reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 8 - Toplam 11 İlkİlk ... 678910 ... SonSon
Bulunan 71 den 80 - Toplam 107

ÖYP 2011 Erzincan Üniversitesini Kazananlar

ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü Forumunda ÖYP 2011 Erzincan Üniversitesini Kazananlar Konusunu İncelemektesiniz

nerden ulaştınız o bilgiye hocam öyleyse boşuna bekliyoruz... benim dil 65in üstünde.. bilgi alabilecek biriside ...


  1. #71
    dygyldz
    Misafir
    nerden ulaştınız o bilgiye hocam öyleyse boşuna bekliyoruz... benim dil 65in üstünde.. bilgi alabilecek biriside yok... pazartesiye kadar bu işi öğrenmek lazım ki başvuru yapabiliyosak yetiştirebilelim...

    benim abd kamu yönetimi kentleşme ve çevre hocam...

    arkadaşlar yeni bi haber alan yada tebligat ulaşan var mı aranızda iyice stres yaptılar ya aranmıo da adamlar
    Son düzenleyen deucan, 23-08-2011 saat 01:11.

  2. #72
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    89
    arkadaşlar ben bugun gorustum belgelrimiz yöke gönderilmiş, bu hafta içinde tekrar arayın sonucu ögrenmek için bayram sonrası göreve baslıcaksınız gıbısınden bıseyler soledi

  3. #73
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    1.279
    Hayırlı olsun arkadaslar sımdıden hepınıze
    Tek Bir Şeye İhtiyacımız Vardır; Çalışkan Olmak !...
    Mustafa Kemal Atatürk

  4. #74
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    26
    arkadaşlar ben bugun arandım ve milli eğitimden istifa ettiğim takdirde gidip başlayabileceğim söylendi. umarım sizler de bir an önce aranırsınız.

  5. #75
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    318
    hocam daha akşam 5 gibi 4 farklı yetkiliyle görüştüm Rektörlük personel daire kararnameleriniz hazırlanıyor yarın fakültenize bildirilir derken fakültedeki Uğur Bey ise Eğitim fak.de sorun çıktı belgeler geri geldi uzun sürecek diyor Tebligat adresinize ulaşmadan başlayamazsınız elden olmaz başlamadan da kurum sicil no'lu öyp kazandı belgesi alamazsınız ama dekan beyden rica edersiniz(ünv.lerin istediği formatta olmayıp) dilekçe tarzı atamanız yapıldığında dair belge elden alabilirsinz dedi nasıl oldu da sizi aradılar Hocam Böte eğitim fak. kapsamında sizi bölüm başk. mı aradı yoksa yetkili memur mu ne dediler telefonda tam olarak tebligat gelmeden başlayamazsınız diye ısrarla vurguluyor

  6. #76
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    02-2011
    Mesaj
    17
    ya bu erz. üniveersitesinin nasıl bir web sitesi var. öyp ile ilgili hiç bilgi yok. meraktan çatladık. daha resmi olarak kazandığımızı bile bilmiyoruz....

  7. #77
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    26
    beni rektorluk personel işlerinden erhan bey aradı. atama kararnamemin çıktıgını bugun eğt fakültesi yazı işlerinde olacağını ve istifa ettiğim takdirde gidip başlayabileceğimi söyledi. ama ben garanti olsun diye birazdan yazı işlerini arayacağım. gelişmelerden haberdar ederim.

  8. #78
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    26
    şimdi de eğt. personel işlerinden uğur beyle görüştüm. kararname çıktıysa sorun yok istifa edebilirsiniz dedi. ama tebligatı ne zaman gönderebileceği konusunda kesin bir yanıt vermedi.

  9. #79
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    27
    arkadaslr bugün bende görüştüm ugur beyle rektörün imzasının beklendiğini söyledi. Gelir gelmez ya tebligat yollıcam yada telefonla hepinizi arayıp cagırcam tebligatı elden teslim alıp göreve baslıcaksınız dedi. Ne kadr sürecegi konusunda da bişe sölemedi. Bence bayram sonrasına kalırsa daha iyi olacak zaten yl basvurularını kacırdık şimdi gitsek nolcak. yarın gelin deseler bile erzincana git belge al ordan ankaraya git falan yetişmez inş şubatta yerleşiriz yl'a
    Akıllı adam aklını kullanır. Daha akıllı adam başkalarının aklını da kullanır. Bernard SHAW

  10. #80
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    89
    bızım ıs bayramdan sonraya kaldı. bayramdan sonra hemen yapılsada bari, eylül maaşımızı tam alsak hoş daha belgelrimiz ne alemde, nerede onu bıle bılmıoruz





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2011 Iğdır Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 10-08-2011, 14:38
  2. ÖYP 2011 Sinop Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Ömür
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 21-07-2011, 09:05
  3. ÖYP 2011 Siirt Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Ömür
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 20-07-2011, 11:43
  4. ÖYP 2011 Inönü Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 20-07-2011, 07:51
  5. ÖYP 2011 Ege Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19-07-2011, 10:23

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git