reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 45 - Toplam 69 İlkİlk ... 35434445464755 ... SonSon
Bulunan 441 den 450 - Toplam 689

Adım Adım İnternetten ÖYP Başvurusu

Anasayfa Haberleri Forumunda Adım Adım İnternetten ÖYP Başvurusu Konusunu İncelemektesiniz

adhbg Demiş ki: Hocam, demek istediğim, 74 puanla nereleri yazmalıyım ki,10 tercih var, bir umudum ...


  1. #441
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    291
    Alıntı adhbg Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam, demek istediğim, 74 puanla nereleri yazmalıyım ki,10 tercih var, bir umudum olsun. Bir de ben puana göre bir yer yazmayıp neresi olursa diye bir şey tercih edebiliyor muyum? Son sorum not ortalamam 2.67 üniversitem 100 lük sistemde puanın 76.7 dedi, yökün tablosunda ise:69.86 ben hangisini kullanacağım. cevalarsanız sevinirim.
    Dediğim gibi üniversiteler kaç puanla kapatır gerçekten tahmin edilemez.İstanbul,izmir,ankara buraların yüksek olma ihtimali fazla ama yüksekle kapatır hiç tercih etmeyin de diyemem. Hiçbir yeri yazmayıp neresi olursa olsun diye bi tercih yok.Yök ün çevirisi kullanacaksınız.

  2. #442
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    İzmir/Söke
    Mesaj
    830
    [QUOTE=adhbg;20943]Hocam, demek istediğim, 74 puanla nereleri yazmalıyım ki,10 tercih var, bir umudum olsun. Bir de ben puana göre bir yer yazmayıp neresi olursa diye bir şey tercih edebiliyor muyum? Son sorum not ortalamam 2.67 üniversitem 100 lük sistemde puanın 76.7 dedi, yökün tablosunda ise:69.86 ben hangisini kullanacağım. cevalarsanız sevinirim.[/QUOTEdiplomanda yada transkriptindeki 4 lük sistemin yök karşılığını yazacaksın
    Ben bilim'i sadece 15 inden 15 ine değil üzerine 1'inde döner 7'sinde burs ile yaparım

  3. #443
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    12
    Anladığım kadarıyla, tüm üniversitelerin taban puanları diye bir şey yok, yapmamız gereken kadro açan üniversitlerin arşivlerine girip geçen sene kaç puanla kapattığına bakıp bir fikir sahibi olmak... Peki, tercihlerde sıralama önemli mi? Yani en çok istediğimiz yerden başlamak lazım değil mi, gelme ihtimali düşük de olsa? Cevap veren arkadaşlara teşekürler...

  4. #444
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    33
    Arkadaşlar ÖYP ye başvururken yabancı dil eşdeğerlilikleri var. Bennim yabancı dil 58.750 Ama ordakine göre yazmamız isteniyor. Orda birkaç tane tablo verilmiş. Hangisine göre puanımızı belirleyeceğiz ?

  5. #445
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    245
    ÜDS veya KPDS puanlarını aynen yazıyorsunuz.Eşdeğerlik tablosu zaten ÜDS veya KPDS dönüştürmek için.

  6. #446
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    1
    mrb, bizler kayıt yapmadan önce birçok arkadaşımın kafasında halen belirsizlik içinde oluşan 5 sorunun cevabını aramaktayız,

    cevaplamanız dileğiyle;

    1. 2006 ve 2006 dan sonra yapılan tüm üds notları öyp başvurunda geçerlimidir?

    2. doktora ya da y.lisans des aşamasında olanlar herhangi bir programa yerleştirlmesi halinde tekrardan mı ders vs. yazılımlarına başlayacaktır? ilgili ilanların özel şartlarında anabilimdalı belirtilmemiş veya aynıanabilimdalına hak kazanan öğrencilerin derslerini denklik yoluyla saydırabilmeleri mümkünmüdür?

    3. lisanstünü aynı üniversitede devam eden öğrencinin aynı üniversitenin oyp programına yerleşirlmesi halinde daha onceki dersleri gecerli sayılacakmıdır? yoksa herşey silbaştan mı? y.lisans ve doktora da bu konuda bir ayrım var mı?

    4. dil puanı 65 den düşük olanlar için bağlı bulunduğu üniversitenin dil eğitiminden yaralanamıyomuyuz? yoksa oyp de kazandığınız üniversitemi sizi belirli uniw.lere yolluyor ya da tercdih hakkı bizim mi bu konuda?

    5. oyp yi kazanan öğrencilere gittikleri ünivlerden görevlendirme alıp şu an bulunduğu üniversitlerinde lisansüstü eğitimlerine devam edebiliyorlar mı?

    .........Sorularımız bu kapsamda devam edecektir......Her cevap için ayrıyeten teşekkür ederiz.....

  7. #447
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    245
    Soru sormak 1 TL.

  8. #448
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    999
    Alıntı akeake Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Soru sormak 1 TL.
    Az kaldı böyle yapmak lazım çünkü aynı soruyu tekrar tekrar soruyorlar birz forumda o konu hakkında yazılanları okusalar hiç soru sormaya gerek duymayacaklar neredeyse.
    Bozok Üniversitesi Radyo Televizyon Anabilim Dalı

  9. #449
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    154
    Bu arada büyük ünilerdeki öyp dedikleri arş. gör. kadroları 50d imiş arkadaşım yökü aradı ve bu cevap geldi artık bu şekilde ilerlenecekmiş deniliyor fakat aakademik kadro ilanlarına hala alım yapılıo bu ne biçim iş ya

  10. #450
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    4
    merhaba arkadaşlar, ales 2011 bahar dönemi puanımı sorgulatıyorum ama sistem bulamıyor! sorun ne sizce?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Adım adım "ÖYP Nedir?" şematiği
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan WhoCares
    Cevap: 226
    Son Mesaj: 15-08-2016, 20:13
  2. Adım Adım 2012 ÖYP Başvuru ve Tercih İşlemleri Kılavuzu
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Akademik
    Cevap: 350
    Son Mesaj: 21-07-2014, 22:42
  3. ÖYP Başvurusu İçin İlk Adım Nedir?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Kral_
    Cevap: 23
    Son Mesaj: 21-07-2013, 13:41
  4. Adım Adım 2012 ÖYP Başvuru ve Tercih İşlemleri Kılavuzu
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Akademik
    Cevap: 217
    Son Mesaj: 02-08-2012, 10:12

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git