reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 9 - Toplam 15 İlkİlk ... 7891011 ... SonSon
Bulunan 81 den 90 - Toplam 143

ÖYP 2011 Muğla Üniversitesini Kazananlar

ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü Forumunda ÖYP 2011 Muğla Üniversitesini Kazananlar Konusunu İncelemektesiniz

Ben de eğitim fak. atandım, almanca öğretmeniyim...


  1. #81
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Mesaj
    7
    Ben de eğitim fak. atandım, almanca öğretmeniyim

  2. #82
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    172
    bana pdf bir belge atmışlar, evrak incelememin ve atama işlemlerimin devam ettiğine dair, eee ne işe yarıycak bu anlamadım, laf olsub torba dolsun, bu belgenin kabul edilcek bi tarafı yok ki
    ---------------------------------------------------------------------------
    arkadaşlar aranan var mı içinizde
    Son düzenleyen deucan, 27-08-2011 saat 01:28.

  3. #83
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    19
    Bugün personel dairesi baş. aradım. Fen fakültesiyle ilgili atamaların hepsini yetiştirememişler. Bayram sonrası sizi ararız ve işe başlarsınız dediler. Ben biyoloji bölümünü kazandım, belgelerde herhangi bir sorun var mı dedim. Telefondaki bayan başka birisine biyolojide sorun var mı diye sordu. Adam da biyoloji için gelen belgelerde sorun yok dedi. En azından kafam biraz olsun rahatladı. Biyolojiyi kazanan diğer 3 arkadaş da okuyorlarsa, sorun yok
    Ama kafama takılan en büyük sorun y.lisans konusu. Şu anda Hacettepe üni. y.lisans yapıyorum ve tez yazım aşamasındayım. Muğla' da kalmak bende sıkıntı yaratmaz (nasıl olsa deneyler bitti) ama başka fakültelerden atanan bazı arkadaşlara yeniden başlayacaksınız demişler. Benim gibi tez yazım aşamasında olan başka arkadaşlar var mı (fen fakültesinde)?

  4. #84
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    25
    arkadaşlar
    kendi atamam konusunda yaşadığım sıkıntılarla ilgili bilgileri ve çözüme ilişkin uğraşlarımdan sizi haberdar etmek istiyorum. EN azından içinizde benim gibi olan varsa birleşelim derim.
    Şimdi ben muğlayı kazandım. Ancak ankarada bir üniversitede doktoram devam ediyor. Yeterlilik aşamasındayım. Bölüm başkanımla görüştüm. Ankaradan mezun olmak istediğimi ifade ettim. bölüm başkanı idarenin bu konuyla ilgili çalıştığını ancak genel tutumun üniversitede bölüm olması halinde dışarıya göndermemek olduğunu ifade ettiler. Eğer muğlada sizin kazandığınız bölümün doktora ya da yüksek lisansı varsa dışarıya göndermeme tutumundalar. Eğer dışarıda bir üniversitede y.lisans ya da doktora yaparken burayı kazandıysanız ve burada bölümünüz varsa okuduğunuz yıllları yakmak niyetinde olmadıklarını ama yatay geçiş yaptıracaklarını ilettiler.

    BU belki düşünülebilir bir seçenekti. Ancak ben yök e gidip bizzat görüştüm. Hayatının geri kalan kısmını muğlada devam ettirmek isteyen arkadaşlar için söylüyorum. Yakına bir kanun çıkacak. BUnu yök başkanı zaten açıklamıştı. Ancak yök yetkililerinden bu bilgiyi tasdikledim. DOktora yptığınız ünivers,tede öğretim üyesi olarak kalamayacaksınız. Bu durumda yatay geçişle muğlaya gelsek bile okulu bitirince yeni bir yolculuk daha bekliyor olacak bizi. Ki o dönemde nereye gönderirlerse.... Belizsizlik deryası.. Ben okulu arayıp her fırsatta bastırıyorum. Ne olacak bakalım ...

  5. #85
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    15
    nasıl yani yeni kanunla beraber şöyle mi olacak; siz muğlaya atandınız diyelim, doktorayı ankarada yahut muğlada yapsanız bile doktora dan sonra yök sizi türkiyenin herhangi bi üniversitesine atayacak.
    bana bu çıkacak kanundan bölüm başkanı bahsetmişti ama ben pek ciddiye almamıştım demek ciddi.
    ee peki böyle bir kanun çıkarsa, doktora bittikten sonra neye göre nasıl gönderecekler...
    varsa bilginiz biraz daha bahsedermisiniz???

  6. #86
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    02-2011
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    553
    Yeni anayasada olacak bir madde olduğunu biliyorum o kanunun ama kanununların geriye doğru yürümeyeceğini de biliyoruz arkadaşlar yani o madde anayasada olsa bile biz şu anki kanunlara göre atandığımız için bizi ilgilendirmez o

    Sakarya Üniversitesi İşletme Fakültesi Muhasebe-Finansman ABD ÖYP araştırma görevlisi

  7. #87
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    182
    Alıntı ggg06 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar
    kendi atamam konusunda yaşadığım sıkıntılarla ilgili bilgileri ve çözüme ilişkin uğraşlarımdan sizi haberdar etmek istiyorum. EN azından içinizde benim gibi olan varsa birleşelim derim.
    Şimdi ben muğlayı kazandım. Ancak ankarada bir üniversitede doktoram devam ediyor. Yeterlilik aşamasındayım. Bölüm başkanımla görüştüm. Ankaradan mezun olmak istediğimi ifade ettim. bölüm başkanı idarenin bu konuyla ilgili çalıştığını ancak genel tutumun üniversitede bölüm olması halinde dışarıya göndermemek olduğunu ifade ettiler. Eğer muğlada sizin kazandığınız bölümün doktora ya da yüksek lisansı varsa dışarıya göndermeme tutumundalar. Eğer dışarıda bir üniversitede y.lisans ya da doktora yaparken burayı kazandıysanız ve burada bölümünüz varsa okuduğunuz yıllları yakmak niyetinde olmadıklarını ama yatay geçiş yaptıracaklarını ilettiler.

    BU belki düşünülebilir bir seçenekti. Ancak ben yök e gidip bizzat görüştüm. Hayatının geri kalan kısmını muğlada devam ettirmek isteyen arkadaşlar için söylüyorum. Yakına bir kanun çıkacak. BUnu yök başkanı zaten açıklamıştı. Ancak yök yetkililerinden bu bilgiyi tasdikledim. DOktora yptığınız ünivers,tede öğretim üyesi olarak kalamayacaksınız. Bu durumda yatay geçişle muğlaya gelsek bile okulu bitirince yeni bir yolculuk daha bekliyor olacak bizi. Ki o dönemde nereye gönderirlerse.... Belizsizlik deryası.. Ben okulu arayıp her fırsatta bastırıyorum. Ne olacak bakalım ...
    Koyu olarak belirttiğim ifadeyi YÖK'ten hangi yetkili söyledi?. Ben Reyhan hanımla görüştüm net bir şekilde doktorayı bitirdiğimizde kadromuz neredeyse orada kalacağımızı söyledi. Bunlar kanun tasarısında olsa bile toplumun nabzını ölçmeye amaçlı ortaya atılıyor gibi geliyor. Bu kadar akademisyenin rotasyonunu sağlamalarına imkan yok. Proje yürütenler, akademik çalışmalar yapmakta olanlar olacak. Aile, sağlık vb. konuları da işin içerisine katarsak böyle birşeyin imkansız olduğu çok açık görülüyor. Ayrıca 4-5 yıl sonra doktorayı bitirmiş olduğumuzda o ihtiyacı olan üniversiteler bile yeteri kadar öğretim elemanı kadrosu ile dolacak.

    Türkiye'de olmaz olmaz diye birşey yok ama hiçbir devlet kademesinde çalışanlarda böyle bir rotasyon yokken sadece akademisyenlere bunları yapmaları çok zor gibi geliyor bana. Yine de sonumuz hayırlı olur inşallah diyelim.

  8. #88
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    291
    Koyu olarak bahsettiğiniz yeri bana da yökten Kağan Bey söylemişti.Doktora yaptığımız üniversitede yard doç olarak kalamayacğız yani yard doç kadrosu talep edemeyeceğiz.Yök başkanının bahsettiği bir üniversiteye girip oradan emekli olmak engellenecek sözünün faaliyete geçirilme şekli olacak sanırım ama yök sizi alıp hadi şuraya git demeyecekmiş.Sadece doktora yaptığınız üniversitede değil başka bir üniversitede yard doç kadrosu bulacaksınız.

  9. #89
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    15
    sürekli bir belirsizlik açıkcası ne olacak bilmiyorum daha atamalarımız olmadı ama farklı şeylerle karşılasıyoruz.bana da yl yi muğlada yaptırcaz dediler ve 'kibar bir dille' başka bir yere göndermiyoruz diyerek bnden yl yi orda yapmak istediğime dair bir dilekçe aldılar fakat yl ye ne zamn başlıyacağmız hakkında bişey demediler.herşey netleşse keşke (en azından yl ye ne zamn başlayacağımız)daha gidip ev tutucaz ordan.hep sıkıntı hep sıkıntı yani! (edebiyat fakültesi-tarih)

  10. #90
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    19
    Alıntı alicangazi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    sürekli bir belirsizlik açıkcası ne olacak bilmiyorum daha atamalarımız olmadı ama farklı şeylerle karşılasıyoruz.bana da yl yi muğlada yaptırcaz dediler ve 'kibar bir dille' başka bir yere göndermiyoruz diyerek bnden yl yi orda yapmak istediğime dair bir dilekçe aldılar fakat yl ye ne zamn başlıyacağmız hakkında bişey demediler.herşey netleşse keşke (en azından yl ye ne zamn başlayacağımız)daha gidip ev tutucaz ordan.hep sıkıntı hep sıkıntı yani! (edebiyat fakültesi-tarih)
    Dostum aynen katılıyorum, umarım şu süreci olumlu bir şekilde atlatırız. Ayrıca, Muğla da yl' a başlarsak, bir problem daha var. Bize istediğimiz hocayı mı verecekler, yoksa sen şu hocayla mı çalış diyecekler? Yani tam bir milli piyango durumu. Umarım anlaşabileceğimiz bir hocayla çalışırız. Benim SDÜ ni kazanan arkadaşıma anabilim dalındaki hoca 3 hocamızla git konuş, hangisini istersen onunla başla demiş. Zaten bir hoca benim yeterli asistanım var diyence, geriye kalan 2 hocadan birini seçmiş. Çok değişik durumlar bunlar Sadece hayırlısı diyorum.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2011 Erzincan Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 106
    Son Mesaj: 26-10-2011, 21:01
  2. ÖYP 2011 Trakya Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Ömür
    Cevap: 99
    Son Mesaj: 26-09-2011, 09:26
  3. ÖYP 2011 Gümüşhane Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19-07-2011, 10:26
  4. ÖYP 2011 Gaziantep Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19-07-2011, 10:26
  5. ÖYP 2011 Ege Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19-07-2011, 10:23

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git