reklam
+ Konuyu Cevapla
Sayfa 11 - Toplam 130 İlkİlk ... 9101112132161111 ... SonSon
Bulunan 151 den 165 - Toplam 1938

ÖYP'lilerin 674 sayılı KHK ile 33/a'dan 50/d'ye Geçişi

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda ÖYP'lilerin 674 sayılı KHK ile 33/a'dan 50/d'ye Geçişi Konusunu İncelemektesiniz

nisan44 Demiş ki: Herkes farklı telden çalıyor anlamadım ben bu işi hocalarım. Şimdi doktora için ...

  1. #151
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2015
    Mesaj
    338
    Alıntı nisan44 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Herkes farklı telden çalıyor anlamadım ben bu işi hocalarım. Şimdi doktora için 35 ile görevlendirme alanlar ve halen doktoraya devam edenler, asıl kadrolarının bağlı olduğu üniversitenin çağrısına uyarak 15 gün içinde işbaşı yaparsa mecburi hizmet yükümlülüğü kalkmıyor mu? Tekrar 33 e atanmadığı sürece de yeniden bir senet olmuyor diye anlamıştım ben. En azından senetten kurtulduk sanıyordum. Yanlış mı anlamışım??

    Ayrıca 33 ataması için bizim talepte bulunmamız gerekmiyor mu? Kafalarına göre mi atayacaklar?
    Ohooo Sen olayi cok yanlis anlamissin. Senet gecici askıda oluyor. 33lu olmayi isteyen seneti de cebine koyacak. Ki 33lu olmayi bizim inisiyatifimize birakacak kadar geniş degiller. Oyle bi dunya yok maalesef.

  2. #152
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    231
    Alıntı nisan44 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Herkes farklı telden çalıyor anlamadım ben bu işi hocalarım. Şimdi doktora için 35 ile görevlendirme alanlar ve halen doktoraya devam edenler, asıl kadrolarının bağlı olduğu üniversitenin çağrısına uyarak 15 gün içinde işbaşı yaparsa mecburi hizmet yükümlülüğü kalkmıyor mu? Tekrar 33 e atanmadığı sürece de yeniden bir senet olmuyor diye anlamıştım ben. En azından senetten kurtulduk sanıyordum. Yanlış mı anlamışım??

    Ayrıca 33 ataması için bizim talepte bulunmamız gerekmiyor mu? Kafalarına göre mi atayacaklar?
    kadronuzun bulunduğu okula gittiniz 50d'li oldunuz, doktoranın bitmesine de 2 yıl varsa 2 yıl 50d'li olarak çalışacaksınız. daha sonra 33'e geçirirlerse kadronun bulunduğu kente gitmeden borçlandığınız zaman kadar çalışma zorunluluğunuz var. yani senet iptal değil. sadece ve sadece sizi kadroya almayıp hadi güle güle derlerse iptal oluyor

  3. #153
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    48
    Alıntı chilecAsh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ohooo Sen olayi cok yanlis anlamissin. Senet gecici askıda oluyor. 33lu olmayi isteyen seneti de cebine koyacak. Ki 33lu olmayi bizim inisiyatifimize birakacak kadar geniş degiller. Oyle bi dunya yok maalesef.
    Senetin iptal olduğu tek durum 33e yeniden atamamaları durumunda mı olacak? Yani 33lü olursan senet başa bela, aksi halde 50d de kalırsan da senet yok ama doktora bitince güle güle mi?
    Ya da senetler hiç mi iptal olmaz? Çoğu kişi senetler iptal diyordu.

    - - - Güncellendi - - -

    Peki diyelim ki asıl üniversiteme döndüm 33e geçirmediler ve istifa edeceğim doktora bitmeden, bu durumda senet ne olcak?

  4. #154
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2015
    Mesaj
    338
    Alıntı nisan44 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Senetin iptal olduğu tek durum 33e yeniden atamamaları durumunda mı olacak? Yani 33lü olursan senet başa bela, aksi halde 50d de kalırsan da senet yok ama doktora bitince güle güle mi?
    Ya da senetler hiç mi iptal olmaz? Çoğu kişi senetler iptal diyordu.
    Elbette oypli 33luyken senet kesin gecerli. Senet istemeyen 50/d kadrosunda olur o da gecici kadro zaten. En kotu bitirince egitimini gonderirler seni.

  5. #155
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    48
    Alıntı asaasa Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    kadronuzun bulunduğu okula gittiniz 50d'li oldunuz, doktoranın bitmesine de 2 yıl varsa 2 yıl 50d'li olarak çalışacaksınız. daha sonra 33'e geçirirlerse kadronun bulunduğu kente gitmeden borçlandığınız zaman kadar çalışma zorunluluğunuz var. yani senet iptal değil. sadece ve sadece sizi kadroya almayıp hadi güle güle derlerse iptal oluyor
    asıl üniversiteme döndüm 33e geçirmediler ve istifa edeceğim doktora bitmeden, bu durumda senet ne olcak?

  6. #156
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    231
    ödeyeceksiniz. ilk mesajımda (size alıntı yaptığım değil, bir önceki sayfada var) da dediğim gibi işlerine gelen maddeleri tutuyorlar. işlerine gelmeyenleri tutmayarak iş güvencemizi elimizden alıyorlar.

  7. #157
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    47
    Alıntı asaasa Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ödeyeceksiniz. ilk mesajımda (size alıntı yaptığım değil, bir önceki sayfada var) da dediğim gibi işlerine gelen maddeleri tutuyorlar. işlerine gelmeyenleri tutmayarak iş güvencemizi elimizden alıyorlar.
    olmaz öyle şey yahu şunu gördünüz mü?

    Bu şekilde statüleri değiştirilen araştırma görevlilerinden 33 üncü maddenin (a) fıkrasına göre yeniden ataması yapılmayanların mecburi hizmet yükümlülükleri kaldırılır.

    yani 50/d li ise birisi mecburi hizmet yükümlülüğü kalkar ? nedir o yükümlülük kapsamı senet ve hizmet yılı...ikisi de kalkar mantıken

  8. #158
    Akademik Forum
    Misafir
    Arkadaşlar ak partili milletvekili Mehmet Algan, ak parti adayı Yavuz değirmenci de sert tepki verdiler. #öyp50D ve #öyplilerezulmetmeyin etiketleriyle ak partili vekillere sesimizi duyuralım, kapatılan üniversitelerin öğrencileri büyük üniversitelere kaydırılacağı zaman böyle bir tepki oluşmuştu ve vazgeçildi, unutmayın bir sonraki khk'da bir iptal maddesine bakar her şey.

  9. #159
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    48
    Alıntı asaasa Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ödeyeceksiniz. ilk mesajımda (size alıntı yaptığım değil, bir önceki sayfada var) da dediğim gibi işlerine gelen maddeleri tutuyorlar. işlerine gelmeyenleri tutmayarak iş güvencemizi elimizden alıyorlar.
    Ben hiç böyle anlamamıştım, konuştuğum kimse de sizin dediğiniz gibi anlamadı, tüh.. Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler ama umarım yanılıyorsunuzdur. Madem senetten hiç kurtuluş yok o halde neden mecburi yükümlülük kalkar ibaresi var? O cümlede, doktorayı bitirme durumunda 33e atamazlarsa mecburi yükümlülük kalkar diye bir bilgi yoktu hatırladığım kadarıyla. Bu kanıya nasıl vardınız hocam

  10. #160
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    857
    Arkadaşlar ak partili milletvekili Mehmet Algan, ak parti adayı Yavuz değirmenci de sert tepki verdiler. #öyp50D ve #öyplilerezulmetmeyin etiketleriyle ak partili vekillere sesimizi duyuralım, kapatılan üniversitelerin öğrencileri büyük üniversitelere kaydırılacağı zaman böyle bir tepki oluşmuştu ve vazgeçildi, unutmayın bir sonraki khk'da bir iptal maddesine bakar her şey.
    mavihayalci bunu beğendi.
    2012/2 ÖYP Araştırma Görevlisi

  11. #161
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    48
    Alıntı archn06 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    olmaz öyle şey yahu şunu gördünüz mü?

    Bu şekilde statüleri değiştirilen araştırma görevlilerinden 33 üncü maddenin (a) fıkrasına göre yeniden ataması yapılmayanların mecburi hizmet yükümlülükleri kaldırılır.

    yani 50/d li ise birisi mecburi hizmet yükümlülüğü kalkar ? nedir o yükümlülük kapsamı senet ve hizmet yılı...ikisi de kalkar mantıken
    Bence de hocam, burada doktora bitince filan demiyor. Artık istediğimiz zaman istifa için özgür olmalıyız.
    İyi bari tasma da taksınlar, zaten etrafımızda ateş yakıyorlar..
    cerfecer bunu beğendi.

  12. #162
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    857
    Eklenti 5774

    Arkadaşlar bütün ÖYP'li arkadaşlarınızı uyarın herkes Twitter'a yüklensin, bu akşam oldu oldu yoksa ben unutulur gideriz.
    humanistim bunu beğendi.
    2012/2 ÖYP Araştırma Görevlisi

  13. #163
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    01-2016
    Mesaj
    930
    Alıntı asaasa Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ödeyeceksiniz. ilk mesajımda (size alıntı yaptığım değil, bir önceki sayfada var) da dediğim gibi işlerine gelen maddeleri tutuyorlar. işlerine gelmeyenleri tutmayarak iş güvencemizi elimizden alıyorlar.
    Valla ben de sizin dediginiz gibi anlamadim meseleyi, siz neye dayanarak boyle anladiniz? Mecburi hizmet yukumlulukleri kaldirilir diyor acik bir sekilde?
    ~~ 2013 YLSY Bursiyeri

    Bilgisayar Mühendisliği Yüksek Lisans Öğrencisi ~~

  14. #164
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    231
    toplu cevap vereyim. avukat arkadaşımın verdiği bilgi bu yönde oldu ve bana da devlet mantığı için tutarlı geldi.

    "Bu şekilde statüleri değiştirilen araştırma görevlilerinden 33 üncü maddenin (a) fıkrasına göre yeniden ataması yapılmayanların mecburi hizmet yükümlülükleri kaldırılır." bakınız bu hüküm doktora bittikten sonra atama yapılıp yapılmaması ile ilgili bir durumu anlatıyor. ondan öncesinde senet yükümlülüğünüz devam ediyor.

    sizlerin dediğine göre 50d'li olduk senetler iptal ise istifa eden birinin senet yükümlülüğü kalkıyor. hiç sanmıyorum
    Son düzenleyen asaasa, 02-09-2016 saat 22:56.

  15. #165
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    857
    Elbette kalkıyor, 50d statüsünde olan kişiye senet uygulanamaz. Devlet çalışanı değil öğrenim karşılığı geçici kadro, Senet kalkmazsa mantıken zorunlu hizmetin de kalkmaması lazım, o Zaman Nasıl ilişiği kesilecek?
    2012/2 ÖYP Araştırma Görevlisi


       

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Araştırma Görevlisinin Başka Bir Üniversiteye Geçişi
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan ozkan_0712
    Cevap: 54
    Son Mesaj: 18-01-2016, 12:34
  2. Uzmanların Başka Üniversiteye Geçişi
    Uzman forum içinde, yazan landon
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 08-06-2015, 12:28
  3. 50/D - ÖYP Geçişi
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan taketeasy
    Cevap: 22
    Son Mesaj: 24-01-2014, 13:43
  4. Yüksek Lisans Geçişi
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan fatih.okr
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 23-12-2011, 23:53
  5. Cevap: 0
    Son Mesaj: 16-06-2011, 10:45

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git