reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 4 - Toplam 44 İlkİlk ... 2345614 ... SonSon
Bulunan 31 den 40 - Toplam 439

ÖYP 2011 BÖTE - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Mezunları

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda ÖYP 2011 BÖTE - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Mezunları Konusunu İncelemektesiniz

piert34 Demiş ki: Ben Ege mezunuyum sanırım sadece bizde bu kadar programlamaya kafayı taktılar. Bizim ...


  1. #31
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    02-2011
    Mesaj
    67
    Alıntı piert34 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben Ege mezunuyum sanırım sadece bizde bu kadar programlamaya kafayı taktılar. Bizim her dönem 6-7 dersten en az 2si programlama dersiydi.

    Sağolasın bilgiler için.
    Ne demek hocam.. Seninle 10 kişiyi bulduk bi sıralama yapalım Gelir gelmez ilk sıraya yerleştin..

    1-) piert34 - 86,2
    2-) loftking - 85
    3-) ozkanozen - 84,5
    4-) dilek dogan - 81,3
    5-) a.yasingunduz - 79,9
    6-) böte_cu - 78,5
    7-) serhatt - 78,5
    8-) ryoukai - 78
    9-) erdem83 - 76
    10-) monaroza - 74,9
    Eğitim Teknoloğu : Eğitim teknolojisi bilimi çerçevesinde çalışan profesyoneldir.

  2. #32
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    13
    merhaba arkadaşlar 80.735 bnm öyp puanım da..

  3. #33
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    02-2011
    Mesaj
    67
    Alıntı volkitolki55 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    merhaba arkadaşlar 80.735 bnm öyp puanım da..
    Merhaba hocam, Samsunlusun sanırım.. Seninle birlikte yeni sıralama:

    1-) piert34 - 86,2
    2-) loftking - 85
    3-) ozkanozen - 84,5
    4-) dilek dogan - 81,3
    5-) volkitolki55 - 80,7
    6-) a.yasingunduz - 79,9
    7-) böte_cu - 78,5
    8-) serhatt - 78,5
    9-) ryoukai - 78
    10-) erdem83 - 76
    11-) monaroza - 74,9
    Eğitim Teknoloğu : Eğitim teknolojisi bilimi çerçevesinde çalışan profesyoneldir.

  4. #34
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    13
    yok samsunlu değilim, ama yıllardır orada kalınca bütün forumlarda bunu kullandım..yılların alışkanlığı yani

  5. #35
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    02-2011
    Mesaj
    67
    Alıntı volkitolki55 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yok samsunlu değilim, ama yıllardır orada kalınca bütün forumlarda bunu kullandım..yılların alışkanlığı yani
    anladım 55 görünce sorayım dedim. Benim tahminimce kritik aralıkta bulunuyoruz hocam, tercihleri netleştirdiniz mi?
    Eğitim Teknoloğu : Eğitim teknolojisi bilimi çerçevesinde çalışan profesyoneldir.

  6. #36
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    13
    Alıntı a.yasingunduz Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    anladım 55 görünce sorayım dedim. Benim tahminimce kritik aralıkta bulunuyoruz hocam, tercihleri netleştirdiniz mi?
    valla netleştiremiyorum işte o kritik aralıkta olmaktan kaynaklı..eğitim bilimleri yazayım mı, hepsi bir muallak..insanların neler yapacağını bilmek aslında rahatlatıcı olabilir ama çok da fazla kişi olmadığından puanını paylaşan ya da ne yapacağını bildiğimiz, böyle kararsızlık içinde kalıyorum..

  7. #37
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    02-2011
    Mesaj
    67
    Alıntı volkitolki55 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    valla netleştiremiyorum işte o kritik aralıkta olmaktan kaynaklı..eğitim bilimleri yazayım mı, hepsi bir muallak..insanların neler yapacağını bilmek aslında rahatlatıcı olabilir ama çok da fazla kişi olmadığından puanını paylaşan ya da ne yapacağını bildiğimiz, böyle kararsızlık içinde kalıyorum..
    Eğitim bilimleri 80'e düşmez sanmıyorum.. 10 tercih hakkı olması puanı kritik olanlar için bir avantaj olabilir İyi değerlendirmek lazım..
    Eğitim Teknoloğu : Eğitim teknolojisi bilimi çerçevesinde çalışan profesyoneldir.

  8. #38
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    85
    ÖYP puanım 81,55. Doğu tercihi yapsam sanki ümidim var ama şu sıralar çok karışık oralar. Zaten yüksek lisans tez aşamasındayım. Hocalarım kadro açıldığında bana referans olacaklar. Riske girmek de istemiyorum ama ne yapacağımı da bilmiyorum. Ailemde doğu tercihlerine karşı. Batıdakilerinde puanı yüksek gelecek yerleşemem diye tahmin ediyorum. Kafam çok karşık. Stres hat safhada.

  9. #39
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    02-2011
    Mesaj
    67
    Alıntı holasa Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ÖYP puanım 81,55. Doğu tercihi yapsam sanki ümidim var ama şu sıralar çok karışık oralar. Zaten yüksek lisans tez aşamasındayım. Hocalarım kadro açıldığında bana referans olacaklar. Riske girmek de istemiyorum ama ne yapacağımı da bilmiyorum. Ailemde doğu tercihlerine karşı. Batıdakilerinde puanı yüksek gelecek yerleşemem diye tahmin ediyorum. Kafam çok karşık. Stres hat safhada.
    Ek yerleştirmeleri düşünebilirsiniz, şahsen ben ek yerleştirmelerde BÖTE kadrosu açılması halinde 80-85 aralığının Ankara batısı ağırlıklı tercihler oluşturabileceğini düşünüyorum..
    Sizinle birlikte yeni sıralama :

    1-) piert34 - 86,2
    2-) loftking - 85
    3-) ozkanozen - 84,5
    4-) holasa - 81,5
    5-) dilek dogan - 81,3
    6-) volkitolki55 - 80,7
    7-) a.yasingunduz - 79,9
    8-) böte_cu - 78,5
    9-) serhatt - 78,5
    10-) ryoukai - 78
    11-) erdem83 - 76
    12-) monaroza - 74,9
    Eğitim Teknoloğu : Eğitim teknolojisi bilimi çerçevesinde çalışan profesyoneldir.

  10. #40
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    2
    arkadaşlar böte olarak ales-sayısal puanımız ile mi tercih yapacağız?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü 2011-2 ÖYP
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan tugra1986
    Cevap: 90
    Son Mesaj: 13-01-2012, 22:35
  2. BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ Bilgisayar Mühendisliği,Bilgisayar Öğretemenliği veya Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (BÖTE) bölümü mezunu olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 12-12-2011, 16:57
  3. BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ Bilgisayar Mühendisliği,Bilgisayar Öğretmenliği veya Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (BÖTE)bölümü mezunu olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 23-11-2011, 10:11
  4. Cevap: 0
    Son Mesaj: 14-11-2011, 15:52
  5. Cevap: 0
    Son Mesaj: 29-12-2010, 20:53

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git