reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 6 - Toplam 10 İlkİlk ... 45678 ... SonSon
Bulunan 51 den 60 - Toplam 97

Ondokuz Mayıs Üniversitesi 2016-2017 Güz Dönemi Lisansüstü Başvuru İlanı

Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2016-2017 Sonbahar Dönemi Forumunda Ondokuz Mayıs Üniversitesi 2016-2017 Güz Dönemi Lisansüstü Başvuru İlanı Konusunu İncelemektesiniz

OrangeSky Demiş ki: Umarım yapabilirsiniz istediğiniz yerde, umarım ben de bi yere girebilirim de bir ...


  1. #51
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2016
    Mesaj
    52
    Alıntı OrangeSky Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Umarım yapabilirsiniz istediğiniz yerde, umarım ben de bi yere girebilirim de bir sene beklemem :/

    Anladığım kadarıyla teyit durumu vs yok. O kayıt esnasında ortaya çıkar, sonra yedeklere iner gelmeyen kişiler için. Genelde öyle oluyor gördüğüm kadarıyla.
    Alıntı korozifortam Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Anladım hocam, sağolun
    Umarım Gazi olur da rahat rahat yaparım yüksek lisansı. Sizin de gönlünüze göre olsun inşallah.
    Yani geçici listedekilerden teyit falan almayacaklar gelecek misiniz gibisinden Artık her türlü komplo teorisi dönüp duruyor beynimde.
    Alıntı OrangeSky Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Anlatmak istediğinizi anlattınız hocam çok olmadı Ortalamanız iyiymiş sevindim adınıza...

    Geçici listelere itiraz vs oluyormuş. Geçen senenin postunu okuduğumda başvurusu alınmamış biri vardı mesela o muhtemelen itiraz etmiş. Onun puanı girenlerden daha fazlaymış, o durumda geçici listede girmiş görünen kişi asıl listede girememiş olacak ne yazık ki.
    Alıntı korozifortam Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Geçici listeyle kesin sonuçların farkı ne ki hocam :S
    Hani kimler ondan sonra alınmayacak. Çünkü Ondokuz Mayıs için puanım 84.8 gibi bir şey, Anadolu için 89.8 bunların ikisinden de mülakatsız olduğu için kabul alırım diye düşünüyorum Malzeme Bilimi ve Mühendisliğinden ama asıl istediğim Gazi. Gazi'ninde mülakata çağırılan aday listesinde birinciydim mülakatta iyi geçti, sonuçları da 15'inde açıklanacak. Ondan sonra karar vereceğim gideceğim üniversiteye 11'inde geçici listede olanlar evrak falan mı teslim edecek amaç ne yani biliyor musunuz? Çok açıkladım sanırım
    Hocam sizin puanlar neymis oyle ya masallah 😊 insallah gaziye girersin bende samsuna ve anadoluya yaptim samsun icin 71 anadolu icin 81 puan var yeter mi bilmiyorum marmaradan 4 puanla elendik bunlardan birine gireriz insallah
    korozifortam bunu beğendi.

  2. #52
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2016
    Mesaj
    74
    Alıntı Barış Güney Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam sizin puanlar neymis oyle ya masallah 😊 insallah gaziye girersin bende samsuna ve anadoluya yaptim samsun icin 71 anadolu icin 81 puan var yeter mi bilmiyorum marmaradan 4 puanla elendik bunlardan birine gireriz insallah
    Bende de 75 var, hayırlısı olsun hocam...

  3. #53
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    04-2015
    Mesaj
    476
    İnşallah kabul alırsınız sizde birinden hocam. Can-ı gönülden isterim herkesin istediği yere girmesini
    Good films make your life better!

  4. #54
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2016
    Mesaj
    52
    Aynen hocam hep hayirlisi diyoruz

    - - - Güncellendi - - -

    İnsallah 😊

  5. #55
    Akademik Forum
    Misafir

    Acil

    MEB Eğitim Öğretim Hizmetleri Sınıfında Yönetici-Öğretmen Müfettiş olarak çalışanlar müracaatedebilecektir.Müracaat edenlerin halen çalışmaktaolduğunu belgelemeleri gerekmektedir. *Başvurusayısı 30'un altında kaldığı takdirde programEğitim Bilimleri açılmayacaktır.
    MEB de öğretmen olarak çalışanların başvurabileceğini söylüyor demi arada virgül falan yok öğretmen müfettiş yazılmış ondan sorma gereği duydum

  6. #56
    Akademik Forum
    Misafir

    Firari

    Arkadaşlar ön kayıt yaparken transkript notumu dörtlük sistem üzerinden yatızdım. Yüzlük sisteme göre yazmamış olmam sorun oluşturur mu?

  7. #57
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2016
    Mesaj
    74
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar ön kayıt yaparken transkript notumu dörtlük sistem üzerinden yatızdım. Yüzlük sisteme göre yazmamış olmam sorun oluşturur mu?
    Ben de öyle yaptım, umarım sorun olmaz.
    Alıntı korozifortam Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Geçici listeyle kesin sonuçların farkı ne ki hocam :S
    Hani kimler ondan sonra alınmayacak. Çünkü Ondokuz Mayıs için puanım 84.8 gibi bir şey, Anadolu için 89.8 bunların ikisinden de mülakatsız olduğu için kabul alırım diye düşünüyorum Malzeme Bilimi ve Mühendisliğinden ama asıl istediğim Gazi. Gazi'ninde mülakata çağırılan aday listesinde birinciydim mülakatta iyi geçti, sonuçları da 15'inde açıklanacak. Ondan sonra karar vereceğim gideceğim üniversiteye 11'inde geçici listede olanlar evrak falan mı teslim edecek amaç ne yani biliyor musunuz? Çok açıkladım sanırım
    Hocam bu arada 11inde açıklanacak şey sadece liste imiş sanırım. En azından sosyal bilimler enstitüsü sayfasında öyle yazıyor. Adımız var mı yok mu onu kontrol edeceğiz anladığım kadariyla.

  8. #58
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    04-2015
    Mesaj
    476
    Alıntı OrangeSky Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben de öyle yaptım, umarım sorun olmaz.


    Hocam bu arada 11inde açıklanacak şey sadece liste imiş sanırım. En azından sosyal bilimler enstitüsü sayfasında öyle yazıyor. Adımız var mı yok mu onu kontrol edeceğiz anladığım kadariyla.
    Okudum bende bu sabah hocam. Bakalım az kaldı
    Merak ediyorum ne olacağını.
    Good films make your life better!

  9. #59
    Akademik Forum
    Misafir

    Gull

    Arkadaşlar benim mail adresime dönüşmüş aynı gün. Dönülmesi gerekirdi

  10. #60
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2016
    Mesaj
    52
    Bugün aciklaniyor





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Ondokuz Mayıs Üniversitesi 2013-2014 Güz Dönemi Lisansüstü Eğitimi İlanı
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2013-2014 Güz Dönemi forum içinde, yazan fthkrkmz
    Cevap: 213
    Son Mesaj: 09-04-2015, 20:08
  2. Ondokuz Mayıs Üniversitesi 2012-2013 Güz Yarıyılı Lisansüstü Öğrenci Alım İlanı
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan hydraltnk
    Cevap: 17
    Son Mesaj: 26-08-2012, 22:01
  3. Ondokuz Mayıs Üniversitesi 2012 ÖYP Lisanüstü Başvuru İlanı
    ÖYP Lisansüstü Eğitim Üniversiteleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 18-07-2012, 22:54
  4. Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü 2011-2012 Lisansüstü ve Doktora Eğitim İlanı
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan Ömür
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 26-08-2011, 13:11
  5. Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi 2011-2012 Lisansüstü ve Doktora Program İlanı
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan Ömür
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 05-07-2011, 12:49

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git