reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 10 - Toplam 15 İlkİlk ... 89101112 ... SonSon
Bulunan 91 den 100 - Toplam 143

ÖYP 2011 Muğla Üniversitesini Kazananlar

ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü Forumunda ÖYP 2011 Muğla Üniversitesini Kazananlar Konusunu İncelemektesiniz

bize istediğimz hocayı vermiyolar açıkcası bize hangi alanda çalıscaksın diye sordular ( daha önce zaten ...


  1. #91
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    15
    bize istediğimz hocayı vermiyolar açıkcası bize hangi alanda çalıscaksın diye sordular ( daha önce zaten belirlemişler sadece formalite icabı galiba) sonrada sn şu hocayla çalıscaksın dediler.hayırlısı artık.

  2. #92
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    19
    Alıntı alicangazi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bize istediğimz hocayı vermiyolar açıkcası bize hangi alanda çalıscaksın diye sordular ( daha önce zaten belirlemişler sadece formalite icabı galiba) sonrada sn şu hocayla çalıscaksın dediler.hayırlısı artık.
    Anladım hocam, artık şansımıza ne çıkarsa kolay gelsin...

  3. #93
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    172
    arkadaşlar beni az önce eğitim fakültesinden aradılar, atamam yapılmış

  4. #94
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    64
    beni de aradılar. atamam yapılmış. siz ne zaman başlayacaksınız hocam

  5. #95
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    172
    ben pazartesi gidicem, herkese hayırlı uğurlu olsun, eğitim fak. atanalar kimler

  6. #96
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    15
    bizi daha aramadılar yaa =(

  7. 07-09-2011, 12:39

    Lisansüstü

    Sebep
    yanlışlıkla 2 kez göndermişim

  8. #97
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    19
    Alıntı ACI Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar beni az önce eğitim fakültesinden aradılar, atamam yapılmış
    Hayırlı olsun ACI.

    Arkadaşlar fen fakültesinde atanması gerçekleşen var mı?

  9. #98
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    97
    Alıntı Doğuş Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yeni anayasada olacak bir madde olduğunu biliyorum o kanunun ama kanununların geriye doğru yürümeyeceğini de biliyoruz arkadaşlar yani o madde anayasada olsa bile biz şu anki kanunlara göre atandığımız için bizi ilgilendirmez o
    yani biz bu durumda atandığımız üniversitede yrd.doç.dr olarak kalıcaz öle mi? bölüm başkanımın bana söylediği tüm adaylar başvurcak ve onlar kimlerin alıp kimlerin kalmıcağını seçicekler

  10. #99
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    19
    Atanan arkadaşlara hayırlı olsun darısı başımıza. fen fakültesi atamaları yapılmadığı cuma ya da pazartesi bir gelişme olabileceği söylendi dün

  11. #100
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    19
    Alıntı chemist26 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Atanan arkadaşlara hayırlı olsun darısı başımıza. fen fakültesi atamaları yapılmadığı cuma ya da pazartesi bir gelişme olabileceği söylendi dün
    Dostum resmen bizimle dalga geçiyorlar ya da inanılmaz bir bilgisizlik söz konusu. Bu pzt personel dairesi başkanlığını aradım. Belgeleriniz fakültelere gönderildi, 1-2 gün içinde göreve başlarsınız dediler. Fen fakültesini aradım, yeni bir sekreter işe başlamış (kendi dedi). Ben bir arkadaşa durumunuzu soracam dedi ve ismimi not aldı. Daha sonra beni aradı ve sizin belgeleriniz fen fakültesine ulaşmamış dedi. Yarın bir daha kontrol edeceğim dedi. Neyse, salı günü sekreter hanım beni bir daha aradı ve daha tecrübeli birine durumumu sormuş ve o da kendisine süreç daha devam ediyor demiş. Teşekkür ettim ve telefonu kapattım. Şimdi de sana cuma ya da gelecek pzt demişler. Bi de bu sene fen fakültesine toplam 10 kişi alınacak. 10 kişinin işlemi bir fakülteyi bu kadar mı zorlar anlamadım.
    Artık bir gelişme olursa, hemen buraya yazarım. Kolay gelsin...





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2011 Erzincan Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 106
    Son Mesaj: 26-10-2011, 21:01
  2. ÖYP 2011 Trakya Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Ömür
    Cevap: 99
    Son Mesaj: 26-09-2011, 09:26
  3. ÖYP 2011 Gümüşhane Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19-07-2011, 10:26
  4. ÖYP 2011 Gaziantep Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19-07-2011, 10:26
  5. ÖYP 2011 Ege Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19-07-2011, 10:23

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git