reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 61 - Toplam 155 İlkİlk ... 1151596061626371111 ... SonSon
Bulunan 601 den 610 - Toplam 1546
Ağaç Şeklinde Aç18Beğeni

2012 ÖYP Tarih Bölümü Mezunları

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda 2012 ÖYP Tarih Bölümü Mezunları Konusunu İncelemektesiniz

seval Demiş ki: arkadaşlar tarih bölümü lisans mezunu ile tarih bölümü meznu arasındaki farkı bana ...


  1. #601
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    60
    Alıntı seval Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar tarih bölümü lisans mezunu ile tarih bölümü meznu arasındaki farkı bana söyleyebilirmisiniz
    Seval hocam arada bir fark yok ki, üniversiteler ilanlarında hangi ifadeyi tercih ederse onu yazıyor ama aynı şeyler

  2. #602
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    12
    birde aynı üni. den bir kaç terch yapabiliyormuyuz? Trakya mesela
    “Ya Rabbi! Seni kendime vekil yapıyor; azametin karşısında yüzümü yere sürüyor ve senin uğrunda savaşıyorum. Ya Rabbi! Niyetim halistir; bana yardım et; sözlerimde hilaf varsa beni kahret!” Alp Arslan

  3. #603
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    60
    Alıntı GreatSeljuk1071 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhabalar arkadaşlar, tercih sıralaması önemli mi? Yani söz gelimi bnm puanmım 84 ve 1. tercihim X uni., diğer arkadaşın puanıda 84 ve 3. tercihine x uni.sini yazmış, kim yerleşir?
    Hayır hocam, bahsettiğiniz durumda tercih sırası önemli değil, en yüksek puana bakılıyor.Yani iki kişi de 84 küsür olsun, Öyp puanı kaç basamağa kadar gider bilemiyorum ama tüm rakamları aynı olması pek mümkün değil, virgülden sonraki en son rakam da dahil olmak üzere en yüksek puana göre sizin tercih sıralamanızdan atama yapılıyor. Sizin puanınız 84.987.102 olsun x kişininki de 84.987.101 olsun o kadroyu kaçıncı sıraya yazarsanız yazın siz kazanırsınız. Önemli olan, o kadronun ulaştığı en yüksek rakamı kimin aldığıdır. Şöyle ki eğer sizin daha üste yazdığınız bir tercihiniz de aynı puanda kapanırsa siz üste yazdığınıza atanırsınız örneğin 84.987.102 ile kapatan sizin bir üst tercihinize yerleşirsiniz. O nedenle sıralama sadece sizin istediğiniz yerler içinde en çok istediğinize göre yapılmalı.
    Anlatmayı başarabildiğimi sanmıyorum, belki de çok karmaşık ifade ettim ama inşallah biraz fikir verebilmişimdir

  4. #604
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    74
    Alıntı beray Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    merhaba ben kadrolar hakkında bir şey soracaktım bir üniversiteden iki ana bilim dalını tercih edebiliyor muyuz mesela Trakya üniversitesinden hem Yakınçağ hem de Yeniçağı yazabilirmiyim?
    Evet yazabilirsin, istersen trakyadaki tüm kadroları yazabilirsin

  5. #605
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    41
    Aynı üniversitenin farklı ilanlarına başvurabilirsiniz arkadaşlar.

    Siz zaten tercihlerinizi "ilan numarası" ile yapacağınız için aynı üniversitedeki farklı ilanların, birbirinden farklı ilan numaralı ile çıktığını göreceksiniz. Örneğin bir kişi Trakya Üniversitesi'ndeki tüm Tarih kadrolarına başvurabilir. Fakat buradaki temel mesele, tüm kadroları tercih eden birinin aslında belirli bir hedefi olmaksızın hem çalışıp başarılı olamayacağı, hem de sevmediği bir alanı işgal ederek, o kadroya ihtiyacı olan ve o alanda çalışan başka birinin önünü kesecek olmasıdır. Örneğin Yakınçağ çalışan / çalışmak isteyen birinin sırf açıkta kalmayayım iye GTT veya Eskiçağ yazması buna örnektir.
    He who controls the past commands the future.
    He who commands the future conquers the past.

  6. #606
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    41
    Alıntı hayrullahs Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    merhaba ben tarih bölümü mezunuyum ales puanım 81 ama okul not ortalamam 2,65 yabancı dilde yok hiç şansım yok gibi düşünüyorum tezsiz yüksek lisans yaptım formasyonu aldım şansım olabilirmi çok karamsarım ama bir sormak istedim
    Arkadaşım ÖYP Puanın 65 civarında oluyor sanırım.
    Şevkin kırılmasın ama bu puanlarla yerleşebilmen mucize olur. Aşağıdaki linkte yer alan geçen yaza ait yerleştirme puanları daha iyi fikir verecektir.

    http://www.akademikpersonel.org/atta...9&d=1318953020
    He who controls the past commands the future.
    He who commands the future conquers the past.

  7. #607
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Mesaj
    32
    Alıntı Emel0679 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Seval hocam arada bir fark yok ki, üniversiteler ilanlarında hangi ifadeyi tercih ederse onu yazıyor ama aynı şeyler
    bende tarih lisans bölümü derken tezli yüksek lisans yapmış olmak kastediliyor sandım haklımıyım bilmiyorum bilen varsa lütfen bir cevap bu konuda bilgisi olmayanlara yardımcı olursanız sevnirim benim gibi mesela bir çok konuyu bilmiyorum

  8. #608
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    60
    Alıntı seval Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bende tarih lisans bölümü derken tezli yüksek lisans yapmış olmak kastediliyor sandım haklımıyım bilmiyorum bilen varsa lütfen bir cevap bu konuda bilgisi olmayanlara yardımcı olursanız sevnirim benim gibi mesela bir çok konuyu bilmiyorum
    Seval hocam, öyp konusunda ben de çok fazla bilgi sahibi değilim ama genel nitelikteki sorularınızdan bildiklerim ve öyp'e dair öğrenebildiklerim varsa yardımcı olmaya çalışırım tabii ki. Hocam esasen formasyonun tezli yüksek lisans programlarından çok bariz farkları var ancak adını bir şekilde böyle kafa karıştırıcı bir şekilde koymuşlar. Ben formasyon adını tercih etmekteyim. Formasyon programları akademik kadrolarda kabul edilmez, o nedenle akademik kadro ilanlarında tezli/tezsiz ayrımı yazmaya bile gerek duymazlar. Akademik ilanlar eğer ki bir fen edebiyat fakültesinden verilmiş ise o mutlaka tezlidir. Tarih bölümü lisans programı 4 yıllık süreci ifade eder. Tüm üniversite mezunları lisans diplomasına sahiptir. Yüksek lisans ise bunun üzerine eklenen ayrı bir programdır. Öyle bir kasıt olmaz, yüksek lisans şartı varsa bu yüksek lisans diye açıkça belirtilir. Siz şu an hangi aşamadasınız?

  9. #609
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    11-2011
    Mesaj
    292
    arkadaşlar ben dün akşam terchlerimi yaptım az önce de kontrol etmek için yökün sitesine girdim ama tercih bölümüne giriş yapamıyorum.tc no ve şifremi giriyorum hatalı diyor.benimle aynı sorunu yaşayan arkadaşlar var mı? yökü mü arasam yarın

  10. #610
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    60
    historia hocam öyle bir sorun yok bende, dün de bugün de sorunsuzca giriş yapabiliyorum ben, şimdi tekrar kontrol ettim hiçbir sorun yok. Yök ile iletişim kurun bence, dünden beri başka yerlerde de görmedim sorun yaşadıklarını yazan başkalarını. Siz Yök'ü arayın nolur nolmaz





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2012 İşletme Bölümü Mezunları Buraya
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Doğuş
    Cevap: 251
    Son Mesaj: 12-06-2013, 14:58
  2. ÖYP 2012 İktisat Bölümü Mezunları Buraya
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan devran
    Cevap: 457
    Son Mesaj: 05-01-2013, 11:47
  3. 2012 Başvuracak Beslenme ve Diyetetik bölümü mezunları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan renasedat
    Cevap: 36
    Son Mesaj: 02-08-2012, 18:22
  4. ÖYP 2012 Maliye Bölümü Mezunları Buraya
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan president
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 02-08-2012, 13:19
  5. Tarih bölüm ve öğretmenliği mezunları
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan senackn
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 04-07-2011, 14:38

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git