reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 20 - Toplam 35 İlkİlk ... 10181920212230 ... SonSon
Bulunan 191 den 200 - Toplam 344

ÖYP 2011 İktisat Mezunları

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda ÖYP 2011 İktisat Mezunları Konusunu İncelemektesiniz

arkadaşlar tekrar merhaba bugün öyp ye başvuracak arkadaşlarımla görüştüm tam tercih sıralarını buraya yazmamı istemiyolar ...


  1. #191
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    13
    arkadaşlar tekrar merhaba bugün öyp ye başvuracak arkadaşlarımla görüştüm tam tercih sıralarını buraya yazmamı istemiyolar çünkü burda yazanların doğru olmadığını düşünüyolar herkes yalan yanlış yazıyomuş ben de o zaman ben çok safım bütün tercihlerimi yazdım dedim güldüler neyse tam tercihlerini yazamam ama illerini yazıcam bi tanesinin puanı 77 bayburt erzincan van mardin aksaray çorum ordu kütahya yazıcak. bi tanesinin puanı 86 eskişehir aksaray pamukkale trabzon bayburt erzincan van mardin yazıcak. bi tanesinin puanı 81 o da yine aynı yerleri yazmayı düşünüyo. benim forumlardan ve çevremden takip ettiğim kadarıyla doğu illeri batıdan çok daha yüksek puanla kapatıcak hatta batılarda kadrolar boş bile kalabilir arkadaşlar puanı yüksek olan bile kesin olsun diye doğuyu tercih ediyo şahsen benim ailem izin verseydi kars yerine bu puanımla ankara eskişehir pamukkale uşak kocaeli falan yazardım. nedense millet mardin van bayburt erzincana takmış durumda bir de aksaraya sanki buraları yazmayanları dövüyolar memurlar nete falan bakıorum da hep bu iller var bilecik çorum zonguldak kocaeli burdur biraz daha kısır durumda forumlarda ama tabi arkadaşlarımın dediği gibiyse herkes strateji yapıosa bilemem bunlar taktik de olabilir

  2. #192
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    13
    erceguven arkadaşım bence tercihlerin çok mantıklı değil gibi mardini tercih etmeyecek yok gibi bir şey bu yüzden 75 puanla onu 9. sıraya yazmak yerine 1. tercihe yazman çok daha doğru olur 80 ve üstü puanlar mardini ilk sıraya yazmazlar o yüzden şansın artabilir bir de bence aksarayı 3. sıraya yazman da doğru değil orayı da çok tercih eden var ve puanları gayet iyi 3. tercihine gelene kadar aksaray kapayabilir diye düşünüyorum vanı mardini diyarbakırı ilk üç tercihine yazabilirsin vanda da 5 tane kadro var ve kimin hangisine başvuracağı belli değil orda şans sanki daha fazla vandan 3-4 tane yazabilirsin aksaray bayburt yerine çünkü bayburtu da nerdeyse yazmayacak kişi yok bunlar benim fikirlerim tabiki sen çok daha iyi bilirsin

  3. #193
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    62
    Ayşe hocam siz ve arkadaşlarınız hangi üniv mezunusunuz,ve bu dil eğitimini ve alesi nasıl bu kadar yükseltebildiniz, 2 tane 85 üstü puanı olan birinin aynı metrekareye düşmesi gerçekten nadir rastlanır??? Merak ettiğim için soruyorum?

  4. #194
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    13
    cigo benim lisans ortalamam çok yüksek ordan kazanıyorum alesim de 86.515 ama dilim o kadar iyi değil hiç bir zaman da olmadı ben giresunda okudum ilk açıldığı yıldı ktüye bağlıyken. ilk mezunlarıyız o yüzden ortalamamız oldukça iyi geldi. bi arkadaşımın da aynen öle ama onun dili de çok iyi o yüzden puanı benden daha yüksek. bir diğer arkadaşım ise karstan liseden arkadaşım o da ankarada okudu gazi mezunu bütün puanları oldukça iyi. 77 puanlı arkadaşım da lisanstan onun dili çok düşük dolayısıyla puanı da düşük. umarım merakını giderebilmişimdir. umarım bu da o kinayeli mjlarından biri değildir.

  5. #195
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    62
    Kinaye yoktu sadece merak))

  6. #196
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    13
    peki buna sevindim çünkü yazdığım her kelime doğruydu yalanın kimseye faydası olabileceğini düşünmüyorum ne yaparsak yapalım her şey olacağına varıyo her şeyin nasip kısmet işi olduğuna inananlardanım dilerim herkesin gönlünde yatan aslan olur iyi geceler

  7. #197
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    30
    arkadaşlar kpss'ye hazırlanıyor musunuz?

  8. 03-07-2011, 01:06

    Asistan


  9. #198
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    37
    Alıntı yuduava Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar kpss'ye hazırlanıyor musunuz?
    hazırlanmıyorum. en son 2004 te yeni mezunken iyi puan almış ama başvurmamıştım. haftaya yine gireceğim. tek soru çözmedim. bugün belki biraz bakarım çıkmış sorulara.

  10. #199
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    30
    arkadaşlar,sonuçlar açıklanınca yük.lis.yapacağımız üniversite nasıl belli oluyor,biz mi tercih edeceğiz ya da o üniversitenin yük.lis. kriterlerini taşımak mı gerekiyor.yoksa yök merkezi bir dağıtım mı yapacak.

  11. #200
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    37
    Alıntı yuduava Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar,sonuçlar açıklanınca yük.lis.yapacağımız üniversite nasıl belli oluyor,biz mi tercih edeceğiz ya da o üniversitenin yük.lis. kriterlerini taşımak mı gerekiyor.yoksa yök merkezi bir dağıtım mı yapacak.
    büyük üniversiteler kadro açıyor. kazandıktan sonra da oralara basvuruyoruz. ama bu yıl değişiklik olur mu bilmiyorum.
    öyp yi kazandığın halde öğrenim göreceğin üniversiteye giremezsen kadro çıkana kadar maaşını alıp boş oturuyorsun demişti bir arkadaş,
    eski üniversitelerden kazanırsan zaten aynı yerde eğitimine devam ediorsun





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2011 İstatistik Mezunları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan jackal3535
    Cevap: 371
    Son Mesaj: 26-05-2013, 13:33
  2. ÖYP 2012 İktisat Bölümü Mezunları Buraya
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan devran
    Cevap: 457
    Son Mesaj: 05-01-2013, 11:47
  3. ÖYP 2011 PDR Mezunları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan merzer
    Cevap: 46
    Son Mesaj: 27-12-2012, 20:52
  4. ÖYP 2011 PDR Mezunları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan mafeyist
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 27-12-2012, 16:17
  5. ÖYP 2011-BBY Mezunları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan ozlemsenyurt
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 04-07-2011, 10:42

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git