reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 6 - Toplam 9 İlkİlk ... 45678 ... SonSon
Bulunan 51 den 60 - Toplam 85

ÖYP 2011 Alımları Hakkında

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda ÖYP 2011 Alımları Hakkında Konusunu İncelemektesiniz

yani kısacası helin bu sene istediğin üni deki istediğin kadroya başvurabilirsin.istersen aynı üninin 3 kadrosuna ...


  1. #51
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    1.279
    yani kısacası helin bu sene istediğin üni deki istediğin kadroya başvurabilirsin.istersen aynı üninin 3 kadrosuna birden basvurabılırsın

  2. #52
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    03-2011
    Nerden
    ANKARA
    Mesaj
    23
    Arkadaşlar, yanlış bildirimlerin önüne nasıl geçilecek acaba? İnsanlar olmayan dil puanları yerine 50 yazacaklar; not ortalamalarını Yök'e göre yazmayacaklar, lisans değil yüksek lisans ortalaması vs. yazacaklar... Bu durumun önüne geçilemiyor olunması çok büyük handikap bence... Yine kaç kadro ek yerleştirmelere kalacak muhtemelen Bir de tercih sayısı 8 olursa gerçekten çok yazık olur... En azından tercih sayısını arttırsalar da bir yerlere yerleşebilsek...

  3. #53
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    1.279
    hocam tercıh sayısının 8 den yuksek olması ıcın anasayfaya bır dılekce ekledık.ona ıstersenız bır bakın ve gonderın.
    dıer konu hakkında aklıma bırsey gelmedı yapabılıcegım valla

  4. #54
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Mesaj
    32
    Arkadaşlar ben işletme bölümünden ve uluslararası ilişkilerden mezunum. (ÇAP) :Her iki bölüm ile ilgili olarak tercihte bulunabilir miyim?

  5. #55
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    ÖYP usul için birini tercih etmek durumundasınız, eğer cari usul açılırsa farklı üni.lere farklı diplomalarınızla başvurabilirsiniz.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  6. #56
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    261
    Alıntı cemsoganci Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yani kısacası helin bu sene istediğin üni deki istediğin kadroya başvurabilirsin.istersen aynı üninin 3 kadrosuna birden basvurabılırsın
    Bunun olması güzel bir durum cemcim Hayırlara velise bakalım hepimiz için tabiki.
    No pain, No gain ( N&N)

  7. #57
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Mesaj
    24
    gerçektende öle dil puanı olmayan yada 50 nın altında olan 50 dıe yazacak. yada yüksek lisans puanını yazck peki bu bilgiler girildiğinde tercih öncesı sistem tarafından kontrol edilse keşke. tercıhler yapılıp sonra ortaya cıkınca hatalar kaç kişinin hakkı yanıyo. ek yerleştirmelere kalıyo durum.

  8. #58
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    1.279
    Alıntı stand_Helin Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bunun olması güzel bir durum cemcim Hayırlara velise bakalım hepimiz için tabiki.
    tabiki ii bişi helin

  9. #59
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Mesaj
    7
    Merhaba arkadaşlar bir sorum olacak ... Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi İletişim Bölümü mezunuyum...Cari usule göre puanım yazılı sınav haricinde 51 , ÖYP usulüne göre puanım 72.5 ... başvursam kazanma ümidim var mı?

    Bir de ielts sınavını dil puanı olarak kabul ediyor mu öyp?

    Ek yerleştirme puanlarına da baktım ; fakat ek yerleştirme ilk yerleştirme puanından daha yüksekti geçen yıl sanırım. Ayrıca bu yıl daha fazla kadro açılmış olsa gerek

  10. #60
    aeales
    Misafir
    Alıntı cemsoganci Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    tabiki ii bişi helin
    böylelikle öypde istedıgımız yere atanma sansımız artıyor





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2012 BÖTE ÖYP Alımları ve Puanları Hakkında Paylaşımlar
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan belowist
    Cevap: 505
    Son Mesaj: 18-12-2013, 07:20
  2. 2011 ÖYP Alımları İçin Dilekçe !...
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan CemSoganci
    Cevap: 51
    Son Mesaj: 14-05-2013, 14:21
  3. 2012 Resim, Resim-iş Öyp Alımları ve Puanları Hakkında Paylaşımlar
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan illustwriter
    Cevap: 16
    Son Mesaj: 01-08-2012, 16:24
  4. öyp-aralık 2011-başvurusu hakkında
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan SEMAP
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 23-12-2011, 18:46
  5. 2011 ÖYP Alımları Ne Zaman Başlayacak?
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan aysunb
    Cevap: 41
    Son Mesaj: 27-05-2011, 11:55

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git