reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 7 - Toplam 13 İlkİlk ... 56789 ... SonSon
Bulunan 61 den 70 - Toplam 129
Ağaç Şeklinde Aç12Beğeni

Muvafakat Alan Var mı?

ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü Forumunda Muvafakat Alan Var mı? Konusunu İncelemektesiniz

umut3421 Demiş ki: Merhaba Arkadaşlar, ben de muvafakat bekleyenlerdenim, meb'i aradım 11 Ağustos'ta yazınız meb'den ...


  1. #61
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    167
    Alıntı umut3421 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar,
    ben de muvafakat bekleyenlerdenim, meb'i aradım 11 Ağustos'ta yazınız meb'den üniversiteye gönderilmiş dediler ama bugün 6 Eylül ve hala yazı üniversiteye ulaşmamış bir aksilik olabilir mi? Veya bu kadar uzun sürer mi normal şartalar altında? Muvafakatını alan arkadaşlar bu kadar beklediler mi?Yani bu bekleme süresi normal mi? Eğer normal değilse Ankara'ya gitmeyi düşünüyorum da ...bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
    oldukça uzun bir süre olmuş hocam, bence normal değil

  2. #62
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    167
    Alıntı umut3421 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    merhaba hocam, siz nereden öğrendiniz muvafakatın olumlu olduğunu? ben bir türlü öğrenemedim de...
    hocam bayramdan önce ve sonra telefonla ulaşamadım, açmıyorlar telefonu. bir öğretmen arkadaşın bakanlık bilgi işlemde çalışan bi arkadaşı varmış, arkadaşı aradık gitti sordu, cevabın olumlu olduğunu ve 25 ağustosta mebden çıktığını söyledi

  3. #63
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    4
    Merhaba,

    Çok acil bir cevaba ihtiyacım var. Bir üniversitede 50/dli araştırma görevlisiyim. ÖYP ile başka bir üniversiteye atandım. muvafakatım verilmedi tabi ki. fakat rektör istifamı da kabul etmedi. Mevzuatı karıştırdım ama bu duruma karşılık bir şey bulamadım. Hukuki açıdan ne yapmam gerekiyor? Göreve gitmeyip memurluktan çekilirsem diğer kadroya başlayabilir miyim? Açıkçası diğer kadronun ne kadar bekletileceğini bilmiyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

  4. #64
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    6
    Valla Umut hocam, ben Ankaraya bakanlığa, ordan 2. kattaki c bloktaki öğretmen atama bölümüne gittim, kendi yazımı sordum, bana 22 ağustosta gönderilmiş olumlu olarak dedi, komik olansa hala universiteye ulaşmadı. Cümle bulamıyorum, ne diyeceğimi bilmiyorum, böyle bi saçmalık sadece meb'te olurdu zaten

  5. #65
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    71
    yeni bir gelişme var mı arkadaşlar

  6. #66
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    32
    Alıntı n1y1fn Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Valla Umut hocam, ben Ankaraya bakanlığa, ordan 2. kattaki c bloktaki öğretmen atama bölümüne gittim, kendi yazımı sordum, bana 22 ağustosta gönderilmiş olumlu olarak dedi, komik olansa hala universiteye ulaşmadı. Cümle bulamıyorum, ne diyeceğimi bilmiyorum, böyle bi saçmalık sadece meb'te olurdu zaten
    cevap için teşekkürler hocam...

  7. #67
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    136
    aday memurum sonuç olumsuz

  8. #68
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    6
    Hala gelmedi yaw, istifa mı etsek napsak

  9. #69
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    5.063
    Ya burada biraz gereksiz biliyorum ama ÖYP den istifa edip normal memurluğa geçmek için 6 ay bekleniyor mu? Bu kesin mi?

  10. #70
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    167
    muvafakat bekleyen arkadaşlar, eğer varsa imkanınız elden takip edin süreç çok hızlanıyor. ben dün üni. yazıyı elden aldım bugün ilişik kesme yazısını okula götürdüm





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Muvafakat Hakkında Sorun
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan handikap
    Cevap: 28
    Son Mesaj: 11-02-2017, 19:36
  2. Muvafakat Süreci
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan love_freedom
    Cevap: 34
    Son Mesaj: 19-02-2016, 10:34
  3. İstifa & Muvafakat
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan bestetan
    Cevap: 36
    Son Mesaj: 22-10-2014, 13:13
  4. ÖYP İçin MEB'den Muvafakat Bekleme
    Atama Sorunları forum içinde, yazan VeK
    Cevap: 27
    Son Mesaj: 08-09-2014, 16:29
  5. Muvafakat alma konusu
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan there_ya
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 27-07-2012, 13:58

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git