reklam
+ Konuyu Cevapla
Sayfa 14 - Toplam 43 İlkİlk ... 4121314151624 ... SonSon
Bulunan 196 den 210 - Toplam 632
Ağaç Şeklinde Aç54Beğeni

4 Eylül 2016 YDS Sonbahar Sınavınız Nasıl Geçti? (Soru Tartışmaları)

YDS - Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı Forumunda 4 Eylül 2016 YDS Sonbahar Sınavınız Nasıl Geçti? (Soru Tartışmaları) Konusunu İncelemektesiniz

Ben de sizin gibi düşündüm....

  1. #196
    Akademik Forum
    Misafir
    Ben de sizin gibi düşündüm.

  2. #197
    Akademik Forum
    Misafir
    Ben de aynen böyle düşünüyorum

  3. #198
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    telefonlu sorunun cevabını hatırlayan var mı bide as as var mıydy cevaplarda completely olan sorunun diğer şıkları neydi
    Hocam ben onu buna karşılık ilk yapılan akıllı telefonların takvim ve hesap makinesi özelliği vardı şıkkını işaretledim en mantıklısı o geldi ilk c0mlede farklılıktan bahsedince.

  4. #199
    stonesss
    Misafir

    Red face 2 soruya deli oldum saatlerce kararsız kaldım iki şık arasında!

    arkadaslar ya imanuel kant'lı tense sorusunu once introduced/ is yaptım sonra silip had been/ had been yaptım ya hic gideri yok mu bu sıkkın? hahah ikinci olarak da close testteki ingiliterede sanayi devrimini anlatan paragrafta once by means of yaptım sonra silip as a result yaptım.... bu iki soru beni yedi bitirdi silip silip bi onu isaretledim bi oteki sıkkı. tense uymuyor ve gecmis zaman da olabilir gibime geldi aydınlatın beni please

  5. #200
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ingiliz sanayi devrimi ile ilgili paragrafta. Ilk bosluk recruit mi yoksa utilise mi yaptiniz?
    ikisi arasında o kadar cok kaldım ki! anlatamam! en sonunda utilize da karar kıldım bilemiyorum....

  6. #201
    Akademik Forum
    Misafir
    Anlam bozan ve diyalog soruları, özellikle diyalog soruları sınav sonunda baya bi tekrar tekrar okuttu....e-yds'de 86.25 almıştım, amacım 90 bakalım hayırlısı.

    e-yds'ye göre yine de soru çözümü daha kolay, yaz çöz, çiz falan insan daha rahat oluyor.

  7. #202
    Akademik Forum
    Misafir

    Akademi

    Çalışmadan girmeme rağmen sınav bana da kolay geldi. Ama diyalog sorularında kesinlikle bazı hatalar vardı. Mesela computant lı soruda ben what makes a successful computant yaptım fakat soruyu ne bu şık ne de yukarıda doğru kabul edilen cevap karşılıyordu. Yine de bu bana daha yakın geldi. Ayrıca up to recent times sorusunun cevabı %100 survived yani past tense. Bu eğer yanlışsa ben bi daha yds ye falan girmem.

  8. #203
    Akademik Forum
    Misafir

  9. #204
    Akademik Forum
    Misafir

  10. #205
    Akademik Forum
    Misafir

    Bence!

    Belki saçma olacak ama, çeviri sorularının karşılıkları yeterli değildi. Ve bazı cevaplar ingilizce bilgisinden ziyade mantık gerektiriyordu.

  11. #206
    Akademik Forum
    Misafir

    soru

    mass-produce 'lu soruyu hatırlayan var mı? Ben onu to have mass-produced goods? gibi bişey yaptım. Tam hatırlayamıyorum. Tam metnini internetten bulmaya çalıştım ama olmadı gibi

  12. #207
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    35
    Çalışsam da çalışmasam da 32,5 ile 50 arasında seyrediyorum. Çalışmadan girdim yine, 32,5 altına düşmesem bari 3 saat olması iyi olmuş, ilk defa bir ingilizce sınavında tüm soruları okuma fırsatım oldu

  13. #208
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2016
    Mesaj
    10
    Kolay diyenlere katılmıyorum. 80 puandan 90+ ya çıkmak için girdim ve olmadı, bence 90+ yapmak kolay iş degil. Çünkü hataya teşvik eden çelişkili, kisiye gore değişebilecek sorular var. Mesela başlık ne olmalı sorusu, Türkçe sorsalar yine kararsız bırakır. 8-10 tane aşırı zorlama ve detaycı soru var...
    Son düzenleyen caneker, 05-09-2016 saat 00:42.

  14. #209
    Akademik Forum
    Misafir

    ikisi de dğil

    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arapça testinde ilk bölümde harfi cerli soru ب mi Ù„ mi
    Ùƒ olacaktı

  15. #210
    MAME
    Misafir
    altı çizilen sözcük accelerate'ydi sorunun cevabı da increas'di hocam.


       

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 8 Mayıs 2016 ALES İlkbahar Sınavınız Nasıl Geçti? Sınav ve Soru Tartışmaları
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 661
    Son Mesaj: 04-10-2016, 18:03
  2. 27 Mart 2016 YDS İlkbahar Sınavınız Nasıl Geçti? (Soru Tartışmaları)
    YDS - Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 476
    Son Mesaj: 16-08-2016, 13:04
  3. 13 Eylül 2015 YDS Sonbahar Sınavınız Nasıl Geçti? (Soru Tartışmaları)
    YDS - Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 353
    Son Mesaj: 10-10-2015, 09:47
  4. 5 Nisan 2015 YDS İlkbahar Sınavınız Nasıl Geçti? (Soru Tartışmaları)
    YDS - Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 420
    Son Mesaj: 11-04-2015, 23:45
  5. 7 Eylül 2014 YDS Sonbahar Sınavınız Nasıl Geçti? (Soru Tartışmaları)
    YDS - Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 1076
    Son Mesaj: 10-03-2015, 00:45

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git