reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 4 - Toplam 5 İlkİlk ... 2345 SonSon
Bulunan 31 den 40 - Toplam 50

ÖYP Kapsamından Çıkmak mı Yoksa ÖYP'li Kalmak mı Avantajlı?

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda ÖYP Kapsamından Çıkmak mı Yoksa ÖYP'li Kalmak mı Avantajlı? Konusunu İncelemektesiniz

öyp-psy Demiş ki: merhaba nazmi hocam, ben de psikoloji bölümünden mezun oldum. öyp kapsamından çıkıp ...


  1. #31
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Alıntı öyp-psy Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    merhaba nazmi hocam,
    ben de psikoloji bölümünden mezun oldum. öyp kapsamından çıkıp normalden y. lisans dr yapsam kadro bulma güçlüğü eker miyim. cevaplarsanız sevirim. tşkrlr şimdiden
    ÖYP ile doktora ve ÖYP'siz doktoranın hiç bir farkı yoktur kadro almak için
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  2. #32
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    318
    Nazmi hocam pardon ama nasıl fark etmiyor arkadaş senetle vs.uğraşmadn öypden istifa edip dışarıdan y.lisans dr yapıp kadroya geçmeyi planlıyor galiba, doktorayı bitiren herkes kadro sahibi olamayabiliyor ama öypde 33/a ise ömür boyu kadrolusun diye biliyorum

  3. #33
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    79
    ömür boyu değil diye duydum..onun da bir sınırı varmış..zaten kadron yeni açılan bir üniversitedeyse işin kolay..yrd doç. kadrosun almanda sıkıntı yok..tabi büyük ünvler hakkında söylenenler malum..ateş olmayan yerden duman çıkmaz..

  4. #34
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    12
    öypnin açıklamış olduğu lisansüstü kontenjanlarının dışındaki bi üniversitede (ki bu atandığımız üniversite de olabilir) lisansüstü eğitim yaparak öyp kapsamından çıkarsak 33/a kadrosu değişir mi ?

  5. #35
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    12
    Alıntı silkworm Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    öypnin açıklamış olduğu lisansüstü kontenjanlarının dışındaki bi üniversitede (ki bu atandığımız üniversite de olabilir) lisansüstü eğitim yaparak öyp kapsamından çıkarsak 33/a kadrosu değişir mi ?
    nazmi hocam ve gerçekten bilen birileri acil cevap nolur =(

  6. #36
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    10-2010
    Mesaj
    29
    Arkadaşlar, ben şu anda görev yerimde görüyorum ki ÖYP'nin dil eğitimi dışında hiçbir avantajı yok. Ki 6 aylık dil eğitiminden geçmiş biri olarak ve Malta'da eğitimini tamamlamış arkadaşlardan da öğrendiğim üzere ÖYP'li olmayanların hiçbir şey kaybetmediğini söylemek mümkün. Bence, lisansüstü eğitime gidiş geliş yaparak devam edebilme şansı varsa bence hiç sözleşme imzalanmamalı. Diğer araştırma görevlileri de böyle yapıyor ve onlar diledikleri zaman istifa etme şansına sahip. Benim okulum İstanbul'a yakın olduğu için görevlendirmesiz derslere devam etmemizi istiyor ki bu bence çok daha mantıklı. Ancak, lisansüstü eğitimini yaptığınız yer gidiş geliş mesafesinden uzaksa o zaman ÖYP'den ayrılmanın hiçbir anlamı yok, çünkü zaten 35. madde ile görevlendirildiğiniz için sözleşme imzalıyorsunuz. Ben aynı durumda olsam ve gidiş geliş mesafesinde olduğu halde sözleşme imzalatmak isteseler gözümü kırpmadan ÖYP'den vazgeçerim. Bu kadar belirsiz bir hayatta 250.000 TL'nin altına imza atacak kadar zengin değilim maalesef... Bence bu sözleşme meselesi çok gereksiz. 33/a'lı araştırma görevlileri de bizimle hemen hemen aynı koşullardalar ve bize böyle bir zorunlulukta bulunulması büyük haksızlık.

  7. #37
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    354
    Alıntı cigdemirr Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar, ben şu anda görev yerimde görüyorum ki ÖYP'nin dil eğitimi dışında hiçbir avantajı yok. Ki 6 aylık dil eğitiminden geçmiş biri olarak ve Malta'da eğitimini tamamlamış arkadaşlardan da öğrendiğim üzere ÖYP'li olmayanların hiçbir şey kaybetmediğini söylemek mümkün. Bence, lisansüstü eğitime gidiş geliş yaparak devam edebilme şansı varsa bence hiç sözleşme imzalanmamalı. Diğer araştırma görevlileri de böyle yapıyor ve onlar diledikleri zaman istifa etme şansına sahip. Benim okulum İstanbul'a yakın olduğu için görevlendirmesiz derslere devam etmemizi istiyor ki bu bence çok daha mantıklı. Ancak, lisansüstü eğitimini yaptığınız yer gidiş geliş mesafesinden uzaksa o zaman ÖYP'den ayrılmanın hiçbir anlamı yok, çünkü zaten 35. madde ile görevlendirildiğiniz için sözleşme imzalıyorsunuz. Ben aynı durumda olsam ve gidiş geliş mesafesinde olduğu halde sözleşme imzalatmak isteseler gözümü kırpmadan ÖYP'den vazgeçerim. Bu kadar belirsiz bir hayatta 250.000 TL'nin altına imza atacak kadar zengin değilim maalesef... Bence bu sözleşme meselesi çok gereksiz. 33/a'lı araştırma görevlileri de bizimle hemen hemen aynı koşullardalar ve bize böyle bir zorunlulukta bulunulması büyük haksızlık.
    Çiğdemirr yazdığın her cümleye katılıyorum. Okullar arası mesafe uzaksa tabi ki ÖYP ile devam edilsin ama yakın mesafelerde dekanlıklar da izin veriyorsa derslere gidip gelmeye boş yere imzalamayın o senetleri. Tek avantaj dil eğitimi. Onun haricinde 1 yıl geçmiş hala ÖYPli arkadaşlarım okula kendi bilgisayarlarını getiriyorlar, o abartılan ödenekler bir türlü kullandırılmıyor. Ayrıca "yard. doç.luk garanti" diye herkes atladı bı işe, öyle bir öncelik yok! Zaten olmamalı da... Kim daha çok çalışma yaptıysa o hak etmeli. Ben de bir an önce şu ÖYP'den çıkıp senet sepet kefil derdinden kurtulmak istiyorum.

  8. #38
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    5
    merhabalar
    ben de işletme bilgi yönetimi lisans bölümünden bu yıl mezun oldum.işletme anabilim dalında yüksek lisansa kabul edildim ve benim öyp de şansım nedir ne yapmam gerekir?kafam karışık.

  9. #39
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    26
    Merhaba arkadaşlar, Öyplilerdeki yar doç kadro önceliği iptal mi oldu? yoksa bu sadece bir söylenti mi,nerde yazıyor tam olarak bana link atarmısınız?Bu durumda Öypli olmanın dil eğitimi dışında pekde bir avantajı kalmıyor gibi. Hoş zaten ödenekten henüz faydalanan da olmamış,ama sistem yeni ,ancak önümüzdeki yıllarda tam olarak işlemeye başlar.

  10. #40
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    1.750
    Alıntı mystery Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, Öyplilerdeki yar doç kadro önceliği iptal mi oldu? yoksa bu sadece bir söylenti mi,nerde yazıyor tam olarak bana link atarmısınız?Bu durumda Öypli olmanın dil eğitimi dışında pekde bir avantajı kalmıyor gibi. Hoş zaten ödenekten henüz faydalanan da olmamış,ama sistem yeni ,ancak önümüzdeki yıllarda tam olarak işlemeye başlar.
    Öncelik yok. Daha önce vardı öncelik, sonra kalıdırıldı. Sana link veremiyorum çünkü öncelik yazan herhangi bir yönetmelik yok.Devletin dili de yazıdır. yazmazsa yok demektir.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP'mi Yoksa YLSY'mi Daha Avantajlı?
    YLSY - 2012 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan btlk
    Cevap: 79
    Son Mesaj: 01-12-2014, 21:45
  2. İki Arada Bir Derede Kalmak
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan ha.mer
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 28-12-2011, 15:40
  3. öyp mi avantajlı yoksa doktoramı
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan dt-ngy
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 24-07-2011, 13:58
  4. öyp kapsamından çıkmak
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan love_freedom
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 11-04-2011, 17:05
  5. ÖYP Kapsamından Çıkmak İçin Ne Yapmam Gerek
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan efsun12
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 14-10-2010, 11:48

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git