reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 15 - Toplam 18 İlkİlk ... 51314151617 ... SonSon
Bulunan 211 den 225 - Toplam 260

2016 - 2017 Eğitim Yılı ÖYP Lisanüstü Eğitim Tercihleri

ÖYP Lisansüstü Eğitim Üniversiteleri Forumunda 2016 - 2017 Eğitim Yılı ÖYP Lisanüstü Eğitim Tercihleri Konusunu İncelemektesiniz

Akademik Forum Demiş ki: Arkadaşlar merhaba. Yüksek lisansı bitirdiğim yer, doktoraya kaydınızı yapmayacağız dedi, ben ...


  1. #211
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2011
    Mesaj
    181
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar merhaba. Yüksek lisansı bitirdiğim yer, doktoraya kaydınızı yapmayacağız dedi, ben de o yüzden tercih yaptım. Bugün de sizi kaydettik dediler. Kaç saattir sisteme girip tercihlerimi silmeye çalıştım ama bir türlü giremedim.

    Şimdi tercih ettiğim yere gitmek zorunda mıyım yoksa burada doktoraya devam edebilir miyim?

    Bir de tercihlerde yedek olma durumu var mı? Yoksa benim yüzümden (daha doğrusu şimdiki okulum yüzünden) 1 kontenjan yanmış olacak.
    Yedek durumu yok malesef
    Kazanirsaniz gitmek zorunda değilsiniz diye biliyorum

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Experience is simply the name we give our mistakes.

  2. #212
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2016
    Mesaj
    5
    Merhaba
    Güzel Sanatlardan lisansüstü tercih yapacak olan var mı acaba, Sanat ve Tasarım hakkında merak ettiğim bir şey var da

  3. #213
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2016
    Mesaj
    48
    Merhaba, Lisansüstü eğitim tercih sonuçlarının yarın açıklanma ihtimali var mı?

  4. #214
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    338
    Alıntı bi-muhaba Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba, Lisansüstü eğitim tercih sonuçlarının yarın açıklanma ihtimali var mı?
    Var. Bence aciklanacak.
    Dytsevinç bunu beğendi.

  5. #215
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2011
    Mesaj
    181
    arkadaşlar neden açıklanmıyor şu tercihlerin sonuçları sizce hala?

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Experience is simply the name we give our mistakes.

  6. #216
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    165
    Alıntı Hande Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar neden açıklanmıyor şu tercihlerin sonuçları sizce hala?

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Gün içerisinde açıklanır diye tahmin ediyorum hocam.

    ASUS_Z00ED cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  7. #217
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2011
    Mesaj
    181
    Alıntı Havacı03 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Gün içerisinde açıklanır diye tahmin ediyorum hocam.

    ASUS_Z00ED cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Ben de oyle umit ediyorum
    Yani bu kadar zor değildir sanırım sonuçların belirlenmesi.
    Ona göre sehir degistirip kayita gideceğiz :/ bir an önce sonuç neyse ogrenmek istiyor insan.
    Zaten 1 aydan beri surekli bir bekleme halindeyiz

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Experience is simply the name we give our mistakes.

  8. #218
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    165
    Alıntı Hande Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben de oyle umit ediyorum
    Yani bu kadar zor değildir sanırım sonuçların belirlenmesi.
    Ona göre sehir degistirip kayita gideceğiz :/ bir an önce sonuç neyse ogrenmek istiyor insan.
    Zaten 1 aydan beri surekli bir bekleme halindeyiz

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Yaşadığımız belirsizlikler can sıkıcı, birde bu şekilde bekletilmeye tahammül edemiyor insan. Haklısınız.

    ASUS_Z00ED cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  9. #219
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    51
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar merhaba. Yüksek lisansı bitirdiğim yer, doktoraya kaydınızı yapmayacağız dedi, ben de o yüzden tercih yaptım. Bugün de sizi kaydettik dediler. Kaç saattir sisteme girip tercihlerimi silmeye çalıştım ama bir türlü giremedim.

    Şimdi tercih ettiğim yere gitmek zorunda mıyım yoksa burada doktoraya devam edebilir miyim?

    Bir de tercihlerde yedek olma durumu var mı? Yoksa benim yüzümden (daha doğrusu şimdiki okulum yüzünden) 1 kontenjan yanmış olacak.
    Ben aynı şeyi gidip YÖK'te Sultan hanıma sormuştum ve bana kazandığımız yere gitmediğimiz takdirde bir yaptırım olmadığını söylemişti. Yani zorunluluk söz konusu değil.

  10. #220
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    338
    Sonuçlar açıklandı.
    https://yoksis.yok.gov.tr/OYPUYG/
    Son düzenleyen goggles, 26-09-2016 saat 12:33.

  11. #221
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2011
    Mesaj
    181
    Cok sukur ilk tercihime yerlestim
    Herkese hayirli olsun

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Experience is simply the name we give our mistakes.

  12. #222
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2016
    Mesaj
    25
    Yerleştiğime sevineyim mi, görevlendirmeyi mi düşüneyim, 50/d yi mi düşüneyim hep belirsizlik

  13. #223
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2015
    Mesaj
    338
    Ne işgüzar bir kurum ya. Açıklanan sonucu anasayfadan duyurmaktan acizler.

  14. #224
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    Eskişehir
    Mesaj
    295
    Ben de ilk tercihim olan ODTÜ'ye yerleşmişim ama FETÖ ve üniversitem çok güzel mağdur etti beni, yükseklisansım bitmediği için, bitirtilmediği için gidemiyorum, hepsine yuh olsun.Terör örgütüyle mücadele edeceğiz dediler, bizi mağdur ettiler.
    Herkes eşittir ama bazıları daha eşittir - Orwell

  15. #225
    Akademik Forum
    Misafir
    E arkadaşlar yerleştirildikten sonra napıyoruz? 3 Kasım kayıt diyorlar? üniversitelerden görevlendirme ne zaman nasıl olacak ?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Kastamonu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü 2016-2017 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Lisansüstü İlanı
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2016-2017 Sonbahar Dönemi forum içinde, yazan fuat33
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 12-10-2016, 13:38
  2. Erzincan Üniversitesi 2016-2017 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Lisansüstü İlanı
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2016-2017 Sonbahar Dönemi forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 9
    Son Mesaj: 13-08-2016, 11:31
  3. Karabük Üniversitesi 2016-2017 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Lisansüstü İlanı
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2016-2017 Sonbahar Dönemi forum içinde, yazan fuat33
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 26-06-2016, 17:10
  4. Izmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü, MFBE 2016-2017 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Lisansüstü İlan
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2016-2017 Sonbahar Dönemi forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 24-05-2016, 10:04
  5. 2016 öyp dil eğitim merkezleri tercihleri
    YDS - Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı forum içinde, yazan Dytsevinç
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 09-02-2016, 19:03

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git