reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 8 - Toplam 27 İlkİlk ... 67891018 ... SonSon
Bulunan 71 den 80 - Toplam 266
Ağaç Şeklinde Aç15Beğeni

Sağlık Raporu Hakkında..

ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü Forumunda Sağlık Raporu Hakkında.. Konusunu İncelemektesiniz

bym Demiş ki: Bence üniversiteyi arayıp sorun.mesela benim kazandığım üniversite özel hastaneyi kabul etmiyor. tam ...


  1. #71
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    999
    Alıntı bym Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bence üniversiteyi arayıp sorun.mesela benim kazandığım üniversite özel hastaneyi kabul etmiyor.
    tam teşekküllü hastneden alacaksın özel devlet farketmez. doğru olan bu bu arada ücreti en az 110 lira
    Bozok Üniversitesi Radyo Televizyon Anabilim Dalı

  2. #72
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    130
    Alıntı SEFER Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    tam teşekküllü hastneden alacaksın özel devlet farketmez. doğru olan bu bu arada ücreti en az 110 lira
    Hocam ben genel olarak benim dediğim doğrudur demiyorum sadece arkadaşlar bi arayıp onaylatsınlar diyorum garanti olması için. Ben kazandığım üniversitenin yetkilisiyle yüzyüze görüşmeye gittim bana özel hastane kabul etmiyoruz dediler.Diğer arkadaşlar ne şekilde istiyorlarsa alabilir tabii ki ama gerekli başlıkta da yazdım Abdullah Gül Üniversitesi'ni kazananlar devlet hastanesinden alacaklar.

  3. #73
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    999
    Alıntı bym Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam ben genel olarak benim dediğim doğrudur demiyorum sadece arkadaşlar bi arayıp onaylatsınlar diyorum garanti olması için. Ben kazandığım üniversitenin yetkilisiyle yüzyüze görüşmeye gittim bana özel hastane kabul etmiyoruz dediler.Diğer arkadaşlar ne şekilde istiyorlarsa alabilir tabii ki ama gerekli başlıkta da yazdım Abdullah Gül Üniversitesi'ni kazananlar devlet hastanesinden alacaklar.
    yok kardeşim yanlış anlama lütfen benim kastettiğim şu her yer sağlık raporu veriyor ama ayrıntılı tetkik yapan hastanelere gitmek grekiyor üniler onu kabul ediyor ama abdullahgül üni.si böyle bir şart koymuş onu bilmiyordum. en doğrusu ve sağlıklısı devlt hastanesi ama işte ondada uzun sürebiliyor işlemler özellikle büyükşehirlerde.
    Bozok Üniversitesi Radyo Televizyon Anabilim Dalı

  4. #74
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    130
    Alıntı SEFER Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yok kardeşim yanlış anlama lütfen benim kastettiğim şu her yer sağlık raporu veriyor ama ayrıntılı tetkik yapan hastanelere gitmek grekiyor üniler onu kabul ediyor ama abdullahgül üni.si böyle bir şart koymuş onu bilmiyordum. en doğrusu ve sağlıklısı devlt hastanesi ama işte ondada uzun sürebiliyor işlemler özellikle büyükşehirlerde.
    Yok hocam yanlış anlamadım...Haklısınız ben de özelden almayı düşünüyordum ama malesef durum böyle uğraşacağız artık

  5. #75
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    10
    Herhalde herkes Heyet raporu aldı.

    Bizden istenen belgelerde ise "7.Araştırma Görevlisi olarak çalışmasına engel bir durum olmadığına dair tam teşeküllü hastaneden alınmış sağlık raporu." deniyor. yani "sağlık raporu" deniyor "sağlık kurulu raporu" denmiyor.

    Tek hekimlik rapor alan kimse yokmu acaba?

  6. 23-07-2011, 18:09

    Lisansüstü


  7. #76
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    240
    Alıntı aktab Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Herhalde herkes Heyet raporu aldı.

    Bizden istenen belgelerde ise "7.Araştırma Görevlisi olarak çalışmasına engel bir durum olmadığına dair tam teşeküllü hastaneden alınmış sağlık raporu." deniyor. yani "sağlık raporu" deniyor "sağlık kurulu raporu" denmiyor.

    Tek hekimlik rapor alan kimse yokmu acaba?
    Tam teşekküllü hastaneden işe girmek için alınan sağlık raporu sağlık kurulu raporudur zaten...

    Tek hekimlik rapor geçersiz olur...

  8. #77
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    İst.
    Mesaj
    647
    Yok,tek hekim kurtarmaz.

  9. #78
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    72
    kars 127 lıra 8 hekım 1gün = sağlam

  10. #79
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    50
    Konya'da alan oldumu? 1 günde alınabiliyormu? eğer alınabiliyorsa hangi günler gitmek gerekli?

  11. #80
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    İst.
    Mesaj
    647
    Sanırım bu raporu alamamaktan dolayı atanamayacagım.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Heyet (Sağlık) Raporu ve Mecburi Hizmet
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan rms
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 23-07-2014, 04:38
  2. Istanbul tek günde sağlık raporu - Sultanbeyli
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan dionysos
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 21-08-2013, 13:23
  3. Tam Teşekküllü Hastaneden Alınacak Sağlık Raporu ile ilgili bir sorun
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan relaxy
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 02-07-2012, 20:31
  4. İstanbul'da Sağlık Raporu
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan caylak
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 13-01-2012, 22:04
  5. öyp sağlık kurulu raporu alma zorunluluğu
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan kemal19
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 12-01-2012, 11:32

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git