reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 9 - Toplam 20 İlkİlk ... 789101119 ... SonSon
Bulunan 81 den 90 - Toplam 192
Ağaç Şeklinde Aç14Beğeni

Muvafakat İle ilgili Birkaç Soru

ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü Forumunda Muvafakat İle ilgili Birkaç Soru Konusunu İncelemektesiniz

Atama dediğimiz kararname (şayet kurumunuz önceki yazışmasında muvafakat vereceğini kabul etmiş ise) üniversiteden kuruma gönderilir. ...


  1. #81
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    34
    Atama dediğimiz kararname (şayet kurumunuz önceki yazışmasında muvafakat vereceğini kabul etmiş ise) üniversiteden kuruma gönderilir. Kararnamenin sizle bir ilgili yok. Bu kararnameye binaen kurum da çalıştığınız birime yazı ekleyerek "bu kararnameye göre kişiyi ayırabilirsiniz" der. Kurum bunu size gösterir ve idari amirin canı istediğinde ilişiğinizi kesmek için PERSONEL NAKİL BİLDİRİMİ doldurur. Bu bildirim, üst amirin (meb'de ilçe milli eğitim müdürü) ve mal müdürünün onayıyla -bu işlemi elden yaparsınız- hayata geçer ve ilişiğiniz kesilmiş sayılır. bu tarihten itibaren 15 gününüz var demektir.

    Muvafakat sürecinde hak kaybı filan olmaz. Olsa olsa yüksek lisans yada ingilizce başvurularına yetişemezsiniz.
    Research Assistant, Department of Philosophy of Religion

  2. #82
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    8
    teolog hocam teşekkürler bilgi paylaşımın için yalnız 657 de (62.madde) mehil müddeti tebliğ tarihinden itibaren başlar deniliyor ilişik kesildiği tarihden itibaren demişsiniz bunun yasal dayanağını belirtirmisiniz

    MALİYE BAKANLIĞI PERSONELİNİN YER DEĞİŞTİRME SURETİYLE ATANMALARINA İLİŞKİN YÖNETMELİKTE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR yönetmeliğe

    göre kurum içi atamalrda 5 iş günü içinde atama onayı ilgiliye tebliğ edilir ancak bu kurum içi nakillerde geçerli bunun dışında sizinde dediğiniz gibi herhangi bir bilgi yok yani tebligat kanununda boşluk var

  3. #83
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    34
    Tebliğ tarihi - ilişik kesme tarihi aynı mı farklı mı bilmiyorum. Benim yazım geldi okuluma, idareye dedim ki yarın ayrılmak istiyorum. Ertesi günün tarihiyle evrakları hazırladılar. Ertesi gün ilçe milli eğitime ve maliyeye gidip onaylarımı aldığım anda görevden ayrılmış oldum.
    Kanunu - yönetmeliği bilmiyorum ama; Ben MEB içerisinde, il dışı tayinimde de 15 günlük süre kullanmıştım. Muvafakat aldığım için, sanki bir yere tayinim çıkmış gibi bir durum söz konusu. Okulum da, üniversite de bana 15 günü geçirme dediler. Pazartesi göreve başlıyacam inşallah.
    Research Assistant, Department of Philosophy of Religion

  4. #84
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    33
    teolog hocam, sizin gibi öğretmenim. meb den muvafakat bekliyorum. ama az önce ankarayı aradım olumsuzmuş çok üzgünüm.aba istesem mi? şimdi istifa etmek zorunda kalıcam. muvafakatla istifa arasında ne fark var? sadece yolluk mu? geri öğretmenliğe dönmek istersem muvafakatla istifa arasındaki fark nedir? bildiğim kadarıyla tekrar muvafakat isteme şansım varmış.acaba istesem mi?yardıma ihtıyacım var...

  5. #85
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    34
    Alıntı mizamgil Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    teolog hocam, sizin gibi öğretmenim. meb den muvafakat bekliyorum. ama az önce ankarayı aradım olumsuzmuş çok üzgünüm.aba istesem mi? şimdi istifa etmek zorunda kalıcam. muvafakatla istifa arasında ne fark var? sadece yolluk mu? geri öğretmenliğe dönmek istersem muvafakatla istifa arasındaki fark nedir? bildiğim kadarıyla tekrar muvafakat isteme şansım varmış.acaba istesem mi?yardıma ihtıyacım var...
    Bu konuda tecrübeli olanlar fikirlerini paylaşırlarsa iyi olur.

    Süreç hakkında: Ankara olumsuz cevap yazısını üniversitenize yazacak. Hatta belki yazı üniversiteye ulaşmış olabilir. Bence orayı da bir arayıp sorun. Yazıya istinaden, Üniversite gelip göreve başlamanızı isteyecek. Sonra karar size ait. Yok gelmiyorum diyebilirsiniz. İstifa edip gidebilirsiniz.
    İkinci bir muvafakat istemeyi hiç duymadım. Zaten siz istemiyorsunuz, üniversite istiyor.
    Hizmet yılı olarak bir kaybınız olmayacak, sonradan onları da saydırır, kademelerinizi alırsınız.
    Yolluk alamayacaksınız.
    Öğretmenliğe geri dönmeyi düşünmüyorsunuzdur herhalde.
    Ben olsam, arkama bile bakmam, üniversiteye geçerim. (Herkese göre değişir)...
    Hakkınızdan hayırlısı...
    Research Assistant, Department of Philosophy of Religion

  6. #86
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    38
    Alıntı mizamgil Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    teolog hocam, sizin gibi öğretmenim. meb den muvafakat bekliyorum. ama az önce ankarayı aradım olumsuzmuş çok üzgünüm.aba istesem mi? şimdi istifa etmek zorunda kalıcam. muvafakatla istifa arasında ne fark var? sadece yolluk mu? geri öğretmenliğe dönmek istersem muvafakatla istifa arasındaki fark nedir? bildiğim kadarıyla tekrar muvafakat isteme şansım varmış.acaba istesem mi?yardıma ihtıyacım var...
    mizamgil hocam, benim de iki hafta önce muvafakatım olumsuz geldi. Üniversite beni aradı, istifa mı ediceksiniz, tekrar mı başvuracaksınız dediler. Ben de bir kez daha muvafakat için başvuru yapmak istediğimi, yazımı tekrar hazırlamalarını söyledim. Tekrar başvuru yazısı hazırladılar, başvurum şu an Ankarada. Karar henüz belli değil, ama ümidim düşük. Çünkü okulda branşımda tek öğretmen olduğum için vermek istemiyolar ve zaten bu konuda genel tavırları olumsuz. Sonuç yarın belli olur herhalde. Bu sefer de olmazsa istifa edicem artık.
    Ben de istifa hakkında sormak istiyorum. Bizim müdür istifa edersen bir ay bekleyeceksin dedi. Aksi halde, müstahfi olursun ve sonra geri dönme gibi bir durum olursa sıkıntı yaşarsın dedi. Yani, istifa dilekçemi okula verecekmişim, onlar bakanlığa gönderecekmiş, bakanlık onaylayacakmış ve cevabım okuluma gelince de istifa etmiş olacakmışım. İyi de bu süreçte hak kaybı yaşarmıyım korkusu oluştu şimdi benim içimde. Acaba bu konuda bilgisi olan var mı? Şeytan diyor bekleme onay filan, hemen git başla. Ama makul olmalıyım, beklemek daha iyi galiba. Değil mi?

  7. #87
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    33
    tabi ki öğretmenliğe dönmeyi düşünmüyorum. ama ya düşünmek zorunda kalırsam? nasıl bi ortamla karşılaşacağımı bilmiyorum ki. sonuçta forumda beğenmeyip geri dönenleri okuyorum şüpheye düşüyorum hiç başlamasam mı diye? kararsızım. zeyzey hocam şimdilik bana istifa edince 1 ay bekleyecen diyen olmadı.ama stajerlik kursu alırken dediklerini hatırlıyorum. 1 ay beklerken göreve başlamak için verilen 15 günlük süre geçer. nasıl olucak bilmiyorum. üniversiteden personel daireden aradıklarında onlara sorun bence.
    daha önceden mebden bikaç kişiyle görüşmüştüm. üniversite üst kurum olduğu için muvafakat verilir demişlerdi. dekan yardımcısı da öyle demişti. o yüzden hep olumlu beklyodum. olumsuz olunca çok şaşırdım. hayırlısı bakalım

  8. #88
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    33
    zeyzey hocam 657 nin 94,95,96,97. maddeleri müdürün söylediği şeyler. bi incele istersen. istifadan sonra 1 ay beklersen geri dönüş için 6 ay, 1 ay beklemezsen hemen ayrılırsan 1 yıl beklemen gerekliymiş

  9. #89
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    50
    arkadaşlar herkese ayrı muamele mi yapıyorlar anlamadım gitti. ben de milli eğitimden geçiş yaptım üniversiteye yaklaşık bir ay önce normal süreç işledi ve ben muvafakatımı alıp geçtim üniversiteye acaba herkese ayrı kriter mi uyguluyorlar yoksa bunun başka sebepleri mi var?

  10. #90
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    71
    Atandığım üniversitenin 35. madde ile görevlendirme konusundaki yaklaşımlarını görmek istiyorum eğer sıkıntı çıkaracak gibilerse gelmiyorum arkadaş demeye hazırlanıyorum ama muvafakat işlemlerim olumlu sonuçlandığı için artık bizimsin mecbur buraya gelirsin demelerinden korkuyorum. İnşallah üniversiteye imza atmadan vazgeçebilme hakkımız vardır. Yoksa sıkıntı Allah yardımcımız olsun.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP ile İlgili Birkaç Soru...
    ÖYP Yönetmelikleri forum içinde, yazan monopol
    Cevap: 57
    Son Mesaj: 26-12-2012, 22:51
  2. Ales'le ilgili birkaç soru
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan Ahmethrock
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 13-09-2012, 14:39
  3. ÖYP ile ilgili birkaç soru
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan ebruleval
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 01-09-2012, 13:09
  4. Öyp ile ilgili birkaç soru
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan bh06
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 01-02-2012, 23:10

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git