reklam
+ Konuyu Cevapla
Sayfa 118 - Toplam 129 İlkİlk ... 1868108116117118119120128 ... SonSon
Bulunan 1.756 den 1.770 - Toplam 1932

ÖYP'lilerin 674 sayılı KHK ile 33/a'dan 50/d'ye Geçişi

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda ÖYP'lilerin 674 sayılı KHK ile 33/a'dan 50/d'ye Geçişi Konusunu İncelemektesiniz

serkan58 Demiş ki: arkadaşlar mrb ben öyp 50/d araştırma görevlisiyim 2016 güz yüksek lisans tercihleri ...

  1. #1756
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    01-2016
    Mesaj
    929
    Alıntı serkan58 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar mrb ben öyp 50/d araştırma görevlisiyim 2016 güz yüksek lisans tercihleri sonucunda yüskek lisans kaydımı yptm ancak Yök 2.genelgeyi yayınlamasına rağmen Üniversitem 35.madde görevlendirmesi vermiyor nasıl bir yol izlemem gerekiyor 35.madde verilmesi zorunlu değil mi yardımcı olursanız çok sevinirim

    @Nazmi
    Artik gorevlendirme zorunlulugu yok.
    ~~ 2013 YLSY Bursiyeri

    Bilgisayar Mühendisliği Yüksek Lisans Öğrencisi ~~

  2. #1757
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2015
    Mesaj
    338
    ÖGESEN'in çabaları takdire şayan. Destekleriniz bu foruma yazmakla kısıtlı kalmasın arkadaşlar.

  3. #1758
    Akademik Forum
    Misafir

    Bölümün aktif olması ne demek?

    Bölümün aktif olması hangi anlama geliyor?
    - bu dönem öğrenci alması mı?
    - hala kayıtlı lisans öğrensinin olması mı?
    - yüksek lisans doktora programının varlığı mı?

  4. #1759
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Nerden
    Konya
    Mesaj
    84
    Alıntı Tarko Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Durduğun kabahat hocam bence. Senettir mahkemedir uğraşmayacağımı bilsem ben de gözümü kararttım ama dur bakalım.
    senedim yok benim. atandığım üni de doktora yapıyorum.

    - - - Güncellendi - - -

    Merhaba, öyp doktora tez aşamasındayım. 3. dönem. Maruz kaldığımız 50d ye geçirilme durumunun bünyede nefret etkisi yapması neticesinde öğretim görevliliğine geçmeyi düşünüyorum. Geçen yıl teklif etmişler, kabul etmemiştim. Araştırma görevliliğinin ders verme durumu yok. Zaman bol. Daha rahat çalışırız. Üç kuruş fazla almak için onca zamanı derse harcamak yerine kendi çalışmalarımı yaparım düşüncesiyle. Ancak bu yıl ciddi ciddi düşündüm ve ilgililerle de konuştum. Olur diyorlar. Onlar zaten dünden razı. Çünkü öğretim elemanı ihtiyacı var bulunduğum birimde. Son şartları da göz önüne alarak sizlerin fikrini merak ediyorum. Sizce eski öyp yeni 50d ye devam mı yoksa öğretim görevlisi olmak mı? Öğrt gör. olduğumda aynı hocamda doktoraya devam edeceğim inş. Belki derslerden bana az zaman kalacak ama bitiririm doktorayı zamanında. Yorumlarınızı bekliyorum. Saygılar.

    (herhangi bir yorum yapılmadığından mesajı yeniledim)

  5. #1760
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2013
    Nerden
    Erzincan
    Mesaj
    229
    Yeni bir gelişme yok herhalde?

    Anlamadığım çabamıza rağmen haberlerde yer edinememiz... ya da Muhalefetin bizi gündeme taşımaması. Halbuki Mülakata İstemeyen Öğretmen Adaylarının bu yöndeki benzer çabaları ses getirebildi...

  6. #1761
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    11-2011
    Mesaj
    24
    Alıntı f_rhythm Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yeni bir gelişme yok herhalde?

    Anlamadığım çabamıza rağmen haberlerde yer edinememiz... ya da Muhalefetin bizi gündeme taşımaması. Halbuki Mülakata İstemeyen Öğretmen Adaylarının bu yöndeki benzer çabaları ses getirebildi...
    Hocam şu başlıktan takip ettiğim kadarıyla YÖK üniversitelerin geri çağırmasını durduran son genelge ile ağzımıza bir parmak bal çaldı ve ortalık duruldu (gibi). Aslında haksızlıklar devam ediyor.
    f_rhythm bunu beğendi.

  7. #1762
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2013
    Nerden
    Erzincan
    Mesaj
    229
    Alıntı s3lim Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam şu başlıktan takip ettiğim kadarıyla YÖK üniversitelerin geri çağırmasını durduran son genelge ile ağzımıza bir parmak bal çaldı ve ortalık duruldu (gibi). Aslında haksızlıklar devam ediyor.
    sessiz kalmak zoruma gidiyor. Kendimi hep onların beni yapmak istedikleri gibi olduğumu hissediyorum.

  8. #1763
    Akademik Forum
    Misafir
    Arkadaşlar malesef danışıklı bir dövüşün içerisinde. YÖK bizleri koruyormuş gibi genelge çıkarıyor ama üni.ler genelegeyi dikkkate almadan çağırmalara devam ediyor. Çarşamba günü YÖK başkanının üni.lere öyp.lileri kadroya geçirmeyin dediği söyleniyor. Yani üni.ler ve YÖK anlaşmış bizler harcanıyoruz. Belki bazılarımız mecburi hizmet yükünden kurtulmak için 50d'ye geçmekten memnun olabilir ama bu şekilde giderse başka hiçbir üni. bize kadro vermeyecek, bunu lütfen unutmayalım. Twit atmak, TBMM'ye dilekçe göndermek ne gelirse elimizden çabalayalım.

  9. #1764
    Akademik Forum
    Misafir
    Amasya üniversitesinden aranan var mı? Beni aradılar ve çağıracaklarını söylediler.

  10. #1765
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    02-2015
    Mesaj
    82
    Merhaba arkadaşlar. Abbas Güçlü'nün bugünkü yazısından Yekta Saraç'ın ÖYP ile ilgili söylediklerini aktarıyorum.

    "ÖYP’nin kaldırılması iyi oldu. Doktoraları bittiğinde, kendi üniversitelerinin yanı sıra başka üniversitelere de gidebilecekler."

    "KHK ile görevden alınmaları söz konusu değil 50/D kadrosuna geçirildiler. İş güvenceleri ellerinden alındı deniliyor ama zorunlu hizmeti ortadan kaldırdığı için tebrik edenler var."

    Yazının tamamı: YÖK Başkanı?ndan çarpıcı açıklamalar | Abbas Güçlü | Milliyet.com.tr

  11. #1766
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı Nosce te Ipsum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba arkadaşlar. Abbas Güçlü'nün bugünkü yazısından Yekta Saraç'ın ÖYP ile ilgili söylediklerini aktarıyorum.

    "ÖYP’nin kaldırılması iyi oldu. Doktoraları bittiğinde, kendi üniversitelerinin yanı sıra başka üniversitelere de gidebilecekler."

    "KHK ile görevden alınmaları söz konusu değil 50/D kadrosuna geçirildiler. İş güvenceleri ellerinden alındı deniliyor ama zorunlu hizmeti ortadan kaldırdığı için tebrik edenler var."

    Yazının tamamı: YÖK Başkanı?ndan çarpıcı açıklamalar | Abbas Güçlü | Milliyet.com.tr
    Hocam teşekkür edenler kimlermiş merak ettim. Şu durumlara bakalım:

    1. Doktora bittiğinde üniversitesine dönen 50d liyi 33a ya geçirmezlerse, zorunlu hizmet iptal oluyor. 33a ya alınmayan ödüllendiriliyor. Peki istifa etmek isteyen neden hala senet ödemek zorunda ya da başarısız olanlar neden hala senet ödemek zorunda?

    2. Deniyor ki illegal bağlantıları olanlar ayıklanacak döndüğünde, yani 33a ya alınmayacaklar. Peki 33a ya alınmayan bu kişiler zorunlu hizmetten muaf olurken neden başarısızlar ve istifa etmek isteyenler senet ödesin? Suçluyu ödüllendiren bir uygulama değil mi bu?

    3. Bundan sonra ÖYPliler ve üniversite hocaları ile YÖK arasında sürekli bir güven krizi yaşanmayacak mı? Seneye ne değişir acaba? ÖYPliler 50d li olmaktan başka ne olacaklar acaba?

    4. Sadece kadromuzun değişmesi ancak senetlerin hala uygulamada olması ne kadar adil ki? Madem ortada bir kaos durumu var ve belirsizlikler almış başını gidiyor, neden insanlara istifa etme hakkı tanınmıyor? İnsanlar 3-5 yıl sonra doktoralarını bitirecekler ve işe devam edip etmeyeceklerini düşünecekler, olacak şey mi?

  12. #1767
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    634
    Alıntı Nosce te Ipsum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba arkadaşlar. Abbas Güçlü'nün bugünkü yazısından Yekta Saraç'ın ÖYP ile ilgili söylediklerini aktarıyorum.

    "ÖYP’nin kaldırılması iyi oldu. Doktoraları bittiğinde, kendi üniversitelerinin yanı sıra başka üniversitelere de gidebilecekler."

    "KHK ile görevden alınmaları söz konusu değil 50/D kadrosuna geçirildiler. İş güvenceleri ellerinden alındı deniliyor ama zorunlu hizmeti ortadan kaldırdığı için tebrik edenler var."

    Yazının tamamı: YÖK Başkanı?ndan çarpıcı açıklamalar | Abbas Güçlü | Milliyet.com.tr
    Dışarıdan biri olsa diyecem ki öypyi ve akademiyi bilmiyor , bu adamı kandırmışlar , ama işin merkezindeki adamın bu açıklamaların arkasına sığınması resmen komedi .

    Yarın birgün komple işten atıp , açıklamasını da '' Çok çekiyordu zavallılar , acılarına son vererek onlara iyilik yaptık aslında '' diye yaparlarsa hiç şaşırmam .
    ailkerk ve ataraxia bunu beğendiler.
    '' Herşeye Sahip Olmak İsteyen Elindekini de Kaybeder ''

  13. #1768
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı Nosce te Ipsum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba arkadaşlar. Abbas Güçlü'nün bugünkü yazısından Yekta Saraç'ın ÖYP ile ilgili söylediklerini aktarıyorum.

    "ÖYP’nin kaldırılması iyi oldu. Doktoraları bittiğinde, kendi üniversitelerinin yanı sıra başka üniversitelere de gidebilecekler."

    "KHK ile görevden alınmaları söz konusu değil 50/D kadrosuna geçirildiler. İş güvenceleri ellerinden alındı deniliyor ama zorunlu hizmeti ortadan kaldırdığı için tebrik edenler var."

    Yazının tamamı: YÖK Başkanı?ndan çarpıcı açıklamalar | Abbas Güçlü | Milliyet.com.tr
    YÖK ile YÖK başkanı nasıl farklı ifadeler veriyorlar anlamıyorum. Madem bu kadar net bu durum açıklasınlar istifa edebilirsiniz diye.
    Herkesi oyuncak ettiler.

  14. #1769
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    72
    Alıntı Nosce te Ipsum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba arkadaşlar. Abbas Güçlü'nün bugünkü yazısından Yekta Saraç'ın ÖYP ile ilgili söylediklerini aktarıyorum.

    "ÖYP’nin kaldırılması iyi oldu. Doktoraları bittiğinde, kendi üniversitelerinin yanı sıra başka üniversitelere de gidebilecekler."

    "KHK ile görevden alınmaları söz konusu değil 50/D kadrosuna geçirildiler. İş güvenceleri ellerinden alındı deniliyor ama zorunlu hizmeti ortadan kaldırdığı için tebrik edenler var."

    Yazının tamamı: YÖK Başkanı?ndan çarpıcı açıklamalar | Abbas Güçlü | Milliyet.com.tr
    o zaman tercih hakkı tanınsın. teşekkür edenler doktoraları bitince zorunlu hizmet yapmada ayrılsınlar, 50/d yi istemeyenler zorunlu hizmet ile birlikte 33/a ya geçsinler. nehrin ortasında at değiştirmekten yorulduk artık ne olacağımızı bilmek istiyoruz.
    mavihayalci bunu beğendi.

  15. #1770
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2014
    Mesaj
    3
    merhaba arkadaşlar,
    Ben normalde şu an yüksek lisansının ve öyp eğitim sürecinin son dönemindeyim. yani bu dönem tezimi bitirip vermem gerekli.ancak bölümümüzde doktora programı yok ve merkezi yerleştirme açılmazsa durumum karışık maalesef.
    yeni bir sorum olacak. her ne kadar öyp kalkmış olsa da hala muhatap olabildiğimiz bir öyp koordinatörümüz var. Sayın hocamızın bu konuyla ilgili son söylediği şöyle ''sizler khk nın yayınlandığı 1 eylül tarihinden itibaren 50 d kadrosuna atandınız, dolayısıyla 1 eylül 2017 ye kadar süreniz var.''
    kendi kurumundan bunun benzeri bi duyum alan ya da böyle bir yazıyla karşılaşan arkadaşlar var mı?
    Varsa lütfen cevap yazar mısınız?


       

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Araştırma Görevlisinin Başka Bir Üniversiteye Geçişi
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan ozkan_0712
    Cevap: 54
    Son Mesaj: 18-01-2016, 12:34
  2. Uzmanların Başka Üniversiteye Geçişi
    Uzman forum içinde, yazan landon
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 08-06-2015, 12:28
  3. 50/D - ÖYP Geçişi
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan taketeasy
    Cevap: 22
    Son Mesaj: 24-01-2014, 13:43
  4. Yüksek Lisans Geçişi
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan fatih.okr
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 23-12-2011, 23:53
  5. Cevap: 0
    Son Mesaj: 16-06-2011, 10:45

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git