reklam
+ Konuyu Cevapla
Sayfa 41 - Toplam 130 İlkİlk ... 3139404142435191 ... SonSon
Bulunan 601 den 615 - Toplam 1937

ÖYP'lilerin 674 sayılı KHK ile 33/a'dan 50/d'ye Geçişi

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda ÖYP'lilerin 674 sayılı KHK ile 33/a'dan 50/d'ye Geçişi Konusunu İncelemektesiniz

Sanırım 50D meselesi oldukça ciddi. Biraz önce halk tv'de CHP'li milletvekili bu KHK hakkında konuştu ...

  1. #601
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    02-2014
    Mesaj
    56
    Sanırım 50D meselesi oldukça ciddi. Biraz önce halk tv'de CHP'li milletvekili bu KHK hakkında konuştu ve YÖK'ten 50D'den 33A'ya geçirilmeyeceğini öğrendim dedi. Hatta yüksek lisansını bitirmiş doktora için bekleyenlerin isterse üniversitelerinin doktora yapmanı istemiyorum diyerek direk sözleşmelerinin fesh edileceğini söyledi. Böyle birşey mümkün mü ya?

  2. #602
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    38
    Alıntı jankoper Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bizim üniversite öyplilerin eğitim bitene kadar 50d'li kalacağını, eğitimin bitmesinin ardından ise kadro çıkıp çıkmamasını bölümlere ve dekanlıklara sorulacağı şeklinde karar aldı. ders dönemini bitirenlerin çağrılması için yazılar hazırlandı.
    Sorular geliyor, şu an için bu kadar bilgim var (zaten daha fazla ne söylenebilir, yeterince açık değil mi!). bizde henüz öyplilerde arş.gör.dr. durumu yok bildiğim kadarıyla. o da 50d durumunu kolaylaştırıyor, aksi halde adım atmadan biraz daha düşünürlerdi diye tahmin ediyorum. benim de ricam foruma Misafir olarak girip nasıl yorum yapacağımızı belirten arkadaşlara gelsin: üye olun lütfen!

    - - - Güncellendi - - -

    net ve kesin bilgi hocam.

  3. #603
    Akademik Forum
    Misafir
    Hocam hangi enstitü size böyle bir cevap verdi

  4. #604
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    Eskişehir
    Mesaj
    215
    Asıl sorun o, bu mümkün! Yıllardır ODTÜ ve Ankara Üni gibi yerlerin yaptığı şey bu zaten. Lisansüstü eğitimi vereyim, sen git başka yerde kadro bul demek 50d.

    Alıntı metuca Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Sanırım 50D meselesi oldukça ciddi. Biraz önce halk tv'de CHP'li milletvekili bu KHK hakkında konuştu ve YÖK'ten 50D'den 33A'ya geçirilmeyeceğini öğrendim dedi. Hatta yüksek lisansını bitirmiş doktora için bekleyenlerin isterse üniversitelerinin doktora yapmanı istemiyorum diyerek direk sözleşmelerinin fesh edileceğini söyledi. Böyle birşey mümkün mü ya?
    Herkes eşittir ama bazıları daha eşittir - Orwell

  5. #605
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2010
    Nerden
    Eskişehir
    Mesaj
    221
    O kadar çok midem bulandı ki, inanın her an forumda twitterdayım. Ben kendim için diğer benim dışımdaki hocalarım için uğraşıyorum ancak, bu durumda artık bu mesleği devam etmenin benim için bir anlamı yok. Merak ettiğim şey şu: doktora yeterlilik aşamsındayım. Şu an 50d liyiz. İstifa edebilir miyim, senetler iptal olur mu, yoksa doktoramı bitiresiye kadar 2-3 yıl beklemek mi zorundayım kadromun olup olumayacağını anlamak ve senedimi iptal ettirmek için?
    nisan44 bunu beğendi.

  6. #606
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2016
    Mesaj
    13
    yöksis te açılan kadroların yetersizliğinden ötürü ben daha yüksek lisansa bile başlamadım. Aynı şekilde yabancı dil yeterliliğini sağlayamadığı için bekleyenler de var. Bu durumdakiler için bildiği duyduğu bişeyler olan var mı arkadaşlar?
    Bu arada yök ün dil eğitimlerini sonlandırması da bu işi önceden planladıklarının bir göstergesi olabilir.
    av520 bunu beğendi.

  7. #607
    Omu oypli
    Misafir
    Hangi Ens muduru peki. Fen Bilimleri Enstitüsü Müdürü izinli. İsmet Boz hocayı aradım OYP koordinatoru yok öyle bişy dedi. Feb Bilimleri Enstitüsünu aradım yok öyle bişey dedi. Herkesi strese sokan bu duyum ne kadar doğru. Lütfen kesinligine emin olmadığımiz şeyleri yazip insanları sıkıntıya sokmayalim

  8. #608
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    Eskişehir
    Mesaj
    215
    ÖYP?den 50/d?ye Geçişler Hakkında Merak Edilen Sorular | Akademik Personel 2016-2017

    Siteye böyle bir açıklanma konmuş, en iyisi onu okuyun, bu arada açıklamada tek bir sendikanın adının geçtiğini de belirtmek gerek. Bazı arkadaşlar rahatsız olmuş, belirtesim geldi.

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı edimvar Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    O kadar çok midem bulandı ki, inanın her an forumda twitterdayım. Ben kendim için diğer benim dışımdaki hocalarım için uğraşıyorum ancak, bu durumda artık bu mesleği devam etmenin benim için bir anlamı yok. Merak ettiğim şey şu: doktora yeterlilik aşamsındayım. Şu an 50d liyiz. İstifa edebilir miyim, senetler iptal olur mu, yoksa doktoramı bitiresiye kadar 2-3 yıl beklemek mi zorundayım kadromun olup olumayacağını anlamak ve senedimi iptal ettirmek için?
    Valla hocam yurtdışına gidin, ben öyle yapmak için elimden geleni yapıyorum. Doktora bursları çok ciddi miktarda, Almanya için ayda 1500 - 2500 euro arasında değişiyor. Ben sosyal bilimciyim o yüzden bize çok burs yok ama fen alanlarındakiler için çok daha fazla burs imkanları var. Ben akademik çalışmaları bir kenara bıraktım deli gibi burs başvurusu yapıyorum, birine kabul aldım mı gideceğim burdan. Bu ülkede akademik anlamda birşeyler üretmek imkansız hale geldi. başlangıç için şu siteye bakabilirsiniz: http://www.universitypositions.eu/ doktorasını bitirenler için de, master seviyesindekiler için de pozisyonlar mevcut, ayrıca gidilmek istenen ülke seçilip o ülkedeki üniversitelerin siteleri tek tek incelenip kadrolar bulunabilir, ben öyle yapıyorum şahsen.
    _isra_ ve scienziato bunu beğendiler.
    Herkes eşittir ama bazıları daha eşittir - Orwell

  9. #609
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    16.977
    Alıntı dpd06 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ÖYP?den 50/d?ye Geçişler Hakkında Merak Edilen Sorular | Akademik Personel 2016-2017

    Siteye böyle bir açıklanma konmuş, en iyisi onu okuyun, bu arada açıklamada tek bir sendikanın adının geçtiğini de belirtmek gerek. Bazı arkadaşlar rahatsız olmuş, belirtesim geldi.
    Hocam o açıklama zaten sendikanın açıklaması altında kaynak linki var.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  10. #610
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    Eskişehir
    Mesaj
    215
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam o açıklama zaten sendikanın açıklaması altında kaynak linki var.
    Biliyorum hocam da bugün bazı arkadaşlar bu sendika için (aynı zamanda benim de sendikam) terörist vs demişti de, o açıdan belirttim, hak ihlalleri konusunda ilk adım atan sendikalardan biridir. Gerçi eğitim bir senden bile itiraz gelmiş, hayretle izliyorum ama o kişisel görüş elbette

    Not: Yök'ün sitesi bakım altında diyor, bu açıklama gelecek anlamına geliyordur inşallah
    Son düzenleyen dpd06, 07-09-2016 saat 16:53.
    Herkes eşittir ama bazıları daha eşittir - Orwell

  11. #611
    Akademik Forum
    Misafir
    Yıl 2012 ÖYP ile yeni atanmışız, heyecan dorukta takıldığımız her konuyu bu platformda sorduk ve cevabını aldık. Yıl 2016 kadroların elden gitmesi gündemde ve biz yine burada tüm ÖYP'liler tek türeğiz. Hakkımızı geri alacağımıza yürekten inanıyorum ama alamasak da gözümüz arkada kalmıyacak en azından bunun için mücadele veriyoruz ENSEYİ KARARTMAYALIM AMAN ARKADAŞLAR
    humanistim bunu beğendi.

  12. #612
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    856
    Sakarya ve Isparta geri çağırmayacaklarını söylemiş, Van geri çağırmış. Son bilgiler bu şekilde. Bilgi alan arkadaşlar üniversite adı vererek burada paylaşırsa iyi olur.
    dpd06 ve _isra_ bunu beğendiler.
    2012/2 ÖYP Araştırma Görevlisi

  13. #613
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    103
    Geri çağırmayıp ne olacak ki? O daha kötü değil mi hiç sallamıyormuş gibi. Doktora sonrası dönmektense doktora sırasında dönmek daha karlı değil mi?

  14. #614
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2015
    Mesaj
    338
    Kocaeli cagirmiyor suan icin. Bekliyorlar yök ve rektorü. Yok baskaninin aciklamasi da konunun ciddiyetine ciddiyet ekledi. Geri adim anlaminda hicbir ibare yok. Yokun sitesine girilmiyor bu arada.

  15. #615
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    331
    Bazilar cagirmiyor ama mecbur cagiracaklar. Cunku herkes 50d li olduguna gore 35.madde otomatikman dusuyor. O zaman gorevlendirme iptal oluyor. Hadi cagirmadi diyelim bu durumda maas kadronun bulundugu universiteye gore yatmasi lazim.

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


       

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Araştırma Görevlisinin Başka Bir Üniversiteye Geçişi
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan ozkan_0712
    Cevap: 54
    Son Mesaj: 18-01-2016, 12:34
  2. Uzmanların Başka Üniversiteye Geçişi
    Uzman forum içinde, yazan landon
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 08-06-2015, 12:28
  3. 50/D - ÖYP Geçişi
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan taketeasy
    Cevap: 22
    Son Mesaj: 24-01-2014, 13:43
  4. Yüksek Lisans Geçişi
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan fatih.okr
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 23-12-2011, 23:53
  5. Cevap: 0
    Son Mesaj: 16-06-2011, 10:45

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git