reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 7 - Toplam 18 İlkİlk ... 5678917 ... SonSon
Bulunan 61 den 70 - Toplam 171

ÖYP 2011 Istanbul Üniversitesini Kazananlar

ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü Forumunda ÖYP 2011 Istanbul Üniversitesini Kazananlar Konusunu İncelemektesiniz

arkadaslar bende bugün gittim aynen öyle bayramdan sonraya kalmış istanbul üniversitesi yökün yaptığı bu atamaları ...


  1. #61
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    64
    arkadaslar bende bugün gittim aynen öyle bayramdan sonraya kalmış istanbul üniversitesi yökün yaptığı bu atamaları istemiyormuş o yüzden çok ince eleyip sık dokuyorlarmış biz sizi istemiyoruz dedi kadın açık açık en küçük bir hatada almıyacağız dedi o yüzden çok dikkatli inceliyorlarmış,bende kendi bölümümle konuştum atama olmadan başlatmıyorlar

  2. #62
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    62
    istemiyorlarsa bu kadar ekmegiyle nıye oynuyorlar
    sanki torpille geldik herkesin eşit olarak değerlendirildiği bir sistemle atandık.
    Bence yanlış davranmışlar sana eger dediğin gibiyse

  3. #63
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    237
    Hocam kimseden ses yok ki forumda, hep belirli 3-5 kişi. Yaklaşık 100 kişi atandı ama yarısını bile bulamıyoruz burda. Diğer üniversiteler geri adım attı.

  4. #64
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    62
    diğer üniversiteler geri adım attı derken anlamadım?Ne konuda gerı adım attılar tutatochi

  5. #65
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    62
    Alıntı Tutatochi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam kimseden ses yok ki forumda, hep belirli 3-5 kişi. Yaklaşık 100 kişi atandı ama yarısını bile bulamıyoruz burda. Diğer üniversiteler geri adım attı.
    diğer üniversiteler geri adım attı derken anlamadım?Ne konuda gerı adım attılar tutatochi

  6. #66
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    62
    Alıntı Tutatochi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam kimseden ses yok ki forumda, hep belirli 3-5 kişi. Yaklaşık 100 kişi atandı ama yarısını bile bulamıyoruz burda. Diğer üniversiteler geri adım attı.
    diğer üniversiteler geri adım attı derken anlamadım?Ne konuda gerı adım attılar tutatochi

  7. #67
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    64
    hocam yani diğer ünvler atamaları yaptı, başta sorun çıkaranlar geri adım attı ve atamalarını yaptı insanların, bir biz kaldık

  8. #68
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    62
    dogru soyluyorsunuz bencede ne beklıyorlarsa enınde sonunda yapacaklar inşallah

  9. #69
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    237
    Elçin hocamın dediği gibi, diğerleri hem atamaları yapıyor hem yüksek lisans, dil ve doktora konularına açıklık getiriyor. Bizde hala bilinmezlik hakim.

  10. #70
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    3
    Arkadaşlar İstanbul üniversitesi hep böyle sürekli bişeyler çevirdikleri için beklemekten başka yapıcak bişey yok. yök e ulaşabilsek şikayet ederdik bizi böyle bekletmeye hakları yok sonuçta..





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2011 İstanbul Medeniyet Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Ömür
    Cevap: 689
    Son Mesaj: 22-12-2013, 22:29
  2. ÖYP 2011 Bozok Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 03-09-2011, 19:57
  3. ÖYP 2011 Tunceli Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Ömür
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 21-07-2011, 18:13
  4. ÖYP 2011 Ege Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19-07-2011, 10:23
  5. ÖYP 2011 Uludağ Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Ömür
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19-07-2011, 10:22

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git