reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 4 - Toplam 16 İlkİlk ... 2345614 ... SonSon
Bulunan 31 den 40 - Toplam 155

Atama Sonuçları Hayırlı Olsun Şimdi Ne Yapmalıyız?

ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü Forumunda Atama Sonuçları Hayırlı Olsun Şimdi Ne Yapmalıyız? Konusunu İncelemektesiniz

Selam, Ben Karadeniz Teknik Üniversitesini kazandım.3 Ağustos a kadar istenilen belgeleri getirmemi istediler.2 sorum olacaktı, ...


  1. #31
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2011
    Mesaj
    55
    Selam,
    Ben Karadeniz Teknik Üniversitesini kazandım.3 Ağustos a kadar istenilen belgeleri getirmemi istediler.2 sorum olacaktı, benim kazandığım dil Almanca (70 puan) acaba bu bir sorun teşkil eder mi, istersem YÖK ün ingilizce kursuna gidebilme şansım hala var mı? İkinci sorum ise kayıt yaptırdığım sırada mı bana senet imzalatacaklar? Yoksa bu gibi işlemler sonra mı olacak?
    Siteniz bana her konuda çok yol gösterdi, herşey için teşekkür ederim...

  2. #32
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    240
    Alıntı seyma-erol Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar benim puanım 89.075 ve ingiliz dili ve edb. için başvurmuştum. sizce kadroya yerleştirilememem normal mi? ben anlayamadım şahsen. şu an şoktayda
    Bence ingiliz dili ve debiyatı bölümü için kazanamamanız normal..

  3. #33
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    172
    Alıntı Menes Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    https://personel.yok.gov.tr/OypTercihYeni/sonucForm.php buradan güvenlik kodsuz öğrenebilirsiniz.
    şans eseri site açıldı , hala inanamıyorum, bu site doğru dimi hocam, 79,350 ile Muğla ünv. - Eğitim fak.- ortaöğretim sosyal alanlar - coğrafya eğitimi ne girdim. Coğrafya öğretmeniyim, bizden sadece 1 kişi alıyorlardı
    yukarıdaki link doğru dimi hocam?

  4. #34
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    16
    ciddi misiniz gokhan1507 ? ben bu kadar olabileceğini tahmin etmemiştim. yani çok saçma bu insanların mezuniyet ortalamalrı kaç ki? benimki 3.68. yökün tablosunda 92.53 yapıyo. kpds 91 ales 86 küsür.. hayret bişey ya...

  5. #35
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    999
    Alıntı sara Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Selam,
    Ben Karadeniz Teknik Üniversitesini kazandım.3 Ağustos a kadar istenilen belgeleri getirmemi istediler.2 sorum olacaktı, benim kazandığım dil Almanca (70 puan) acaba bu bir sorun teşkil eder mi, istersem YÖK ün ingilizce kursuna gidebilme şansım hala var mı? İkinci sorum ise kayıt yaptırdığım sırada mı bana senet imzalatacaklar? Yoksa bu gibi işlemler sonra mı olacak?
    Siteniz bana her konuda çok yol gösterdi, herşey için teşekkür ederim...
    öncelikle Forumda kazandığınız üniversitenin bulunduğu sayfaya kazandığınız bölümü yazıp aynı üniversiteyi kazanan arkadaşlarla iletişime geçebilirsiniz sorunu cevaplayayım dil puanın 70 ise ingilizce eğitimi almana gerek yok. kursa gitmeni tavsiye etmem ayrıca. seneti hemen imzalatmazlar dil kursuna giderken yada yüksek lisansa başlarken imzaatırlar.
    Bozok Üniversitesi Radyo Televizyon Anabilim Dalı

  6. #36
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    16
    qul: iki istanbul olmak üzere ordu rmuğla manisa ısparta burdur uşak konya yazdım ama

  7. #37
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    20
    ..........................

  8. #38
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    240
    Alıntı ACI Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    şans eseri site açıldı , hala inanamıyorum, bu site doğru dimi hocam, 79,350 ile Muğla ünv. - Eğitim fak.- ortaöğretim sosyal alanlar - coğrafya eğitimi ne girdim. Coğrafya öğretmeniyim, bizden sadece 1 kişi alıyorlardı
    yukarıdaki link doğru dimi hocam?
    Muğla ünv. - Eğitim fak.- ortaöğretim sosyal alanlar - coğrafya eğitimi..

    Bu ilk tercihinizmiydi?

  9. #39
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    172
    zaten bir tana vardı hocam , edb fak. mezunu değilim ben, eğitim fak. çıkışlıyım, coğrafya öğretmeniyim, ilk ve son tercihti

  10. #40
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    21
    Slm Arkadaşlar bu atamada YEDEK işi falan var mı... Yedekte nasıl oluyor





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Ramazan Bayramınız Kutlu Olsun!
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 19-08-2012, 13:22
  2. Nasıl tercih yapmalıyız?
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan AyselBen
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 17-07-2012, 18:16
  3. Yeni Yılınız Kutlu Olsun!!
    Kutlamalar forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 31-12-2011, 21:11
  4. Öyp Bu Mu Ya !!! Yazıklar Olsun!!!
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan kitokito
    Cevap: 16
    Son Mesaj: 20-12-2011, 18:08
  5. ÖYP Atama Sonuçları Yarın Açıklanıyor...
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan Yalnızgezen
    Cevap: 121
    Son Mesaj: 19-07-2011, 13:26

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git