reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 31 - Toplam 78 İlkİlk ... 21293031323341 ... SonSon
Bulunan 301 den 310 - Toplam 776

ÖYP 2011 Türk Dili ve Edebiyatı Mezunları

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda ÖYP 2011 Türk Dili ve Edebiyatı Mezunları Konusunu İncelemektesiniz

hicran Demiş ki: yeni edebiyatçılar; yeni edb. istanbul olmazsa, bari eski yazayım yine istanbul olsun ...


  1. #301
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    7
    Alıntı hicran Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yeni edebiyatçılar;
    yeni edb. istanbul olmazsa, bari eski yazayım yine istanbul olsun diye bir eğilim var mı acaba?
    Ben düşünmüyorum. Tercihlerimde Erzincan'a kadar Yeni Edebiyat yazdım zaten. Farklı Abd düşünmek hiç profesyonel olmaz benim için... Zira tezim dahi bitti neredeyse hazır Yeni Edebiyattan...

  2. #302
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    98
    Alıntı diamandi Demiş ki: Mesajı Görüntüle

    Reis.
    "Yerleşkeler

    Üniversitemiz İstanbul Anadolu yakasında kurulacaktır. Bu amaçla uygun yerleşke arayışları devam etmektedir. Yapılan görüşmeler ve yazışmalar sonucu yerleşkeler belirlendikten sonra üniversitemizin birimlerinin konuşlandırma çalışmaları yapılacaktır."
    eyvallah sağolasın

  3. #303
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    7
    Alıntı diamandi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Her şey olacağına varıyor, boşver
    Öyle tabi... Neyse sorunlarla boğuşurken askerliği çıkardık en azından aradan

  4. #304
    ALES Soru Editörü
    Üyelik Tarihi
    01-2011
    Mesaj
    319
    rektörlük geçici binası üsküdardaydı sanırım o yüzden öyle düşündüm.

  5. #305
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    03-2011
    Mesaj
    118
    halk edebiyatçılar nerdesinizzzzzzzzzzz korkuyorum açıkta kalıcam diyeee

  6. #306
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    34
    hocam bence de istanbul üni. yazmaktansa medeniyet yazmak daha mantıklı çünkü orda bölümü siz kuracaksınız nerdeyse yard.doç doç. olmak daha kolay olacak yurtdışına gitmek, bölüm bşk. vs. yeni üni.lerde daha kolay oluyor

  7. #307
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    82
    eski dilciler nerdesiniz

  8. #308
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    72
    Alıntı reis Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hızlı yazayım derken olmuş bir hata hiç mi duyan yok arkadaşlar nerede kurulacağına dair ?
    hocam Üsküdar'da görünüyor adresi. Yani anadolu yakasında.

  9. #309
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    04-2011
    Mesaj
    94
    Ceren hanım siz koruyorsanız ben ne yapayım benim puanım 83.3

  10. #310
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    22
    Ben ilk sayfalarda yazmıştım ama gene yazayım dedim. Eski Türk Dili istiyorum ÖYP puanım 80,978. İlk tercihim ESOGÜ, sonrasında Gazi ve Sakarya Ünv. düşünüyorum ama Eskişehir dışında daha kararım kesin değil.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2011 Yunan Dili ve Edebiyatı Mezunları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Kometa
    Cevap: 11
    Son Mesaj: 11-09-2013, 17:39
  2. ÖYP 2011 Rus Dili ve Edebiyatı Mezunları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Kometa
    Cevap: 136
    Son Mesaj: 09-05-2013, 11:03
  3. ÖYP 2011 Alman dili ve edebiyatı mezunları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan dilosssade
    Cevap: 13
    Son Mesaj: 27-06-2012, 13:23
  4. Cevap: 5
    Son Mesaj: 02-01-2012, 11:14
  5. ÖYP 2011 İngiliz Dili ve Edebiyatı Mezunları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan harme6929
    Cevap: 17
    Son Mesaj: 10-07-2011, 02:09

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git