reklam

Konu Kapalı
Sayfa 37 - Toplam 97 İlkİlk ... 2735363738394787 ... SonSon
Bulunan 361 den 370 - Toplam 969

Öyp 2011 Fizik Bölümü Mezunları

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda Öyp 2011 Fizik Bölümü Mezunları Konusunu İncelemektesiniz

83.65 sizin?...


  1. #361
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    81
    83.65 sizin?

  2. #362
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    115
    benim puanım; 84.590

  3. #363
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    81
    sızınkı baya ıymıs

  4. #364
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    115
    orası belli olmaz ya ben cok fazla tercih yapmıcam çünkü; nereleri yazacaksınız belli mi?

  5. #365
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    81
    hayır daha karar vermedım ama neresı olursa yazcam sanırım sadece siirtden emin değilim sizin bellimi?

  6. 30-06-2011, 19:29

    Yüksek Lisans


  7. #366
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    81
    hımm baska yer düşünmüyo musunuz?

  8. #367
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    Çukurova
    Mesaj
    668
    Alıntı fermi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hayır daha karar vermedım ama neresı olursa yazcam sanırım sadece siirtden emin değilim sizin bellimi?
    Siz yapmayın bari hocam, neresi olursa yazcam olurmu Allah aşkına. Bölüm seçiminiz yokmu ? Yada il seçimi ? O puanla hala siirt düşünüyorsunuz ya helal olsun hocam, o kadar kadro arasından.

  9. #368
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    81
    azraelt hocam siirti hic istemiyom normalde ama acıkta kalmaktanda cok korkuyorum o nedenle sonada olsa yazıyımmı dıye dusunuyom normalde yuksek enerjı istıyom ama yuksekten kapadıgı ıcın onu yazamıycam heralde ıl olarakda eskisehir ankara dısında heryerı yazabılırım heralde

  10. #369
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    Çukurova
    Mesaj
    668
    Alıntı fermi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    azraelt hocam siirti hic istemiyom normalde ama acıkta kalmaktanda cok korkuyorum o nedenle sonada olsa yazıyımmı dıye dusunuyom normalde yuksek enerjı istıyom ama yuksekten kapadıgı ıcın onu yazamıycam heralde ıl olarakda eskisehir ankara dısında heryerı yazabılırım heralde
    Birsürü kadro var hocam, siirt harici 40 küsür kadro var. O kadar da yüksek kapamadı.

    Sizin puanlar nasıl ? Ortalama düşük mü yüksek mi ?

  11. #370
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    81
    ales 86.5 ort 84 dil 75 evt var ama hocam gecen yılkı kapaya yerlere bakınca sankı cok sansım yok gıbı ben zaten genel olarak karadeniz blgesi istiyorm





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2011 İngiliz Dili Eğitimi Bölümü Mezunları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan thunderdy
    Cevap: 30
    Son Mesaj: 13-06-2013, 18:26
  2. 2011 ÖYP Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Mezunları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan egeiletişim
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 06-07-2012, 12:22
  3. ÖYP 2011 HEYKEL Bölümü mezunları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan kostbek
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 12-01-2012, 16:18
  4. ÖYP 2011 İngiliz Dili ve Edebiyatı bölümü mezunları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Hakan Ak
    Cevap: 9
    Son Mesaj: 01-10-2011, 14:44
  5. ÖYP 2011 Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Mezunları
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan egeiletişim
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 27-06-2011, 02:22

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git