reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 3 - Toplam 8 İlkİlk 12345 ... SonSon
Bulunan 21 den 30 - Toplam 71

Kefilimiz yok diye lisansüstü yapamayacak mıyız şimdi

ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü Forumunda Kefilimiz yok diye lisansüstü yapamayacak mıyız şimdi Konusunu İncelemektesiniz

Sakarya bize senet sepet yok dedi zaten senet diye dayatırlarsa bende sakaryada yapmam doktoramı o ...


  1. #21
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    02-2011
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    553
    Sakarya bize senet sepet yok dedi zaten senet diye dayatırlarsa bende sakaryada yapmam doktoramı o kadar paraya imzaladıktan sonra senedi gider ankarada yada gazide yaparım doktoramı

    Sakarya Üniversitesi İşletme Fakültesi Muhasebe-Finansman ABD ÖYP araştırma görevlisi

  2. #22
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    18
    ben de egeyi kazandım arkadaşlar ve bugun aradığımda bana atamamın yapıldığını hemen gidip başlamam gerektiğini yoksa maaşımı alamayacağımı sölediler ayrıca gidip senet imzalamam gerekiyormuş yoksa maaş işlemleri başlatılmazmış. 35. maddeyle görevlendirilenlerin imzalaması gereken senedi biz niye imzalıyoruzkii??? her okul kendine göre nasıl iş yapabiliyorki yaa hiç anlamıyorum

  3. #23
    financier
    Misafir
    Alıntı snnr Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ben de egeyi kazandım arkadaşlar ve bugun aradığımda bana atamamın yapıldığını hemen gidip başlamam gerektiğini yoksa maaşımı alamayacağımı sölediler ayrıca gidip senet imzalamam gerekiyormuş yoksa maaş işlemleri başlatılmazmış. 35. maddeyle görevlendirilenlerin imzalaması gereken senedi biz niye imzalıyoruzkii??? her okul kendine göre nasıl iş yapabiliyorki yaa hiç anlamıyorum
    bir yanlışlık olsa gerek , maaşının yatması için gider başlama yazını verirsin onlarda dekanlığa -personele vs yazarlar resmen başlarsın. şu aşamada senet yok. neyin senedi bu? dediğiniz gibi senet ya dil eğitimi yada 35 ile görevlendirmede olur. onun dışındaya keyfi uygulama veya yanlış anlaşılma var derim..

  4. #24
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    18
    ben de bir anlam veremedim açıktan atama bu böyle oluyor diyolar. yarın yök'e gidip soracağım. eğer aynı durumda olan arkadaşlar varsa okullarının adını paylaşsın yök'e bildiriken hepsini özetlemeye çalışayım. bana şimdi senedi mail attılar, öypnin 10. maddesine göre hizmet sözleşmesi imzalamanız gerekiyor buna kefalet senedi de dahil yazmışlar ama senette 35. maddeden bahsediyor eğitim bitince geri döneceğimi taahhüt ederim falan yazıyo. neyse yök'e bir gidip soracağım. bir de diyolarki kadronuz garanti değil okul bitince başka yere yollanabilrisiniz ne dediklerini bilmiyolar çok saçma:S

  5. #25
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    97
    Alıntı snnr Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ben de bir anlam veremedim açıktan atama bu böyle oluyor diyolar. yarın yök'e gidip soracağım. eğer aynı durumda olan arkadaşlar varsa okullarının adını paylaşsın yök'e bildiriken hepsini özetlemeye çalışayım. bana şimdi senedi mail attılar, öypnin 10. maddesine göre hizmet sözleşmesi imzalamanız gerekiyor buna kefalet senedi de dahil yazmışlar ama senette 35. maddeden bahsediyor eğitim bitince geri döneceğimi taahhüt ederim falan yazıyo. neyse yök'e bir gidip soracağım. bir de diyolarki kadronuz garanti değil okul bitince başka yere yollanabilrisiniz ne dediklerini bilmiyolar çok saçma:S

    ege atamaları yapmış mı? bizi arıcaklardı ama arayan olmadı yarın ben de ariim. ne senedi ya biz 35le görevlendirilmicez ki. sizin hangi bölümdü bi de ankaradasınız sanırım?

  6. #26
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    18
    Alıntı smilll Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ege atamaları yapmış mı? bizi arıcaklardı ama arayan olmadı yarın ben de ariim. ne senedi ya biz 35le görevlendirilmicez ki. sizin hangi bölümdü bi de ankaradasınız sanırım?
    benim biyoloji bölümü valla beni de arayacaklardı ama kimse aramadı ben sormasam haber vereckleri de yok. ben de aynı şeyi söyledim ama senette kişinin kazandığı okul ege, gideceği okul ege ve mecburi h,izmetini yapacağı okul da ege yazıyor. aslında bu iyi birşeymi kötü bir şey mi pek de anlamadım. yarın öbürgün bir şekilde bunu aleyhimize kullanacakları bir durum oluşmasından korkuyorum. çünkü orda ege üni.nin göstereceği birimde mecburi hizmetimi yapacağımı taahhüt ederim diye birşey yazıyor.

  7. #27
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    18
    Alıntı smilll Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ege atamaları yapmış mı? bizi arıcaklardı ama arayan olmadı yarın ben de ariim. ne senedi ya biz 35le görevlendirilmicez ki. sizin hangi bölümdü bi de ankaradasınız sanırım?
    ayrıca evet ankaradayım.

  8. #28
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    97
    Alıntı snnr Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ayrıca evet ankaradayım.
    bu çok saçma mecburi hizmet talep etmesi mümkün değil beni bi yere göndermiyo ben egeye hizmetimi egede eğitim alırken vermiş oluyorum zaten. bence onlar bize hala ısrarla egeye eğitim için geliyomuşuz muamelesi yapıyolar. yarın ben de yöke gitmeyi düşünüyorum. rica etsem bana da gönderebilir misiniz o senedi?

  9. #29
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    İst.
    Mesaj
    647
    Senet imzaladıktan sonra lisansüstünü en iyi yer neresi ise orada yapmak en doğal hakkımdır.
    Lisansüstünü başka yerde yapıp da imzaladığım senetle atandığım yerde duramayacaksam orayı kazanmamın ne anlamı var?
    Arkadaşlar yapmayın burada bir saçmalık var...
    "Swedish man caught trying to split atoms at home."

  10. #30
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    97
    saçmalık bu. benim kefilim filan da yok ayrıca başvurmadan önce senet imzalama zorunluluğum olmadığı için belgelerimi teslim ettim. yök başkanı kimse hak kaybına uğramıcak diyodu. artık tüm üniversitelerin kafasına göre iş yapmasına bi el atsalar kimse bu kadar mağdur olmaz





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Atandığımız Yerde Lisansüstü Eğitim Varsa Orda Yapmak Zorunda mıyız?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan xkare
    Cevap: 67
    Son Mesaj: 20-02-2013, 19:10
  2. ÇAP Öğrencileri 2 Bölümlerinden de Başvuru Yapamayacak mı?
    ÖYP Yönetmelikleri forum içinde, yazan alp34alp
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 16-07-2012, 16:53
  3. Cevap: 0
    Son Mesaj: 16-08-2011, 23:34
  4. Kefilimiz yok diye lisansüstü yapamayacak mıyız şimdi
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan love_freedom
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 31-07-2011, 23:11
  5. ALES' e hazır mıyız?
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan mkankan
    Cevap: 23
    Son Mesaj: 24-04-2011, 13:37

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git