reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 20 - Toplam 21 İlkİlk ... 1018192021 SonSon
Bulunan 286 den 300 - Toplam 306
Ağaç Şeklinde Aç14Beğeni

Kapatılan üniversiteler??Ne olacağız?

Araştırma Görevlisi Forumunda Kapatılan üniversiteler??Ne olacağız? Konusunu İncelemektesiniz

Ceyhun İrgil YÖK ile yaptığı görüme sonrası açıklama yapmış. Soruşturmalar bittikten sonra temiz kağıdı gibi ...


  1. #286
    Akademik Forum
    Misafir
    Ceyhun İrgil YÖK ile yaptığı görüme sonrası açıklama yapmış. Soruşturmalar bittikten sonra temiz kağıdı gibi bir şey verilecek sanırım. Ancak kadroların kısıtlılığı ve çoğu kişinin işe girerken sahip olduğu şartlara artık sahip olamaması nedeniyle sorunların çözümü zor. İzmirde yeni açılan iki ünideki akademisyenler için bu kadroların verilmesi gibi bir olasılık var. Diğerlerine de naparsanız yapın artık denecek.

  2. #287
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2016
    Mesaj
    38
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ceyhun İrgil YÖK ile yaptığı görüme sonrası açıklama yapmış. Soruşturmalar bittikten sonra temiz kağıdı gibi bir şey verilecek sanırım. Ancak kadroların kısıtlılığı ve çoğu kişinin işe girerken sahip olduğu şartlara artık sahip olamaması nedeniyle sorunların çözümü zor. İzmirde yeni açılan iki ünideki akademisyenler için bu kadroların verilmesi gibi bir olasılık var. Diğerlerine de naparsanız yapın artık denecek.
    Temiz kağıdı verileceğini nerden duydunuz ceyhun beymi söyledi.bilgilendirirseniz sevinirim. Tüm kapatılan üniversitelerde yerleştirme için masum akademisyenlerine öncelik verilmeli. Artık bu süreç geçsin olumlu bir haber verilmeli bizlere geçen gümlerimize yazık bizlere yazık.

  3. #288
    Akademik Forum
    Misafir
    evet hocam ceyhun bey söyledi .twitter hesabınız var mı. orda sürekli paylaşılıp tartışılıyor bunlar.
    Alıntı Berill Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Temiz kağıdı verileceğini nerden duydunuz ceyhun beymi söyledi.bilgilendirirseniz sevinirim. Tüm kapatılan üniversitelerde yerleştirme için masum akademisyenlerine öncelik verilmeli. Artık bu süreç geçsin olumlu bir haber verilmeli bizlere geçen gümlerimize yazık bizlere yazık.

  4. #289
    Akademik Forum
    Misafir

    çalışma belgesi

    Hocam diyelim ki başka yerlere başvurup yine de şansımızı denemek istiyoruz. çalışma belgesi istiyorlar. onu nereden isteyebiliriz ki?

  5. #290
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam diyelim ki başka yerlere başvurup yine de şansımızı denemek istiyoruz. çalışma belgesi istiyorlar. onu nereden isteyebiliriz ki?

    söylenene göre yök bunu verecekmiş işte ama sorunlara çözüm olmayacak asla. kendi ülkemizde mülteci gibi çalışma izni olmadan çalışamıyoruz.

  6. #291
    Akademik Forum
    Misafir
    daha ne kadar bekleyeceğiz. ohalin ilk kurbanlarıyız duyan yok. delirmemizi mi bekliyolar!

  7. #292
    Akademik Forum
    Misafir
    Herkes kaderine razı oldu sanırım

  8. #293
    Akademik Forum
    Misafir
    umut yok malesef. resmen bir kenara atıldık. ihraç edilenler bile bizim kadar mağdur olmadı. dönecek bir yerleri var en azından. olan bize oldu

  9. #294
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    93
    Arkadaşlar çalışıp puanlarını yükseltenler ve gerçekten tekrardan emek verenler bir yerlere giriyor. Ben de kapatılan vakıf üniversitelerinden birinde çalışıyordum, birkaç ay önce bir devlet üniversitesine yerleştim, torpilim ve kefilim yoktu, benim için çok çok daha iyi bir kadro oldu. Yani önyargılar bir yere kadar, aşılamayacak bir durum değil. Sizler için de umut ışığı olması adına söylüyorum. Bizi almıyorlar ki bakış açısıyla kendinizi yıpratacağınıza daha çok çalışın.. Her zaman bir umut vardır. Hepinize başarılar dilerim.

  10. #295
    Akademik Forum
    Misafir
    hangi üniversite hocam bu. benim yakınımdaki insanlar daha yeni reddedildi

  11. #296
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı şans Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar çalışıp puanlarını yükseltenler ve gerçekten tekrardan emek verenler bir yerlere giriyor. Ben de kapatılan vakıf üniversitelerinden birinde çalışıyordum, birkaç ay önce bir devlet üniversitesine yerleştim, torpilim ve kefilim yoktu, benim için çok çok daha iyi bir kadro oldu. Yani önyargılar bir yere kadar, aşılamayacak bir durum değil. Sizler için de umut ışığı olması adına söylüyorum. Bizi almıyorlar ki bakış açısıyla kendinizi yıpratacağınıza daha çok çalışın.. Her zaman bir umut vardır. Hepinize başarılar dilerim.
    Güvenlik sorulturma ve arşiv kaydı süreciniz ne kadar sürdü ve kapatılan kurumda çalışmanız bir sorun teşkil etmedi değil mi soruşturmanız olumlu sonuçlandı? Hayırlı olsun hocam bu umut verici bir haber

  12. #297
    Akademik Forum
    Misafir
    istisnalar kaideyi bozmaz. onlarca ret haberi alıyoruz. bir kişi iki kişi girdi bu iş çözüldü demek yanıltıcı. ortada bırakıldık işte.

  13. #298
    Akademik Forum
    Misafir
    Bende sizin gibi umudumu kaybetmeden başvurularımı yaptım devlet ünisinden kabul aldım hiç umudum yoktu yaşanan olaylardan dolayı kendime güveniyordum ama umudum yoktu çok şükür ki kendi hakkımla kabul aldım hiç bir torpil vs olmadan. Şuan güvenlik soruşturması aşamasındayım. Sizin güvenlik soruşturmanızı kapatılan kurum etkilemedi değil mi sonuç olumlu oldu değil mi??? Acil cevaplarsanız cok rahatlıycam stres içinde bekliyorum tek derdim kapatılan kurumda çalışmamızın olumsuz etkilemesi. Umarım etkilemiyordur.
    Alıntı şans Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar çalışıp puanlarını yükseltenler ve gerçekten tekrardan emek verenler bir yerlere giriyor. Ben de kapatılan vakıf üniversitelerinden birinde çalışıyordum, birkaç ay önce bir devlet üniversitesine yerleştim, torpilim ve kefilim yoktu, benim için çok çok daha iyi bir kadro oldu. Yani önyargılar bir yere kadar, aşılamayacak bir durum değil. Sizler için de umut ışığı olması adına söylüyorum. Bizi almıyorlar ki bakış açısıyla kendinizi yıpratacağınıza daha çok çalışın.. Her zaman bir umut vardır. Hepinize başarılar dilerim.

  14. #299
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    93
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bende sizin gibi umudumu kaybetmeden başvurularımı yaptım devlet ünisinden kabul aldım hiç umudum yoktu yaşanan olaylardan dolayı kendime güveniyordum ama umudum yoktu çok şükür ki kendi hakkımla kabul aldım hiç bir torpil vs olmadan. Şuan güvenlik soruşturması aşamasındayım. Sizin güvenlik soruşturmanızı kapatılan kurum etkilemedi değil mi sonuç olumlu oldu değil mi??? Acil cevaplarsanız cok rahatlıycam stres içinde bekliyorum tek derdim kapatılan kurumda çalışmamızın olumsuz etkilemesi. Umarım etkilemiyordur.
    Hocam ben de güvenlik soruşturması aşamasındayım. Ama bu aşamada tek başına bu kapatılan kurumun sorun olacağını düşünmüyorum. Zaten başlayan hocalarım da var başka üniversitelerde. Umarım tez zamanda çözüme kavuşur. Buraya da yazarım.

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Güvenlik sorulturma ve arşiv kaydı süreciniz ne kadar sürdü ve kapatılan kurumda çalışmanız bir sorun teşkil etmedi değil mi soruşturmanız olumlu sonuçlandı? Hayırlı olsun hocam bu umut verici bir haber
    Teşekkür ederim hocam. Darısı başınıza inşallah. Güvenlik soruşturması devam ediyor. Ama sorun çıkacağını düşünmüyorum. Umut verici olsun diye yazdım zaten. Önyargı tabiki oluyor ama kendinizi açıklıyorsunuz ve başarınız bir şekilde sizi gösteriyor. Akademide her zaman hocaların almak istediği kişiler oluyor. Zaten kişiye özel kadrolar çok açılıyor hepimiz biliyoruz. Bu kadrolara giremedik diye bunu kapatılan kurumumuza bağlamak yanlış olacağı gibi bizi ümitsizliğe sevk eder. Umut hepimiz için var meğer ki kadro kişiye özel olsun.

  15. #300
    Akademik Forum
    Misafir
    Yanıtınız için teşekkür ederim bekleme süreci uzun sürüyor sanırım ben 1 aydır bekliyorum sizin ne kadar oldu? Hocalarınız devlete mi yerleşti soruşturma geçirdiler değil mi? Umarım gönlümüze göre olur. Bende umutsuzluğa kapılmıyorum sırf burda çalıştık diye olumsuz sonuçlanmamalı. Hayırlı olsun...herkesin yerleştiği günleri görürüz inşallah
    Alıntı şans Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam ben de güvenlik soruşturması aşamasındayım. Ama bu aşamada tek başına bu kapatılan kurumun sorun olacağını düşünmüyorum. Zaten başlayan hocalarım da var başka üniversitelerde. Umarım tez zamanda çözüme kavuşur. Buraya da yazarım.

    - - - Güncellendi - - -



    Teşekkür ederim hocam. Darısı başınıza inşallah. Güvenlik soruşturması devam ediyor. Ama sorun çıkacağını düşünmüyorum. Umut verici olsun diye yazdım zaten. Önyargı tabiki oluyor ama kendinizi açıklıyorsunuz ve başarınız bir şekilde sizi gösteriyor. Akademide her zaman hocaların almak istediği kişiler oluyor. Zaten kişiye özel kadrolar çok açılıyor hepimiz biliyoruz. Bu kadrolara giremedik diye bunu kapatılan kurumumuza bağlamak yanlış olacağı gibi bizi ümitsizliğe sevk eder. Umut hepimiz için var meğer ki kadro kişiye özel olsun.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. oyp de yüksek lisansı kapatılan üninin sadece oypliere yuksek lisans programı acma
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan hilal20
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 20-01-2016, 18:39
  2. öyp alımına çıkan üniversiteler..
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan let it be
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 05-12-2014, 16:04
  3. öyp dil eğitimi veren üniversiteler
    ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan eyüp19
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 30-01-2014, 00:26
  4. Üniversiteler ÖYP'den mi Kaçıyor ?
    Akademik Kadro İlanları 2013 forum içinde, yazan medre
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 08-06-2013, 10:37
  5. Üniversiteler Eşleşecek
    Güncel Eğitim Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 16-02-2011, 23:56

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git