reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 2 - Toplam 3 İlkİlk 123 SonSon
Bulunan 11 den 20 - Toplam 30

Tercihlerde yapılan yanlışın bedeli nedir ?

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda Tercihlerde yapılan yanlışın bedeli nedir ? Konusunu İncelemektesiniz

slm hatalı beyan yapmayalım yapmasına da birde attığımız maillere cevap verseler, sırf bu yüzden başvuru ...


  1. #11
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    6
    slm hatalı beyan yapmayalım yapmasına da birde attığımız maillere cevap verseler, sırf bu yüzden başvuru yapamıyorum, kaç gündür bekliyorum, transkriptimde 100lük sistem de 4 lük sistemde yazılı ama yökteki eşdeğerlilik tablosuna uymuyor, transkriptimde 94.05 in karşılığı 3. 80 olarak yazılmış, yökteki 3. 80 in karşılığı 95. 33 diye yazılmış, hangisini yazıcam, bilgisi olan var mı?

  2. #12
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Mesaj
    160
    evet ya transkripteki notumu gireceğiz not ortalamasında yoksa yökün tablosuna göre mi hareket etmemiz gerekiyor.

  3. #13
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    66
    yökün tablosu geçerli tabi. 4lük sistemle mezunsanız yökün tablosuna göre 100lüğe çevirin. 100lük sistemle mezunsanız aynne geçerlidir notunuz.

  4. #14
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    270
    Alıntı iletişim Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    evet ya transkripteki notumu gireceğiz not ortalamasında yoksa yökün tablosuna göre mi hareket etmemiz gerekiyor.
    İster 4'lük ister 100'lük sistemde mezun olun YÖK'ün not dönüşümü kullanılacaktır arkadaşlar.

  5. #15
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    6
    piert34 eminmisiniz? ben 100lük sistem mezunuyum şimdi 94.05 imi yazıcam tam ve kesin bir bilgiye nasıl, nerden ulaşabilirim

  6. #16
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    999
    Alıntı Yeliz Selvi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    piert34 eminmisiniz? ben 100lük sistem mezunuyum şimdi 94.05 imi yazıcam tam ve kesin bir bilgiye nasıl, nerden ulaşabilirim
    ynı şeyi burayada yazmışsınız cevabı verdim ama bidaha yazayım 4lük notunu yöke bak değiştir onu yaz.
    Bozok Üniversitesi Radyo Televizyon Anabilim Dalı

  7. #17
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    98
    Alıntı SEFER Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ynı şeyi burayada yazmışsınız cevabı verdim ama bidaha yazayım 4lük notunu yöke bak değiştir onu yaz.
    sefer hocam bizim transkript sadece 100 lük ise direkt notumuzu aynı şekilde yazmıyormuyduk

  8. #18
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    98
    ve sefer hocam lütfen şu sorumada cevap verebilirmisiniz ? benim transkribim 100 lük sistemden ve her sınıfın tek tek ortalaması yazıyor.4 senenin ortalamasını alınca ortalamam 81.75 oluyor fakat bunu transkript direkt 81.8 olarak almış.transkribimde not ortalamam yani 81.8 olarak yazıyor.bu bir problem olur mu ?

    81.75 i ben kendim buldum 4 yılın ortalaması olarak.galiba transkripte 81.75 81.8 e tamamlanmış.
    Yine başka bir arkadaşımın notuda 83.33 olması gerekirken onunkinide 83.3 olarak almış

    bu bir problem oluştururmu hocam ?

  9. #19
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    98
    sefer hocam lütfen cevap verirmisiniz ?

  10. #20
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    999
    Alıntı reis Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ve sefer hocam lütfen şu sorumada cevap verebilirmisiniz ? benim transkribim 100 lük sistemden ve her sınıfın tek tek ortalaması yazıyor.4 senenin ortalamasını alınca ortalamam 81.75 oluyor fakat bunu transkript direkt 81.8 olarak almış.transkribimde not ortalamam yani 81.8 olarak yazıyor.bu bir problem olur mu ?

    81.75 i ben kendim buldum 4 yılın ortalaması olarak.galiba transkripte 81.75 81.8 e tamamlanmış.
    Yine başka bir arkadaşımın notuda 83.33 olması gerekirken onunkinide 83.3 olarak almış

    bu bir problem oluştururmu hocam ?
    reis eğer sadece 100lük not sistemin var ise sistemde kaç yazıyorsa onu yaz yani bunu belgelemen lazım kayıt sırasında sen birşeye dönüştürme transkripte kaç ise aynısını yaz arkadaşında aynısını yapsın transkriptinize ne yazmışlarsa onu geçirin dostum.
    Bozok Üniversitesi Radyo Televizyon Anabilim Dalı





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Tercihlerde Kullanılacak ALES Puan türünün belirlenmesi
    ÖYP Yönetmelikleri forum içinde, yazan ramseyboun
    Cevap: 36
    Son Mesaj: 01-03-2016, 10:07
  2. ÖYP Başvurusunda Yapılan Hata
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan gizcan
    Cevap: 17
    Son Mesaj: 01-08-2012, 12:01
  3. Bedelli’yi kaçırmanın bedeli de ağır olacak
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 18-06-2012, 11:50
  4. Yüksek Lisans Yapılan Alan İle Lisans Yapılan Alan Farklıysa?
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan DENİZZ
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 21-05-2012, 02:01
  5. Yök öyp kordinatörleriyle yapılan telefon görüşmeleri...
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan muslukcu
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 20-01-2012, 23:42

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git