reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 25 - Toplam 42 İlkİlk ... 15232425262735 ... SonSon
Bulunan 241 den 250 - Toplam 413
Ağaç Şeklinde Aç1Beğeni

ÖYP 2011 Kazanamayanlar

ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü Forumunda ÖYP 2011 Kazanamayanlar Konusunu İncelemektesiniz

memurlar.net te kendı gozumun onunde giyim öüretmeni tekstıl tasarımına başvurdum dıyor,bırı kabul olmaz dıyor oda ...


  1. #241
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2010
    Mesaj
    84
    memurlar.net te kendı gozumun onunde giyim öüretmeni tekstıl tasarımına başvurdum dıyor,bırı kabul olmaz dıyor oda diyorki:bakalım şansımızı deneyeceğiz.kimseye amacım öamur atmak değil amma hakkım yendi.bugun kazanmıştım.Lutfen sesimizi öıkaralım arkadaşlar,ek rerlestırmede yıne aynı seyler olacak.
    Alıntı stolenlife Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bence de yazık,günah yani gerçekten atanabilecek insanlar varken yanlış beyanlar yüzünden atanamamaları ki bazı insanlar forumda takip ediyorum soru soruyorlar hayır öyle değil denildiği halde ben kendi bildiğimi yaparım mantığıyla yanlış beyanda bulundular.Merkezi atamayla bu nasıl engellenir bilmiyorum kendi bölümünden başka bölüme tercih yapamama sistemle engellenebilir belki ama not ort.,üds/kpds/toeic vs. bunlarla ilgili yanlış beyanlar nasıl olur bilmiyorum çok gelişmiş bi sistem olmalı ama bi çözümü olmalıı

  2. #242
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    291
    Alıntı goksu Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    memurlar.net te kendı gozumun onunde giyim öüretmeni tekstıl tasarımına başvurdum dıyor,bırı kabul olmaz dıyor oda diyorki:bakalım şansımızı deneyeceğiz.kimseye amacım öamur atmak değil amma hakkım yendi.bugun kazanmıştım.Lutfen sesimizi öıkaralım arkadaşlar,ek rerlestırmede yıne aynı seyler olacak.
    Burda da vardı göksu ing. öğretmeni olup turizme başvuran ben yerleştim ama bunları okuyunca üzülüyorum.Dilekçe yazmak yerine yök e direkt gidip konuşulabilir bence dilekçeler çok dikkate alınmaz.

  3. #243
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    5
    Alıntı Zamanusta Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    KPSS atamalarında tercih yaparken daha önceden girilen eğitim bilgileriyle sayesinde yanlış kod girdiğinizde sistem kabul etmiyor. Öyp atamalarında da mezun olduğumuz bölüm ve girebileceğimiz bölüm belli olduğuna göre, sitem bu şekilde yeniden dizayn edilebilir. Yanlış tercih istenilirse tercih sırasında engellenebilir.
    aynen senin dediğin gibi olması gerekiyor bence de tercih işleminin..
    adam yüksek lisansını bitirmemiş, "yüksek lisans mezunu olmak" şartı olan ilana başvuruyor ve yerleşiyor.
    ve bu adam yüksek lisansını hala bitirmiş değil, aramızda sadece 1 puan var..
    ve bunu yapan yakın bi arkadaş..
    gerekçesi de, "ilana dikkat etmedim gözümden kaçmış" oldu
    bu şekilde benim yerimde olmak eminim ki istemezdiniz

  4. #244
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2010
    Mesaj
    84
    Alıntı malt Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    aynen senin dediğin gibi olması gerekiyor bence de tercih işleminin..
    adam yüksek lisansını bitirmemiş, "yüksek lisans mezunu olmak" şartı olan ilana başvuruyor ve yerleşiyor.
    ve bu adam yüksek lisansını hala bitirmiş değil, aramızda sadece 1 puan var..
    ve bunu yapan yakın bi arkadaş..
    gerekçesi de, "ilana dikkat etmedim gözümden kaçmış" oldu
    bu şekilde benim yerimde olmak eminim ki istemezdiniz
    bende senın gibi bir baskasının cahilliğinden dolayı açıkta kalanlardanım.arkadasım dilekce yazmamız gerekiyor.burdan ne kadar konuşakkata boş,lutfen bilinölenelim ve yöke dilekçe yazalım ki kasımdak i ek yerleştırmelerde bu olmasın.

  5. #245
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    eskişehir
    Mesaj
    81
    Alıntı stolenlife Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Atamalar tekrarlanınca yanlış beyanlar olmayacak mı?
    bende onu diyorum işte yazılan dilekçede sistemin düzeltilmesi ve atamaların yeniden yapılması ile ilgili olmalı... yök şartları karşılaştırarak ona göre yapmalı adam kadro şartını sağlamıyorsa ataması çok saçma....

  6. #246
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    eskişehir
    Mesaj
    81
    Alıntı stolenlife Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Burda da vardı göksu ing. öğretmeni olup turizme başvuran ben yerleştim ama bunları okuyunca üzülüyorum.Dilekçe yazmak yerine yök e direkt gidip konuşulabilir bence dilekçeler çok dikkate alınmaz.
    dediğiniz çok mantıklı...

  7. #247
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    245
    Alıntı goksu Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    suphelipaket Nickli Üyeden Alıntı
    birlik olup ya dilekçeyle ya da yöke dava açarak atamaların tekrarlanmasını sağlamalıyız, ama önce listeleri görelim
    Pire için yorgan yakmak buna deniyor galiba .Ben de kazanamadım ama bir avuç insan yüzünden en az 2500 kişi tekrar tercih yapıp beklemek zorunda değil.Yanlış tercih yapanların yerine ek alım olacak zaten acelen ne?

    Hocam pire için yorgan yakmak değil konu,evet yanlış beyanda bulunanlar atanamayacak belkı ama kasımdadad aynı seylerın yıne bır baskasaının yanlıs beyanda bulunmamaması için dilekçe verılmesi gerekir.
    Kazananları tebrtıik ederim ama benım güzümün önünde benim bçlümüme alakasız bir kişi yerleşti,o bu bolumu tercıh etmeseydı ben bugun kazanmış olacaktım,bu gibi saçma sapan iş yapan insanların önüne geçmek için dilekçe yazılması şart.
    Arkadaşım dilekçe verilir ben buna birşey demiyorum.şüphelipaket atamaların tekrarlanmasını sağlamalıyız demiş.Sen pire için yorgan yakmak mesele değil demişsin ama mesele bu.Asıl senin bahsettiğin şey arkadaşın bahsettiği şeyden farklı.Velhasıl atamaların tekrarlanmasını istemek yanlış,bu vb şeylerin tekrarlanmaması için dilekçe gönderilmesi doğru.

  8. #248
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    245
    Alıntı ahmet212121475 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    senin aklın yerindemi kusura bakma... ne demek istiyorsun sen ya... yeniden tercih yapmaya gerek yok zaten önceki tercihlerle yeniden atama yapılabilir... salakça yanlış yerleri yazanların yüzünden kasıma kadar beklemeye gerek yok... belliki senin tuzun kuru... zamanın değerini sonrada anlarsın sen merak etme...
    Benim tuzum kuru falan değil.Ama bu yanlış tercih yapmayanları cezalandırmamız anlamına gelmez.Bunun gibi düşünmek ben mağdur oldum herkes mağdur olsun demektir.Şöyle birşey olsun mesela;yanlış tercih yapanlar da öyle yada böyle yerleşsin o zaman hep beraber YÖK'e yürüyelim.Ama ortada böyle bir sorun yok.Sen YÖK'e kızacağına o yanlış tercih yapmış "üniversite mezunu" insanlara kız.YÖK hatalı kabul.Ama tercihleri yapanlar "üniversite mezunu" insanlar.---Hırsızın hiç mi günahı yok ?---

  9. #249
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    eskişehir
    Mesaj
    81
    Alıntı akeake Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Benim tuzum kuru falan değil.Ama bu yanlış tercih yapmayanları cezalandırmamız anlamına gelmez.Bunun gibi düşünmek ben mağdur oldum herkes mağdur olsun demektir.Şöyle birşey olsun mesela;yanlış tercih yapanlar da öyle yada böyle yerleşsin o zaman hep beraber YÖK'e yürüyelim.Ama ortada böyle bir sorun yok.Sen YÖK'e kızacağına o yanlış tercih yapmış "üniversite mezunu" insanlara kız.YÖK hatalı kabul.Ama tercihleri yapanlar "üniversite mezunu" insanlar.---Hırsızın hiç mi günahı yok ?---
    peki sence yök bu olaya izin verdiği sürece bu olay hep devam etmezmi... şimdi yanlış yapanları uyarırsın sonraki tercihlerde hata yapacakları nasıl uyaracaksın be kardeşim ALLAH aşkına mantıklı ol biraz... YÖK SİSTEMİNİ DEĞİŞTİRMEDİĞİ SÜRECE BU BÖYLE GİDER... HEM ŞİMDİ YERLEŞENLER BİR YERLEŞTİRME YAPILIRSA HAKLARINI KAYBEDERMİ YOKSA İLK TERCİHLERİNE GİTME OLASILIĞI MI ARTAR BİR DE BUNU DÜŞÜN... YENİDEN TERCİH YAPILMASIN ZATEN MEVCUT TERCİHLERDE YENİDEN ATAMA YAPILSIN...

  10. #250
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    245
    Alıntı ahmet212121475 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    peki sence yök bu olaya izin verdiği sürece bu olay hep devam etmezmi... şimdi yanlış yapanları uyarırsın sonraki tercihlerde hata yapacakları nasıl uyaracaksın be kardeşim ALLAH aşkına mantıklı ol biraz... YÖK SİSTEMİNİ DEĞİŞTİRMEDİĞİ SÜRECE BU BÖYLE GİDER... HEM ŞİMDİ YERLEŞENLER BİR YERLEŞTİRME YAPILIRSA HAKLARINI KAYBEDERMİ YOKSA İLK TERCİHLERİNE GİTME OLASILIĞI MI ARTAR BİR DE BUNU DÜŞÜN... YENİDEN TERCİH YAPILMASIN ZATEN MEVCUT TERCİHLERDE YENİDEN ATAMA YAPILSIN...
    Ya kardeşim YÖK'ün sisteminin hatalı olduğunu daha önce yazdım ama sanırım görmedin.YÖK bu atamalar için gerekli yazılımın yapılması konusunda aciz.YÖK hatalı.YÖK beceriksiz.Mevcut tercihlerden tekrar atama yapılsın diyorsun fakat bunun için de başvuru yapan herkesin mezuniyet alanları ve tercihleri tek tek kontrol edilmesi gerekecek.Bu da sonuçların daha geç açıklanması demek.Şu anda atananlar ve belgelerini gönderenler 15 ağustosta maaşlarını alacaklar.Ama tekrar atama yapılırsa maaşlarını belki de 2 ay geç alacaklar ve belki de en önemlisi eylülde başlayacak lisansüstü eğitimlere katılamayacaklar;çünkü belge gönderme vs falan yine zaman alacak.
    Şunu da belirteyim.Yanlış tercihlerden dolayı,yazılımın iyi bir şekilde inşa edilmemesinden dolayı çok sinirliyim.Gel gelelim hak edenlerden birisinin bile zamanını çalmak ya da buna sebep olmak çok koyar.Bırak günah YÖK'ün üstünde kalsın.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Makale: ÖYP Başvuruları Başladı!! 14.06.2011-11.07.2011
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 464
    Son Mesaj: 03-09-2011, 18:44
  2. Matematik Bölümü.. Kazanan ve kazanamayanlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan HepPmatematik
    Cevap: 13
    Son Mesaj: 30-07-2011, 19:15
  3. Biyoloji Kazananlar ve Kazanamayanlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan mtskrn07
    Cevap: 42
    Son Mesaj: 23-07-2011, 02:32
  4. ÖYP Fen Bilgisi kazananlar ve kazanamayanlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan duru54
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19-07-2011, 18:51

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git