek kontenjanla atanıp öyp ünilerinin normal yl başvuranlar olmalı bu konuyu araştırın bence her şeyde belirsizlik var

  2. #22
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    237
    Arkadaşlar biz de kimsenin mağdur olmasını istemiyoruz. Eski atanan - yeni atanan tartışmasına hiç gerek yok. YÖK'ün kararlarından dolayı bu tür problemler ortaya çıkıyor. Nitekim ben daha atanamadım bile, hala beklemekteyim.

  3. #23
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2010
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    68
    Tuğçe hocam eğer o şekilde olsa o zaman kimse Yök'ün açıklayacağı kontejanları beklemezdi ki. Herkes ÖYP ünisine başvuru yapar dilekçeyle geçerdi. Valla tam emin değilim ama YÖK'ten Ayşegül hanım öyle demiş giden bir arkadaşa. Çünkü bende öyle yapmayı düşünmüştüm bir ara. Tabi araştırmak lazım. Sonuçta yönerge yenilendi.

  4. #24
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053

    Makale: ÖYP Lisansüstü Programlarına Başvuru Uzatılmıştır

    ÖYP Lisansüstü Eğitim kontenjanlarına başvuru kabul tarihi üniversitelerden gelen talepler üzerine 16.09.2011 tarihine kadar uzatılmıştır.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  5. #25
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    01-2011
    Mesaj
    93
    hocam ben de bilmiyorum ama hem yeterli kontenjan yok hem de kazanan yüksek lisansına devam edemicekse nasıl bir yol izlemeliyiz bir dilekçe mi hazırlamalıyız böyle giderse yl eğitimimize başlamamız daha da imkansızlaşıyor bunun önüne nasıl geçebiliriz?

  6. #26
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Çok gecikilecek. 20 eylülde dersler başlıyor.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  7. #27
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2010
    Mesaj
    18
    Ek kontenjanla 2010 Aralıkta gelenlerin magduriyeti katlanarak devam etmekte. Bunu bi şekilde YÖK e aktarmamiz gerekiyor. 8 ay bosuna maas aldik ve almaktayiz bilseydim bu ise hic girmezdim simdiye kadar düzenimi kurmus olurdum.

  8. #28
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Mesaj
    241
    Ya 16 Eylül'e kadar uzatmışlar iyi güzel de normalde bayram ertesi üniversiteler sonuçları açıklar, 19 Eylül'e kadar da başlarız diyordum. Şimdi 16'sında başvurular bitecek de Allah bilir ne zaman açıklanacak da ne zaman başlayacağız. Program bu kadar sıkışık ve yoğun olacak idiyse neden ÖYP başvuru ve atamaları 1-2 ay erken yapılmadı. Şu YÖK bir kez olsun bir şey yapsın da "vay be ne güzel organize ettiler" diyelim. Her şey iç içe karman çorman.

  9. #29
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    41
    nazmi hocam sizce bunu her üniversite uygular mı? yoksa talep eden üniversiteler için mi uygulanır. YÖK'ün saçmalıkları bitmiyor ne yapacağını şaşırdı artık. Uzattın bari 3-5 gün uzat 16 sı nedir. nerede görülmüş 15 ağustos 16 eylül 1 ay başvuru olduğu

  10. #30
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2010
    Mesaj
    18
    Bir yil bekledim askerliğim geldi ** askere alinirsam durumum ne olucak?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Doktora Programlarına Başvuru Koşulları
    Doktora Eğitimi forum içinde, yazan Duygu
    Cevap: 23
    Son Mesaj: 12-10-2016, 20:26
  2. Makale: Doçentlik Başvuru Kriterleri Değişti
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 16-03-2016, 21:36
  3. Öyp'liler bilimsel hazırlık programlarına başvuru yapabilirler mi?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan totomato
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 11-01-2013, 14:20
  4. Makale: ALES 2011 Sonbahar Dönemi Başvuru Kılavuzu
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 25
    Son Mesaj: 10-11-2011, 18:05
  5. 2011-2012 öğretim yılı güz yarıyılı için İstanbul Üniversitesi ÖYP Lisansüstü Programlarına öğrenci alınacaktır.
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan noseritena
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 12-08-2011, 16:59

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git