reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 5 - Toplam 17 İlkİlk ... 3456715 ... SonSon
Bulunan 41 den 50 - Toplam 162

ÖYP'yi kazanırsak ne zaman göreve başlarız? Süreç nasıl işler?

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda ÖYP'yi kazanırsak ne zaman göreve başlarız? Süreç nasıl işler? Konusunu İncelemektesiniz

Hayır başka yere neden göndersinler mecburi hizmetin anlamı budur, kadro gelse de gelmese de orda ...


  1. #41
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Hayır başka yere neden göndersinler mecburi hizmetin anlamı budur, kadro gelse de gelmese de orda beklersiniz süre boyunca.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  2. #42
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    15
    Merhaba arkadaşlar, ben Ege Üniversitesi BÖTE Bölümünden yeni mezun oldum ve ÖYP kapsamında Eğitim Programları ve Öğretim Bölümünde akademisyenliğe başvurdum. Merak ettiğim bazı konular var.

    1. Örneğin Kafkas Üni yi kazandım, Bu üni beni örneğin Hacettepeye gönderecek yl ve doktora için. Hacettepede yl ye başlayana kadarki iki aylık süre içinde benim sözleşmeyi imzalandıktan hemen sonra Kafkas Üni ye gidip iki ay görev yapmam gerekiyo diye okudum forumlarda. Bu ne kadar doğru? Eğer doğruysa 2 ay gibi kısa bir süre içinde başka bir şehire yerleşmem çok zor olacak bana kalacak yer gibi imkanlar sağlanır mı?

    2. İmzalanacak senet konusunda da sormak istediğim bir şey var bize bu yaklaşık 200 300 binliralık seneti yl ye bile başlamadan yani sözleşmeyi imzalarken mi imzalatıyorlar. Eğer öyleyse ister 1. yılımda ister 5. yılımda istifa edeyim bütün meblayı yani bana daha ödenmemiş miktarı bile ödemek zorunda mıyım? Yoksa hangi yılımda bırakırsam bana o zamana kadar ödenen parayı artı faizini falan mı ödetecekler?

    3. Forumlarda okuduğuma göre bir de senet imzalarken 2 memur kefil gerekiyormuş bu doğru mu?

    Sorularımı cevaplarsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler...

  3. #43
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    182
    Alıntı aysunertug Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, ben Ege Üniversitesi BÖTE Bölümünden yeni mezun oldum ve ÖYP kapsamında Eğitim Programları ve Öğretim Bölümünde akademisyenliğe başvurdum. Merak ettiğim bazı konular var.

    1. Örneğin Kafkas Üni yi kazandım, Bu üni beni örneğin Hacettepeye gönderecek yl ve doktora için. Hacettepede yl ye başlayana kadarki iki aylık süre içinde benim sözleşmeyi imzalandıktan hemen sonra Kafkas Üni ye gidip iki ay görev yapmam gerekiyo diye okudum forumlarda. Bu ne kadar doğru? Eğer doğruysa 2 ay gibi kısa bir süre içinde başka bir şehire yerleşmem çok zor olacak bana kalacak yer gibi imkanlar sağlanır mı?

    2. İmzalanacak senet konusunda da sormak istediğim bir şey var bize bu yaklaşık 200 300 binliralık seneti yl ye bile başlamadan yani sözleşmeyi imzalarken mi imzalatıyorlar. Eğer öyleyse ister 1. yılımda ister 5. yılımda istifa edeyim bütün meblayı yani bana daha ödenmemiş miktarı bile ödemek zorunda mıyım? Yoksa hangi yılımda bırakırsam bana o zamana kadar ödenen parayı artı faizini falan mı ödetecekler?

    3. Forumlarda okuduğuma göre bir de senet imzalarken 2 memur kefil gerekiyormuş bu doğru mu?

    Sorularımı cevaplarsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler...
    1- evt o süre zarfında kadronun bulunduğu yerde kalırsın. Üniversitenin imkanları varsa sağlanır. Yoksa herhangi bir destek alamazsın.

    2- lisansüstü eğitime veya dil eğitimine gittiğin süreler dikkate alınarak sözleşme imzalatılır. Dil eğitimine gittin yurt içi 6 ay diyelim, Senet & aylık imzalatılır. Yurt dışıysa 3 aylık (tabi 2 katı olduğu için yine 6 aya denk gelir.) Lisansüstü için ise y.lisans+doktora süresi kadar imzalarsın 6 yıl yani.

    3- ben KAsımda atandığımda 1 kefil istediler. Ama şunu belirteyim senet imzalatıp imzalatmama ve miktarlar her üniversitede değişiyor. Hiç senet imzalamadan da büyük ünilerde dil eğitimi alanlar var.

  4. #44
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    328
    Alıntı aysunertug Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, ben Ege Üniversitesi BÖTE Bölümünden yeni mezun oldum ve ÖYP kapsamında Eğitim Programları ve Öğretim Bölümünde akademisyenliğe başvurdum. Merak ettiğim bazı konular var.

    1. Örneğin Kafkas Üni yi kazandım, Bu üni beni örneğin Hacettepeye gönderecek yl ve doktora için. Hacettepede yl ye başlayana kadarki iki aylık süre içinde benim sözleşmeyi imzalandıktan hemen sonra Kafkas Üni ye gidip iki ay görev yapmam gerekiyo diye okudum forumlarda. Bu ne kadar doğru? Eğer doğruysa 2 ay gibi kısa bir süre içinde başka bir şehire yerleşmem çok zor olacak bana kalacak yer gibi imkanlar sağlanır mı?



    Arkadaşlar ben bu soruyu anlayamadım?? Bilen birileri açıklayabilir mi lütfen??Başlangıçta 2 ay kazandığımız ünide mi görev yapılıyor,bu nası iş?

  5. #45
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    354
    Yüksek lisans öğrencisi isek, yani kendi imkanlarımızla başlamışsak yine de imzalatıyorlar mı senet?

  6. #46
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    45
    Arkadaşlaar 2 gün önce selçuk üniversitesi ile görüştüğümde öyp sonrasında yar. Doç kadrosununkesin olmadığını üni kadro açarsa o kadroya başvurabilceğimizi söyledi. Bu ne kadr doğrudur ve eğer doğruysa yar doç kadrosu alana kadar araştırma görevlisi mi oluyoruz?

  7. #47
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    999
    Alıntı novgorod Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yüksek lisans öğrencisi isek, yani kendi imkanlarımızla başlamışsak yine de imzalatıyorlar mı senet?
    yüksek lisansa başlayıp örnek veriyorum tez aşamasındasın ve gidip geliyorsun o durumda imzalamana gerek yok ama ders aşamasındasın yada sen gidip gelmek yerine hep yüksek lisans yaptığın üniversitede kalmak istiyorsun 2 yıl boyunca, işte ozaman senet imzalayıp görevlendiriliyorsun.
    Bozok Üniversitesi Radyo Televizyon Anabilim Dalı

  8. #48
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    35
    iyi günler

    benimde bir sorum var cevaplarsanız çok sevinirim. ben yüksek lisans mezunu olmak şartını arayan 6 üniversiteye başvurdum. not ortalamasına lisans mı yüksek lisans mı not ortalamasını yazıcaz:S

  9. #49
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    354
    teşekkür ederim. üniversiteler yakın, 2 saat uzaklıkta, git gele yapacağım sanırım. kazanırsam inşallah. tekrar teşekkürler.

  10. #50
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    45
    cevap yok mu arkadaşlar





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Yükseklisans öğrencisi olup ÖYP yi kazandıktan sonraki süreç nasıl işler?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan fycevher
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 17-01-2014, 17:07
  2. öyp'ye kesin kayıt yaptırdıktan sonra ne zaman göreve başlarız
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan popülerf
    Cevap: 15
    Son Mesaj: 24-01-2012, 03:19
  3. Cevap: 0
    Son Mesaj: 31-07-2011, 22:05
  4. Göreve Ne Zaman Başlayacağız ? 1 Eylül mü 4 Ağustos mu ?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan hsynpyrz
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 26-07-2011, 09:18
  5. atamamız oldu kaydı yaptırdık işe ne zaman başlarız??
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan denizzznehir
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 20-07-2011, 14:18

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git