reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 2 - Toplam 2 İlkİlk 12
Bulunan 11 den 17 - Toplam 17
Ağaç Şeklinde Aç1Beğeni

ÖYP Tercihleri

ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu Forumunda ÖYP Tercihleri Konusunu İncelemektesiniz

xxxxxxxxxxx...


  1. #11
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    7
    xxxxxxxxxxx

  2. #12
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    19
    zaten hep insanlar yanlış anlar yanlış anlatan asla olmaz.. su mesajları baştan okuyun isterseniz de nasıl bir tavırla yazdığınızı anlayın.. bilmeden anlamak falan burada siz kişilere göre mesaj yazmıyosunuz.. neyse zaten benim dememle de ayıbı öğrenemezsiniz ya o da doğru bu saate kadar öğrenemediyseniz.. neyse ya ben neden bu tartışmayı sürdürüyorum ki burda amaç bişeyler paylaşmaksa paylaştım bitti sen de daha fazla yazma dediğime diyeceğime pişman ettin zaten.. herkes gördü zaten yazılanları sorun da kalmadı.. uğraşamicam daha fazla çünkü saygı sınırlarını bilenle uğraşılır bilmeyene dicek söz bile yok..

  3. #13
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    7
    xxxxxxxxxxx

  4. #14
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    7
    Alıntı katree Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Fen fakültesinden mezun olduktan sonra bir sene de tezsiz yüksek lisans yapmış olma durumundan bahsediyorsanız bence olmaz, sonuçta pedagojik formasyon almış oluyorsunuz o şekilde eğitim fakültesinden mezun olmuş olmuyorsunuz.
    yoo hocam eğitim fakültesi mezunuyum, fen fakültesi olsam sadece fen alanlarını tercih etmem gerektiği zaten forumda ayan beyan belitilmiş.Teşekkür ederim cevapladığınız için...
    Son düzenleyen zeynep zeynep, 08-07-2011 saat 20:34. Sebep: .

  5. #15
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    05-2013
    Mesaj
    7
    Alıntı katree Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Fen fakültesinden mezun olduktan sonra bir sene de tezsiz yüksek lisans yapmış olma durumundan bahsediyorsanız bence olmaz, sonuçta pedagojik formasyon almış oluyorsunuz o şekilde eğitim fakültesinden mezun olmuş olmuyorsunuz.

    Ayrıca lilith2 öyle bir şey var. Hangi bölümlerden mezun alacağını üniversiteler tek tek belirtmişler. Mesela Gazi çağdaş Türk lehçelerinde sadece o bölümden mezunları alıp Türk dili ve edebiyatından mezunları almazken Muğla Üniversitesi çağdaş Türk lehçelerine hem edebiyat mezunlarını hem de çağdaş Türk lehçelerinden mezunları alıyor. Edebiyat kadrolarına eğitim fakültesinden mezun arkadaşlar başvuramıyor. Geçen sene yaşanmış bu olay. Ayrıca yanlış bilgi vermenin de bir yıl tercih yapamama gibi bir sonucu var.

    Bu mesajınız dolaşırken dikkatimi çekti... o dönem Muğla çtlye giren 3 kişide türk dili edb mezunu oldugunu biliyorum ve sartlarin öyle oldugu yazılı burada yani haklari varmış. Gazi için sadece çtl mezunu olmak şartı var demişsiniz, şu an o kadroya girenin türk dili ve edb. öğretmngiği mezunu oldugunu duydum arkadaştan, bu nasıl oluyor??? Demek ki ÖYPde bölümdeki hocalar göz yumarsa bölüm mezuniyetinin sakıncası yok mu? Bu da öypnin torpil ve üç kagitciligi demek.

  6. #16
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    3.713
    Alıntı TRT Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bu mesajınız dolaşırken dikkatimi çekti... o dönem Muğla çtlye giren 3 kişide türk dili edb mezunu oldugunu biliyorum ve sartlarin öyle oldugu yazılı burada yani haklari varmış. Gazi için sadece çtl mezunu olmak şartı var demişsiniz, şu an o kadroya girenin türk dili ve edb. öğretmngiği mezunu oldugunu duydum arkadaştan, bu nasıl oluyor??? Demek ki ÖYPde bölümdeki hocalar göz yumarsa bölüm mezuniyetinin sakıncası yok mu? Bu da öypnin torpil ve üç kagitciligi demek.
    ÖYP'de yanlış beyanı atanılan okul YÖK'e bildirir. Eğer ilan şartına uymadığı halde yerleşen kişinin ataması yapılmışsa bu okulun göz yummasıdır. Dediğiniz gibi ÖYP'nin torpili bu şekilde oluyor maalesef. Okullar yanlış beyanı YÖK'e bildirmediği müddetçe YÖK kontrol etmiyor. Ancak bu şekilde bir usulsüzlük varsa, yani ilan şartına uyulmadığı halde atama yapılmışsa, YÖK'e bu konuda şikayette bulunabilirsiniz.

    Bahsettiğiniz ilanların şartlarını bilmediğimden usulsüzlük var diyemem elbette.

  7. #17
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Hocam geçen dönemki ilanlar sitemizde mevcut, oradan Gazi ÇTL için şartın ne olduğuna bakabilir, dediğiniz gibi bir durum varsa YÖK'e başvurabilirsiniz.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP tercihleri açıklandı. 2 bin 607 aday atandı
    ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 03-01-2013, 17:16
  2. ÖYP Tercihleri Yılda Kaç Kez Yapılıyor?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan xkare
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 23-08-2011, 12:28
  3. ÖYP Tercihleri Yılda Kaç Kez Yapılıyor?
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan xkare
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 23-08-2011, 12:28
  4. Öyp Tercihleri Hakkında
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan SEFER
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 27-06-2011, 13:35
  5. İngilizce Öğretmenliği ÖYP tercihleri
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan 3445
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 26-06-2011, 18:23

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git