reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 33 - Toplam 69 İlkİlk ... 23313233343543 ... SonSon
Bulunan 321 den 330 - Toplam 690

ÖYP 2011 İstanbul Medeniyet Üniversitesini Kazananlar

ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü Forumunda ÖYP 2011 İstanbul Medeniyet Üniversitesini Kazananlar Konusunu İncelemektesiniz

Dün aradım, 16 eylül'e kadar işe başlatırlar mı diye sordum, hayır kesinlikle yetişmez dedi. Bu ...


  1. #321
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    84
    Dün aradım, 16 eylül'e kadar işe başlatırlar mı diye sordum, hayır kesinlikle yetişmez dedi. Bu yüzden aynı abd'de normal yüksek lisansa başlayacağım mecburen, 1 dönem kaybetmemek için.
    Everybody needs a mission...

  2. #322
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    03-2011
    Mesaj
    47
    ben de umutluyum haftayadan, pazartesi arıycam bi kez daha olmadı salı gidicem istanbula

  3. #323
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    03-2011
    Mesaj
    47
    Alıntı aak Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Dün aradım, 16 eylül'e kadar işe başlatırlar mı diye sordum, hayır kesinlikle yetişmez dedi. Bu yüzden aynı abd'de normal yüksek lisansa başlayacağım mecburen, 1 dönem kaybetmemek için.
    nasıl yani hocam bu dönemki öyp için açılan yüksek lisansa mı yetişmez diolar :S iyi de son gün başvuru için 16 eylül, bi hafta da değerlendirme süreci olsa zaten medeniyetle ilgili bi durum yok ki yök yollamıyo mu görevlendirme kağıdını? Yanlış mı biliyorum ben öyleyse düzeltin lütfen

  4. #324
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    204
    telefon edip en son bilgi alan oldu mu?
    In cash we trust

  5. #325
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    204
    önümüzdeki cuma lisansüstü başvuruların son günü.
    In cash we trust

  6. #326
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    32
    bence atanma belgenizi isteyin üniversiteyi arayıp lisansüstü başvuruları riske atmayın

  7. #327
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    84
    Alıntı Cathrine Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    nasıl yani hocam bu dönemki öyp için açılan yüksek lisansa mı yetişmez diolar :S iyi de son gün başvuru için 16 eylül, bi hafta da değerlendirme süreci olsa zaten medeniyetle ilgili bi durum yok ki yök yollamıyo mu görevlendirme kağıdını? Yanlış mı biliyorum ben öyleyse düzeltin lütfen
    Arkadaşlar daha önce de izah ettiğim gibi İstanbul üniversitesi göreve başlama yazısı istiyor yüksek lisans için, 16 eylüle kadar getirmezsen vazgeçmiş oluyorsun diyorlar. Medeniyet de, 16 eylüle kadar göreve başlatma işlemi yapılamayacak diyor. Ya (kazandıysanız) normal yükseğe başlayıp şubatta 1 dönemi saydırın ya da şubattaki alımlara başvurun diyorlar.
    Everybody needs a mission...

  8. #328
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    5.063
    Alıntı yatko Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Peki maaşımız 1875+ödenek mi olacak?
    Size pek bir ödenek olmaz istabulun ortasındasınız neyin geliştirme ödeneği olcak

  9. #329
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    84
    Alıntı Mr December Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Size pek bir ödenek olmaz istabulun ortasındasınız neyin geliştirme ödeneği olcak
    Yeni kuruluyor olması yetmez mi
    Everybody needs a mission...

  10. #330
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    204
    Alıntı aak Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yeni kuruluyor olması yetmez mi
    üniversitenin yeni olması hasebiyle bir miktar ödenek varmış ama ufak bir miktar yani ödenek bile sayılmaz
    In cash we trust





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2011 Kocaeli Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 128
    Son Mesaj: 17-09-2012, 14:21
  2. İstanbul Teknik Üniversitesi Dil Eğitimini Kazananlar 2011
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan @ysel
    Cevap: 22
    Son Mesaj: 03-11-2011, 09:58
  3. ÖYP 2011 Ordu Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Ömür
    Cevap: 35
    Son Mesaj: 25-08-2011, 23:47
  4. ÖYP 2011 Ege Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19-07-2011, 10:23
  5. lütfen yardım. İstanbul Üniversitesi mi İstanbul Medeniyet Üniversitesi mi?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan imren
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 15-06-2011, 14:54

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git