reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 2 - Toplam 4 İlkİlk 1234 SonSon
Bulunan 11 den 20 - Toplam 36

ÖYP 2011 Ordu Üniversitesini Kazananlar

ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü Forumunda ÖYP 2011 Ordu Üniversitesini Kazananlar Konusunu İncelemektesiniz

Intera Demiş ki: Arkadaşlar aranızda üniversite ile iletişime geçen oldumu? Göreve ne zaman başlayacağımızı biliyor ...


  1. #11
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    14
    Alıntı Intera Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar aranızda üniversite ile iletişime geçen oldumu? Göreve ne zaman başlayacağımızı biliyor musunuz?
    hocam ben aradım 3ağustosa kadar başvurular var bildiğiniz gibi ardından 20 günü geçebileceğini soyleediler başlama için bende istifa edip geçmeye çalışacam orduyada nasip umarım olur.

  2. #12
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    4
    Çok teşekkür ederim Erol Hocam. Umarım bir sorun olmaz ve siz de Ordu'ya gelirsiniz.

  3. 23-07-2011, 19:48

    Lisansüstü


  4. #13
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    18
    ordu üniversitesi

  5. #14
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    12
    Merhaba arkadaşlar. Hayırlı olsun hepimize. Ünye İİBF Muhasebe-Finansman anabilim dalına yerleştim.

  6. #15
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    18
    ordu unıversıtesıne yerleşen arkadaslar surec nasıl ve nezamana sonlanır bılgınız varmı

  7. #16
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    14
    Alıntı betülelif Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ordu unıversıtesıne yerleşen arkadaslar surec nasıl ve nezamana sonlanır bılgınız varmı
    hocam hayırlı olsun ben rektör yardımcısıyla görüştüm bu hafta içi ünyeye gececeğim ve atamalarınızı yapacağım dedi bu da demek oluyor ki bayrama kadar işe başlaamız istenecek bende istifa ettim üniversitemden ilişiğimin kesilmesini bekliyorum. bu arada şu ana kadar görüştüğüm tüm ilgililer gerçekten çok anlayışlı orduya geçmeyi çok büyük heyecanla bekliyorum

  8. #17
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    18
    teşekkür ederim erolktu yalnız bana şuan çalıştığım üniv den istifa etmemem gerektiği muvafakat göndereceklerini ifade ettiler istifa edince hemen başlanamazmı çünkü sonuç olarak yine istifa edeceğim vermeyecekleri için muvafakat

  9. #18
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    18
    ordu ünivde geliştirme ödeneği ne kadar sordunuzmu erolktu

  10. #19
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    14
    Alıntı betülelif Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ordu ünivde geliştirme ödeneği ne kadar sordunuzmu erolktu
    betül hocam bana da bu konuda aynı şey söylendi resmi olarak muvafakat istenmesi gerekiyor yalnız bana şırnakta arş.gör.yim muvafakat vermeyecekler ve muvafakat sürecinden sonra istifa etmemiz gerekecek. Buda bayramdan sonrayı bulacak böyle bir durum da benim işime gelmiyor. Ben bayramda evime gittikten sonra bir daha gelmek istemiyorum o kadar yol çekilmiyor, o yüzden istifamı verdim ve onay bekliyorum. orduda atamada sorun çıksa da önemli değil çünkü zaten istifa edecektim .Nuri hocada (rek.yrd) biz sorumluluk almayız dedi ben de kesin kararımı verdim ve ettim istifa eğer benim gibi bir sorununuz yoksa bekleyin süreci ama riske girerim diyorsanız atamanız biraz gecikir ama sonuçta ordu da görüşürüz tabi ben olmayadabilirim bir risk aldım yani

    Geliştirme konusunda ise hiç sormak gelmedi aklıma ama giresun 200 tl diye biliyorum ordu da oyledir herhalde...atama yapılsn sorarız hocam...

  11. #20
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Nerden
    Ordu
    Mesaj
    75
    arkadaslar ben de tarihi kazandım sanırm ordu 100 lira geliştirme ödenegi. Erol hocam hangi rektör yardımcısıyla konustunuz oranın ogrencisiyim o yuzden soruyorum. ben 5 gun once oradaydım simdi aldıgım duyumlara gore Fen edebiyat icin konusuyorum.Fen edebiyat kurulu toplanmıs evraklar incelenmis. ve pazartesi gunu rektorluge yollanmıs Persembe gunleri yapılan kurul toplantılarında gorusulup sanırm karara baglanıcak. 16 sında baslarız die tahmin ediyoruç





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2011 Hakkari Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 38
    Son Mesaj: 20-06-2017, 16:04
  2. ÖYP 2011 Rize Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Ömür
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19-07-2011, 10:34
  3. ÖYP 2011 Gümüşhane Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19-07-2011, 10:26
  4. ÖYP 2011 Gaziantep Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19-07-2011, 10:26
  5. ÖYP 2011 Ege Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19-07-2011, 10:23

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git