reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 47 - Toplam 75 İlkİlk ... 37454647484957 ... SonSon
Bulunan 461 den 470 - Toplam 741

ÖYP 2011 Hukuk Mezunları

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda ÖYP 2011 Hukuk Mezunları Konusunu İncelemektesiniz

hukukçu1660 Demiş ki: puanım:81,689 Erciyesten ticaret,medeni,ceza,iş tercihlerini yaptım. cevap için teşekkürler...


  1. #461
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    13
    Alıntı hukukçu1660 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    puanım:81,689

    Erciyesten ticaret,medeni,ceza,iş tercihlerini yaptım.
    cevap için teşekkürler

  2. #462
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    13
    Alıntı Alper A. Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Puan 79.Koyu olan tercihlerimiz aynı..
    teşekkürler cevap için

  3. #463
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    10-2010
    Mesaj
    45
    Sayın codexia özgeçmişlere bakmışın çok güzel.Alınan araştırma görevlilerinin mezun olur olmaz işe alınmalarının bi güzel yanı en azından mesleğe verdikleri değeri göstermeleri açısından sevindirici.Çünkü akademisyenlik idealist kişilerin işidir.Fakülteden mezun olup bir kaç sene başka mesleklerle uğraşıp daha sonra araştırma görevliliğini fırsat bilerek bu mesleğe girmeye çalışanların akademik anlamda biraz daha yavaş ilerledikleri görülüyor.Yüksek lisans sadece bir aşamadır akademisyenlikte.Sana beğendiğim sözü belirteyim en iyi yüksek lisans bitirilmiş yüksek lisanstır.!!!!
    Yalova Üniversitesi
    Hukuk Fakültesi
    Mali Hukuk A.B.D

  4. #464
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    25
    Sondaki !! ne oluyor, daha etkili olsun diye mi yazdınız Bitirebilmek için başlamak gerek mantıken değil mi.. Neyse konu bu değildi. Sadece ben seçim kriterlerinde esnek davranılmış demek istedim. YL olmayanlar alınmasın demedim. Hassas bir noktaya denk geldi sanırım..

  5. #465
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    99
    tercihlerim hakkında bi fikri olan var mı arkadaşlar bi gelir bi gelmez diye kafam gidip geliyo çünki:P
    ÖYP PUANIM: 80.016
    TERCİHLER:
    1.PAMUKKALE HUKUK BİLİMLERİ
    2.PAMUKKALE İŞ VE SOS.GÜV.
    3.SAMSUN USÜL-İCRA
    4.SAMSUIN İDARE
    5.AKDENİZ MEDENİ HUKUK
    6.OSMANGAZİ MALİ HUKUK
    7.KÜTAHYA TİCARET HUKUKU
    8.KÜTAHYA HUKUK BİLİMLERİ
    9. KÜTAHYA MALİ HUKUK
    10.UŞAK HUKUK BİLİMLERİ
    NEDİR BU TERCİHLERİN AKIBETİ BİLEMİYOM AMA FİKRİ OLAN VARMIDIR Kİ PAMUKKALE HUKUK BİLİMLERİNİ İSTİYORUM ESASINDA..

  6. #466
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    İst.
    Mesaj
    647
    Sizin puanınızla ben bu tercihleri yapmıs olsaydım 4 ve 5 için o kadar kesin konusamasam da diğerlerinin gelmesini güçlü bir şekilde ümit ederdim.
    "Swedish man caught trying to split atoms at home."

  7. #467
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    99
    teşekkür ederim bu olumlu yorum için ama aslında ilk tercihe kilitlenmiş durumdayım o yüzden tereddütüm biraz artmakta umarım herkesin gönlünden geçen olur stresli bi bekleyiş bu..

  8. #468
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    İst.
    Mesaj
    647
    Anlayabiliyorum..Tercihlere baktım sanırım genelde Ege agırlıklı Cografi zorunluluklar varsa mesela bir yerde yerlesik durumdaysan evliysen ya da ailenle guclu bagların varsa bu tercih surecinde yasayacagın stres 2 katına cıkıyor Ben mesela cok serbestim bahsettiğim konuda o kadar ki 4 tercih daha olssa Dicle falan yazardım
    "Swedish man caught trying to split atoms at home."

  9. #469
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    99
    aşağı yukarı öle bi durum var açıkçası sırf benle ilgili olsa ben direk dicle yazardım istanbulla falan hiç işim olmaz forumda pamukkale hukuk bilimleri yazanlar var mı ben pek göremedim ama şanssız bir tercih yapmış olabilir miyim acaba merak ediyorum

  10. #470
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    İst.
    Mesaj
    647
    Ben hiç görmedim yazan varsa bilemiyorum Ben de SBE si yok diye yazmadım.
    "Swedish man caught trying to split atoms at home."





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2011 PDR Mezunları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan merzer
    Cevap: 46
    Son Mesaj: 27-12-2012, 20:52
  2. ÖYP 2011 PDR Mezunları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan mafeyist
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 27-12-2012, 16:17
  3. ÖYP 2012 Hukuk Mezunları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Ezberbozan
    Cevap: 90
    Son Mesaj: 16-12-2012, 20:42
  4. ÖYP Hukuk Mezunları Puan Paylaşımı
    ÖYP Puanı forum içinde, yazan şans
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 09-08-2012, 22:42
  5. ÖYP 2011-BBY Mezunları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan ozlemsenyurt
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 04-07-2011, 10:42

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git