reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 7 - Toplam 43 İlkİlk ... 5678917 ... SonSon
Bulunan 61 den 70 - Toplam 422

ÖYP 2011 Dicle Üniversitesini Kazananlar

ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü Forumunda ÖYP 2011 Dicle Üniversitesini Kazananlar Konusunu İncelemektesiniz

şamil hocam bizlere telefonla bilgi verilecekmiymiş tebligatlar çıktığında bununla ilgili bir şey söyledi mi aysel ...


  1. #61
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    92
    şamil hocam bizlere telefonla bilgi verilecekmiymiş tebligatlar çıktığında bununla ilgili bir şey söyledi mi aysel hanım

  2. #62
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    Hacettepe Üniversitesi
    Mesaj
    107
    Ben fırat beyle gorustum bugün akademik şube den.dereceler hesaplanıyor şuan sonra kararname yazılacak sonra rektor imzasi sonra posta dedi.imzalandığı an goreve baslayabilirsniz bizi sıksık arayın dedi.ama onlar aramayacak sanırım.

  3. #63
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    92
    ozaman biraz uzun sürer gibi bu iş Mert Hocam

  4. #64
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    Hacettepe Üniversitesi
    Mesaj
    107
    Alıntı bbbyy Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ozaman biraz uzun sürer gibi bu iş Mert Hocam
    Valla 10günü bulur dedi fırat bey ama bence sürmemeji 2bin diplomaya imza atan rektor hanım icin 84imza ne ki ben cuma arayıp seyri soracağım yine.sizi bilgilendiririm

  5. #65
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    22
    merhaba arkadaşlar bugün dicle ünv. personel daire başkanlığını aradım 15-20 gün içerisnde tebligat gönderilecek dediler, çalışanlar yıllık izinde o yüzden geç olacakmış.

  6. #66
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    72
    Alıntı oyakaya Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    merhaba arkadaşlar bugün dicle ünv. personel daire başkanlığını aradım 15-20 gün içerisnde tebligat gönderilecek dediler, çalışanlar yıllık izinde o yüzden geç olacakmış.
    anlaşılan bayrama yine parasız gireceğiz

  7. #67
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    92
    ee şimdi 15 gün içinde yolladılar diyelim ayın 26 27si gibi gidersek bayram tatili için yine geri döneceğiz öyle de 2 3 günlüğüne gitmiş olacağız

  8. #68
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    72
    Alıntı bbbyy Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ee şimdi 15 gün içinde yolladılar diyelim ayın 26 27si gibi gidersek bayram tatili için yine geri döneceğiz öyle de 2 3 günlüğüne gitmiş olacağız
    tebligat bize ulaştıktan sonra işe başlamak için 15 günümüz var.

  9. #69
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    92
    Alıntı şamil Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    tebligat bize ulaştıktan sonra işe başlamak için 15 günümüz var.
    bayram tatili bitişiyle denk gelir heralde

  10. #70
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    1
    hayat lan bu...





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2011 Erciyes Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 160
    Son Mesaj: 05-09-2012, 10:22
  2. ÖYP 2011 Düzce Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 50
    Son Mesaj: 11-09-2011, 23:35
  3. ÖYP 2011 Tunceli Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Ömür
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 21-07-2011, 18:13
  4. ÖYP 2011 Ege Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19-07-2011, 10:23
  5. ÖYP 2011 Uludağ Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Ömür
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19-07-2011, 10:22

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git