reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 3 - Toplam 4 İlkİlk 1234 SonSon
Bulunan 21 den 30 - Toplam 35

25 Temmuz 2011 Tarihli ÖYP Lisans Üstü Eğitim Kontenjanları

ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü Forumunda 25 Temmuz 2011 Tarihli ÖYP Lisans Üstü Eğitim Kontenjanları Konusunu İncelemektesiniz

cthm Demiş ki: arkadaslar geçen seneki tam listeye ulaşamıyorum bir türlü acaba bulabilen birisi varsa ...


  1. #21
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    167
    Alıntı cthm Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaslar geçen seneki tam listeye ulaşamıyorum bir türlü acaba bulabilen birisi varsa paylaşabilir mi burada. en azından karsılaştırma yapmak ve fikir vermesi için iyi olurdu. hangi bölüm altında hangi abd açılacak bilemiyoruz çünkü. ben uluslararası ticaret ve finansman kazandım ama bu bölümün kontenjanı nerelerde var bilemiyorum daha doğrusu var mı...
    http://www.yok.gov.tr/content/view/916

  2. #22
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    12-2010
    Mesaj
    84
    Ben YÖK ü dündendir arıyorum kimse açmıyor. Eğer bu liste tüm ÖYP liler için olursa büyük haksızlık olur çünkü kont. az ve yenilerin puanları eskilerden daha yüksek. Eskiler 1 yıldır bekliyor ve bu puanlarla yeniler istediği üniversiteye yerleşir ve eskiler yine açıkta kalır. Eğer yenilerde dahil ise kont. daha fazla olması gerekirdi.

  3. #23
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    999
    Alıntı pinar Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben YÖK ü dündendir arıyorum kimse açmıyor. Eğer bu liste tüm ÖYP liler için olursa büyük haksızlık olur çünkü kont. az ve yenilerin puanları eskilerden daha yüksek. Eskiler 1 yıldır bekliyor ve bu puanlarla yeniler istediği üniversiteye yerleşir ve eskiler yine açıkta kalır. Eğer yenilerde dahil ise kont. daha fazla olması gerekirdi.
    zaten eski öypliler için bu ilanlar. çünkü birçok sebepten dolayı yeni öyplilerin bu ilanlardan yararlanması mümkün değil onların bölümünde ilan açılmamış olması kadro sayısının az olması mesela 34 kişi kaznmış 24 kadro var ayrıca 30 ağustosa öyplilerin bütün işlemleri yetişmeyebilir bu gibi nedenlerden dolayı yüksek ihtimal eski öypliler için bu ilan.
    Bozok Üniversitesi Radyo Televizyon Anabilim Dalı

  4. #24
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    21
    peki bu eski öypliler ek kontenjanla yerleşenler mi oluyor yoksa ağustostan sonra yenilerin atamama durumu da söz konusu olabiliyor mu?

  5. #25
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    23
    arkadaşlar atama dediğiniz şey 1 haftalık bilemedin 2 haftalık iş..

  6. #26
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    12-2010
    Mesaj
    84
    Alıntı Tansel Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar atama dediğiniz şey 1 haftalık bilemedin 2 haftalık iş..
    Benim atamam 1 aydan fazla sürmüştü.

  7. #27
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    37
    Arkadaşlar 2 dk önce yani 11:56 da YÖK'ü aradım.
    1- Kontenjanların yeni atamalarla ilgili olup olmadığı : Kontenjanlar geçen senekiler içinmiş ancak bu sene kazananları da düşünerek biraz fazla açılmış kontenjanlar. Bu sene atananlar içinse düşünülen tarih bahar dönemiymiş yüksek lisansa başlamak için. Dolayısıyla telaşa gerek yok herkeşe yetecek kadar kadro kontenjan var.
    2- Büyük üniversiteler / eski üniversitelerde bu listede olmayıp yüksek lisans ve doktora programı olması konusu : büyük üniversiteler artaştırma görevlisi ihtiyaçlarını karşılamak için bu kadroları açtırmışlar ve yüksek lisans doktorayı biz yaptıracağız diyerek almışlar. YÖK ten görüştüğüm kişinin verdiği yanıt bu şekildeydi. Yani o üniversiteler kendileri eğitim yaptıracaklar. Ek molarak bu üniversitelere yerleşenler için ilerde kadro sıkıntısı olması muhtemeldir çünkü amaç araştırma görevlisi ihtiyacı karşılamakmış.

    Güncelleme:
    Büyük/eski üniversiteleri kazanan arkadaşlar için yüksek lisans ve doktorayı kendilerinde yaptırmak istedikleri için; başka bir öyp üniversitesinde yüksek lisans kazansanız da göndermeme durumları olabilirmiş. Yani kendilerinde yapmanızı isteyecekler.
    Bu konuda net bilgiyi sanırım bölüm başkanlıklarından alabiliriz. Enstitüler pek bilgi sahibi değil şimdiye kadar karşılaştıklarımdan anladığım kadarıyla.

  8. #28
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    357
    Alıntı Paradoxtor Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar 2 dk önce yani 11:56 da YÖK'ü aradım.
    1- Kontenjanların yeni atamalarla ilgili olup olmadığı : Kontenjanlar geçen senekiler içinmiş ancak bu sene kazananları da düşünerek biraz fazla açılmış kontenjanlar. Bu sene atananlar içinse düşünülen tarih bahar dönemiymiş yüksek lisansa başlamak için. Dolayısıyla telaşa gerek yok herkeşe yetecek kadar kadro kontenjan var.
    2- Büyük üniversiteler / eski üniversitelerde bu listede olmayıp yüksek lisans ve doktora programı olması konusu : büyük üniversiteler artaştırma görevlisi ihtiyaçlarını karşılamak için bu kadroları açtırmışlar ve yüksek lisans doktorayı biz yaptıracağız diyerek almışlar. YÖK ten görüştüğüm kişinin verdiği yanıt bu şekildeydi. Yani o üniversiteler kendileri eğitim yaptıracaklar. Ek molarak bu üniversitelere yerleşenler için ilerde kadro sıkıntısı olması muhtemeldir çünkü amaç araştırma görevlisi ihtiyacı karşılamakmış.

    Güncelleme:
    Büyük/eski üniversiteleri kazanan arkadaşlar için yüksek lisans ve doktorayı kendilerinde yaptırmak istedikleri için; başka bir öyp üniversitesinde yüksek lisans kazansanız da göndermeme durumları olabilirmiş. Yani kendilerinde yapmanızı isteyecekler.
    Bu konuda net bilgiyi sanırım bölüm başkanlıklarından alabiliriz. Enstitüler pek bilgi sahibi değil şimdiye kadar karşılaştıklarımdan anladığım kadarıyla.
    hocam bu açılan kontenjanlarda sadece bölüm yazıyor anabilimdalı yazmıyor...anablimdalı fark etmiyor mu?

  9. #29
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    51
    İstanbul Üni aynı şeyi söylemişti. Biz kendi öğrencilerimizi başka yere eğitime göndermeyi tercih etmyoruz dedilerdi. Kendi okullarımızda yapıcaz gibi duruyo eski üni.lere yerleşenler açısından.

  10. #30
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    37
    Alıntı serguc Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam bu açılan kontenjanlarda sadece bölüm yazıyor anabilimdalı yazmıyor...anablimdalı fark etmiyor mu?
    Yök sitesinde yer alan yazı bu şekilde;

    Başkanlığımızca Bölüm bazında verilen kontenjanlara mümkün olan her anabilim dalında lisansüstü program açılması,

    yani bölüm olarak bir tercih yapacağız ve gittiğimiz yerde abd olarak yapabilinecek.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2011 Temmuz Ataması Arap Dili ve Edebiyatı Kazananlar ve Puanları
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan bilim_adamı
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 23-05-2012, 13:46
  2. 2012 Temmuz Yerleştirme Kontenjanları
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan ahmet09
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 07-02-2012, 13:56
  3. Gazi Üniversitesi Bilişim Enstitüsü 2011-2012 Lisansüstü Eğitim Kontenjanları
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan klie
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 22-12-2011, 14:13
  4. öyp temmuz 2011 besyo kazanan istatistikleri
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan sports science
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 12-09-2011, 23:06
  5. Cevap: 2
    Son Mesaj: 05-06-2011, 01:28

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git