reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 2 - Toplam 2 İlkİlk 12
Bulunan 11 den 18 - Toplam 18

ÖYP'den çıkıp geri dönebiliyor muyuz?

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda ÖYP'den çıkıp geri dönebiliyor muyuz? Konusunu İncelemektesiniz

mmuhammedm Demiş ki: Sağolun ali hocam ama zaman haricinde başka bişeye onay vereceklerini tahmin etmiyorum ...


  1. #11
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    322
    Alıntı mmuhammedm Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Sağolun ali hocam ama zaman haricinde başka bişeye onay vereceklerini tahmin etmiyorum
    En iyisi adam gibi gidip yl ve doktorayı yaptıktan sonra atandığın üniye dönmek galiba
    yl ve dokt başka bir ünv de yaparsanız mecburi hizmet zorunluluğunuz doğuyor biliyorsunuzdur

  2. #12
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    120
    Alıntı alikuru Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yl ve dokt başka bir ünv de yaparsanız mecburi hizmet zorunluluğunuz doğuyor biliyorsunuzdur
    evet hocama ama bulunduğum ünide zaten yl ve doktora programı yok, git gel şeklinde yapmaya kalksam işler biraz daha uzayacak haliyle, hem bu arada ing yide geliştirmek istiyorum, hazır marmara yı kazanmışken en mantıklısı gidip yl ve doktorayı rahat kafayla yapmak, zorunlu hizmet meselesine gelince, zaten kazandığım üni memleketim, sorun değil yani.
    İnsan Seveceği Kimseyi İyi Seçmeli, Ona Göre Sevmeli...
    Kim Olduğun Değil, Kiminle Olduğun Önemli...

  3. #13
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    322
    ohh iyiymiş hocam kendi memleketinize atanmışsınız hayırlı olsun
    Sakarya Üniversitesi

  4. #14
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    120
    Alıntı alikuru Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ohh iyiymiş hocam kendi memleketinize atanmışsınız hayırlı olsun
    öyle oldu hocam ya gerçekten çok nasipliymişim teşekkür ederim darısı diğer arkadaşların başına
    İnsan Seveceği Kimseyi İyi Seçmeli, Ona Göre Sevmeli...
    Kim Olduğun Değil, Kiminle Olduğun Önemli...

  5. #15
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    120
    bu arada ali hocam kusura bakmayın bunu buraya yazıp bu alanı işgal etmek istemezdim ama öğrenmem lazım,

    Geçici mezuniyet belgesini kaybetmişsek, herhangi bi işlem yapmamız gerekir mi? yoksa mezun olduğumuz üniye gitsek bi zorluk çıkartmadan tekrar verirler mi?

    Bilginiz varsa cevap verebilirseniz çok memnun olurum
    İnsan Seveceği Kimseyi İyi Seçmeli, Ona Göre Sevmeli...
    Kim Olduğun Değil, Kiminle Olduğun Önemli...

  6. #16
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    322
    kendimden değil de bir arkadaşımdan bildiğim kadarı>

    yerel bir gazeteye "...ünv sinden den aldığım, ...fakültesi, ...bölümü geçici mezuniyet belgemi kaybettim, hükümsüzdür" şeklinde ilan verip ertesi gün ilanla birlikte öğrenci işlerine gidip yenisini almıştı. siz de kendi ünv nizin öğr işlerinden sorabilirsiniz, uygulama farklı da olabilir
    Sakarya Üniversitesi

  7. #17
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    20
    Alıntı alikuru Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    cevapları forumda mevcut
    1- git gel yapmanıza atandığınız bölümden onay verilirse bir şey olmaz (zaman,yol parası vs ayrıca sıkıntı)
    2- öyle çık geri gel olmuyor
    doktora da tekrar öyp kapsamına dönülmüyor mu. nazmi hoca öyle bir şeyden bahsetmişti sanki.

  8. #18
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    182
    Alıntı kon Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    doktora da tekrar öyp kapsamına dönülmüyor mu. nazmi hoca öyle bir şeyden bahsetmişti sanki.
    yüksek lisansınızı bir şekilde git gel yaparak 35 ile atanmadan bitirirseniz. doktoraya öyp kapsamında devam edebilirsiniz.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. öyp yüksek lisansı kazandığımız okulda yapabiliyor muyuz?
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan imren
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 03-04-2013, 23:21
  2. ÖYP ile pedagojik formasyonu aynı anda alabiliyor muyuz ?
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan studentem
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 28-07-2012, 00:56
  3. ÖYP kadro tercihleri içerisinden seçim yapabiliyor muyuz?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan tugrul5754
    Cevap: 13
    Son Mesaj: 24-07-2012, 12:42
  4. Lisansüstüne giderken yolluk alabiliyor muyuz?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan yassmin
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 26-11-2011, 18:59
  5. memur muyuz akademik personel mi
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan beyin_bedava
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 04-09-2011, 01:16

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git