reklam
+ Konuyu Cevapla
Sayfa 61 - Toplam 130 İlkİlk ... 1151596061626371111 ... SonSon
Bulunan 901 den 915 - Toplam 1938

ÖYP'lilerin 674 sayılı KHK ile 33/a'dan 50/d'ye Geçişi

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda ÖYP'lilerin 674 sayılı KHK ile 33/a'dan 50/d'ye Geçişi Konusunu İncelemektesiniz

Hocam kurumlar arası geçiş demişsiniz. Nasıl olmak ve hangi kurumlara geçiş yapılmakta? Sınava falan girmek ...

  1. #901
    Akademik Forum
    Misafir
    Hocam kurumlar arası geçiş demişsiniz. Nasıl olmak ve hangi kurumlara geçiş yapılmakta? Sınava falan girmek gerekiryor mu? varsa hangi sınavlar?
    electronim bunu beğendi.

  2. #902
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    331
    Ben de bu lisansüstü alımlara kaydını yaptır-a-mayanlardanım. Çıkan haberlere göre benim gibi ara dönemde kalanların ilişiği hemen kesiliyor. Gerekçe olarak da "e senin hiçbir yerde lisanüstü kaydın yok" diyorlar. Yani biraz anlayış gösterip de şunu demiyorlar "ya sizin öyp lisansüstü alımları açılmadığı için siz boşta kaldınız, mağdur oldunuz. Size en azından bir dönem müsaade edelim de bahar döneminde normal lisansüstü alımları kazanırsınız ve kadronuz devam eder". Bakın bunu demiyorlar. Bu uygulama üniversiteler arasında yayılır ben size söyleyim. "Aaa bak şu üniversite bu durumdaki öyplilerin ilişiğini kesmiş" biz de keselim bari diyecekler.

    En çok koyan da ilan açmadıkları için boşta kaldığımdan ötürü haksız yere işimi kaybedecek olmam. Benim gibiler kendinizi buna hazırlayın.
    VİGGOMORTENSEN bunu beğendi.

  3. #903
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2010
    Nerden
    Eskişehir
    Mesaj
    221
    Arkadaşlar gün birlik olma günüdür! Yoksa bumerang ne kadar uzaklaşırsa uzaklaşsın, eninde sonunda hedefine ulaşacaktır. Ben kendi adıma bir süre sonra, 2010 yılından başladığım günden itibaren devletin verdiği tahhütlerden cayması üzerine yüklü bir tazminat davası açacağım, Hem de eşimle birlikte! Hatta danıştığım bir avukat, eğer ilişiğiniz kesilirse, başladığınız günden ilişiğiniz kesildiği güne kadar geçen süre kadar almanız gereken maaşın toplam tutarı, %50 faiz oranı ile birlikte alabileceğimizi söyledi. Ama yine de kimse emin değil! Hatta bir başka avukat ise emeklilğe kadar almanız geerek maaş ve faizleri de alabilmemiz gerektiği yönündedir.

  4. #904
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    02-2014
    Mesaj
    50
    Emin misin, devlet taahhut vermedi ki, bu tek tarafli bir taahhutname, universite istedigi her an cayma hakkina sahipti zaten, bilindigi üzere 33. madde de 50d de oldugu gibi sozlesme yenilenme durumu var ve atamalar en cok 3 yıl icin yapiliyor ve sonrasinda istenirse yenilenmeyebiliyordu. Mecburi hizmet senedini detayli bir sekilde incelemenizi oneririm, tamamen aleyhimize olan bir belge, konustugunuz avukatlar muhtemelen icerigine pek hakim degiller.

  5. #905
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    46
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Herkese geçmiş olsun. Burada iş garantisinin bitmesi nedeniyle üzülen çok fazla insan var ama 50d'lilerin kurumlar arası geçiş yapma şansı var sanırım. Bundan yararlanabilirsiniz.
    Bunu açar mısınız Hocam? Bilginiz teyide muhtaç, kaynağıyla birlikte..
    edimvar bunu beğendi.

  6. #906
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2010
    Nerden
    Eskişehir
    Mesaj
    221
    Alıntı mimarilker Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Emin misin, devlet taahhut vermedi ki, bu tek tarafli bir taahhutname, universite istedigi her an cayma hakkina sahipti zaten, bilindigi üzere 33. madde de 50d de oldugu gibi sozlesme yenilenme durumu var ve atamalar en cok 3 yıl icin yapiliyor ve sonrasinda istenirse yenilenmeyebiliyordu. Mecburi hizmet senedini detayli bir sekilde incelemenizi oneririm, tamamen aleyhimize olan bir belge, konustugunuz avukatlar muhtemelen icerigine pek hakim degiller.
    Hocam haklı olabilirsiniz, hukuk diline pek hakim değilim, ancak avukatlar iyi. Bu arada, açılan dava, senedin bağlayıcılığının 2010 ÖYP esas ve usuller olması ile ilgili, ancak senedin şuan geçerliliği mevcut olduğu için, senedin bağlayıcılığı yine 2010 ÖYP esas ve usuller olması gerektiğini yönünde.

  7. #907
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2015
    Mesaj
    338
    Alıntı edimvar Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam haklı olabilirsiniz, hukuk diline pek hakim değilim, ancak avukatlar iyi. Bu arada, açılan dava, senedin bağlayıcılığının 2010 ÖYP esas ve usuller olması ile ilgili, ancak senedin şuan geçerliliği mevcut olduğu için, senedin bağlayıcılığı yine 2010 ÖYP esas ve usuller olması gerektiğini yönünde.
    Acikcasi ben de senedimi okudugumda tamamen tek tarafli bir taahhut verdigimi goruyorum. Bilmem bir sey cikar mi :/


    #öyp50d olmasin

  8. #908
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    02-2014
    Mesaj
    50
    Arkadaslar daha once de yazdigim gibi, herkes khk daki aciklamaya dayanarak (tekrar atamalari yapilmayanlarin zorunlu hizmetleri düşer) tekrar 33. maddeye atamasinin yapilmasi yonunde bolumlerine dilekce yazmali, ki her durumda olumlu ya da olumsuz cevap verilmesi gerekiyor. Olumsuz bir cevap alinirsa khk ya dayanarak zorunlu hizmet senedinin gecersizligi icin kanit niteliginde degerlendirip önümüze bakariz. Yani istifa edip firsatlari degerlendirme yoluna gitmek isteyenler icin söylüyorum. Diger taraftan olumlu sonuclanmasi zaten hepimizin istedigi bisiy, dolayisiyla hicbirsey kaybetmis olmazsiniz.
    electronim ve hkn- bunu beğendiler.

  9. #909
    Akademik Forum
    Misafir
    50 d kadrolardan ilişkili kurumlara geçiş yapılabilir. Örneğin ziraat fakültesi nden tarım Bakanlığı ya da araştırma enstitüsü gibi yerlere. Ancak son zamanlarda malum tanıdık referans yani anladınız bu tür şeyler talep ediliyor.

  10. #910
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    857
    Arkadaşlar özellikle hemen ilişiği kesilecek durumdaki lisansüstü kaydı bulunmayanlar için örnek bir dilekçe hazırladım. Kurbanlık koyun gibi ilişiğinizin kesilmesini beklemeden bu dilekçeyi verebilirsiniz. İlişiği kesilmeyecek durumda olan arkadaşlar da bölümleriyle irtibat kurarak böyle bir dilekçenin akıbeti konusunda görüş alsınlar.

    yenidenatanma.docx

    yenidenatanma.pdf
    av520 ve hkn- bunu beğendiler.
    2012/2 ÖYP Araştırma Görevlisi

  11. #911
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2016
    Mesaj
    1
    Merhaba dostlar, Ben BİMER ve CİMER'e, KHK ile elimizden alınan haklarımızın iadesi hakkında yazdım. Bakan Canikli "hiç şikayet almadık, demek uygulama yanlış değil" açıklamasını yapmış. Lütfen herkes BİMER ve CİMER'e yazsın.
    archn06 bunu beğendi.

  12. #912
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2013
    Nerden
    ankara
    Mesaj
    187
    Arkadaşlar 50/d kadrodan başka bir kuruma eğer kadro bulabilirseniz (Anladınız) geçiş yapılıyor...(Haklarımızı geri alamama durumunda orta halli bir senaryo(
    _isra_ bunu beğendi.

  13. #913
    Akademik Forum
    Misafir
    Mustafa Kemal Üniversitesi hakkında bilgisi olan var mıdır?

  14. #914
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    857
    Alıntı cerfecer Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar 50/d kadrodan başka bir kuruma eğer kadro bulabilirseniz (Anladınız) geçiş yapılıyor...(Haklarımızı geri alamama durumunda orta halli bir senaryo(
    Örneğin 50d'li bir araştırma görevlisi başka bir fakülteye 33a'lı olarak geçiş yapabiliyor mu? Yapabiliyorsa esas kadronun bulunduğu yerin onayı da gerekir sanıyorum?
    2012/2 ÖYP Araştırma Görevlisi

  15. #915
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2015
    Mesaj
    338
    Bimer Cimer Twitter kanallarini kullanalim arkadaslar. Sesimizi duyuramadik hukumete.


    #öyp50d olmasin


       

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Araştırma Görevlisinin Başka Bir Üniversiteye Geçişi
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan ozkan_0712
    Cevap: 54
    Son Mesaj: 18-01-2016, 12:34
  2. Uzmanların Başka Üniversiteye Geçişi
    Uzman forum içinde, yazan landon
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 08-06-2015, 12:28
  3. 50/D - ÖYP Geçişi
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan taketeasy
    Cevap: 22
    Son Mesaj: 24-01-2014, 13:43
  4. Yüksek Lisans Geçişi
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan fatih.okr
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 23-12-2011, 23:53
  5. Cevap: 0
    Son Mesaj: 16-06-2011, 10:45

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git