reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 2 - Toplam 178 İlkİlk 12341252102 ... SonSon
Bulunan 11 den 20 - Toplam 1780
Ağaç Şeklinde Aç203Beğeni

ÖYP Araştırma Görevlisi Maaşları Ne Kadar?

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda ÖYP Araştırma Görevlisi Maaşları Ne Kadar? Konusunu İncelemektesiniz

fatoşşş Demiş ki: net denilen miktar geliştirme ödeneği içinde olarak mı hocam yoksa üstüne mi ...


  1. #11
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Alıntı fatoşşş Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    net denilen miktar geliştirme ödeneği içinde olarak mı hocam yoksa üstüne mi eklicez?
    Net maaşın üstüne eklenir geliştirme ödeneği. Toplam 1940 civarında yani.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  2. #12
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    10-2010
    Mesaj
    40
    geliştirm ödeneği üniversiteye göre değişiyor mu bir de ne zaman ödeniyor, bir kez mi aylık mı ?

  3. #13
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Alıntı zeynep84 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    geliştirm ödeneği üniversiteye göre değişiyor mu bir de ne zaman ödeniyor, bir kez mi aylık mı ?
    Üniversitede bulunduğunuz her ay alırsınız.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  4. #14
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    35
    arkadaşlar diyelim adıyaman üni'de öyp ar.görevlisiyim. yüksek lisans ve doktora için ankara üniversitesine gittim. ankara üniversitesindeyken adıyamandaki maaşı mı alacağım yoksa ankara ünideki ne kadarsa onu mu?

  5. #15
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    10-2010
    Mesaj
    11
    maalesef şu an bizde de olduğu gibi Ankara'ya göre alıyorsun.. fakat Siirt'ten Ankara'ya gelen bi arkadaş ödenekli alıdığını söyledi.uygulamanın heryerde aynı olması lazım diye inanamadım ama üniversitelerin insiyatifine bırakıldığını söyledi. keşke yatsaydı büyükşehirde çok zor oluyo,yol harcırahıda vermediler..

  6. #16
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Mesaj
    51
    Net maaş üniversiteler arasında farklılık gösterir mi aynı olması gerekir diye düşünüyorum ben ama ??Maaş farkını geliştirme ödeneğindeki farklılık ortaya çıkarır yanlış mı biliyorum acaba??

  7. #17
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Alıntı yeliz Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Net maaş üniversiteler arasında farklılık gösterir mi aynı olması gerekir diye düşünüyorum ben ama ??Maaş farkını geliştirme ödeneğindeki farklılık ortaya çıkarır yanlış mı biliyorum acaba??
    Evet net maaş aynı heryerde 1.700 TL + varsa geliştirme ödeneği.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  8. #18
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Mesaj
    31
    Arkadaşlar yüksek lisans mezunu kişinin maaşında artış olur mu, olursa ne kadar olur? Bir de derecesindeki artış nasıl olur?

  9. #19
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    10-2010
    Mesaj
    23
    Alıntı redroseys Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar yüksek lisans mezunu kişinin maaşında artış olur mu, olursa ne kadar olur? Bir de derecesindeki artış nasıl olur?
    ben kpds de dil tazminatı var diye duymuştum 80'nin üzerinde alırsak cüzzi de olsa fark oluyordu , diğer konu için de maaşlar değişmiyor sanırım

  10. #20
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    10-2010
    Mesaj
    8
    Arkadaşlar adıyaman ünvde geliştirme ödeneği ne kadar..Biz kiliste 245 alıyoruz..bazı yerlerde 800ü geçtiği söyleniyor..





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Okutman Maaşları Ne Kadar?
    Okutman forum içinde, yazan rosense
    Cevap: 182
    Son Mesaj: 28-09-2017, 22:49
  2. ÖYP araştırma görevlisi maaşları
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan özgürkerem
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 26-07-2012, 20:02
  3. Araştırma Görevlilerinin Maaşları Neden Bu Kadar Düşük?
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan turabe
    Cevap: 11
    Son Mesaj: 02-07-2012, 10:10
  4. Araştırma Görevlisi Maaşları...
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan gokhanTheKid
    Cevap: 38
    Son Mesaj: 08-03-2012, 00:07

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git