reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 8 - Toplam 13 İlkİlk ... 678910 ... SonSon
Bulunan 106 den 120 - Toplam 190

Istanbul Üniversitesi 2016-17 Eğitim Öğretim yılı Güz dönemi Yüksek lisans ve Doktora ilanı

Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2016-2017 Sonbahar Dönemi Forumunda Istanbul Üniversitesi 2016-17 Eğitim Öğretim yılı Güz dönemi Yüksek lisans ve Doktora ilanı Konusunu İncelemektesiniz

arkadaşlar ben sisteme girdiğimde hiçbişey çıkmıyo. eğitim belgesi kısmı boş.belge yükle yazıları çıkıyo ama nereden ...


  1. #106
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2016
    Mesaj
    5
    arkadaşlar ben sisteme girdiğimde hiçbişey çıkmıyo. eğitim belgesi kısmı boş.belge yükle yazıları çıkıyo ama nereden yükleniyo? mail attım bilgileriniz güncellendi dediler ama hala aynı. ne yapmam lazım? yardım lütfen

  2. #107
    Akademik Forum
    Misafir
    diploma fotoğrafımmı yüklerken seçiyorum fakat yükle butonu aktif değil ne yapmam lazım ?

  3. #108
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2016
    Mesaj
    1
    Eklenti 5582
    Diyor form yok.

  4. #109
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2016
    Mesaj
    22
    Merhaba;
    Sonrasında bir işlem olmadığı için sonraki butonu aktif değildir. Başvurunuza dair başvuru belgesini alabilirsiniz.
    Başvurunuzun onayı hakkında öğrenci işleri ile görüşebilirsiniz. Bana bu şekilde dönüş yaptılar sonraki butonu için

  5. #110
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2016
    Mesaj
    5
    hocam bende eğitim bilgisi kısmında hiçbişey yok. yöksis ten bilgi alamıyolar galiba. yds sonucu filan çıkıyo ama. ne yapmam lazım?

  6. #111
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2015
    Mesaj
    42
    Alıntı msh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    e devlet yök hizmetlerinden
    Ben e devlete girdim ama transkript belgesi yok sadece mezuniyet belgesi veriyor ve Diploma puanı yazıyor üzerinde

    C2105 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  7. #112
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Nerden
    Kırklareli
    Mesaj
    6
    Arkadaşlar henüz yüksek lisans mezunu olmadım, doktora başvurmak istiyorum. En son aşamada eğitim bilgisi yükle diyor, neresi eksik acaba aynı durumla karşılaşan var mı?

  8. #113
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2016
    Mesaj
    22
    Alıntı allip Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben e devlete girdim ama transkript belgesi yok sadece mezuniyet belgesi veriyor ve Diploma puanı yazıyor üzerinde

    C2105 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    o yeterli bence zaten çok sayfa yüklenmiyor benim transkriptim tam 4 sayfa mülakat sırasında normal transkript basılı ve onaylı yanınızda bulundurmanız gerekiyor isterseniz arayın
    allip bunu beğendi.

  9. #114
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2016
    Mesaj
    37
    Arkadaşlar tercihiniz başarıyla kaydedilmiştir dedikten sonra başka bir aşama var mı anlık olarak sol sütunda lisansüstü sekmesinin altında tercih onay diye bir şey çıkıyor

  10. #115
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2016
    Mesaj
    22
    Lisansüstü başvuru formu çıkıyor onu onaylayıp yazdırdırınca bitiyor sanırım

  11. #116
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı msh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Lisansüstü başvuru formu çıkıyor onu onaylayıp yazdırdırınca bitiyor sanırım
    Başvuru formunu nasıl indiriyorsun? Tercihi kaydettikten sonra tercihleriniz kaydedilmiştir.Aşağıdaki listeden formunuzu çıktı alabilirsiniz diyor ama form çıktısı alacak yer yok.

  12. #117
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2016
    Mesaj
    22
    Tercih butonunun yanındaki mavi kutucuğa tıklayın bi pdf dosyasında lisansüstü başvuru formu açılıyor yaptınız tercih özlük bilgileriniz falan yazıyor yazdıra tıklayarak indirebilirsiniz

  13. #118
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı msh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Tercih butonunun yanındaki mavi kutucuğa tıklayın bi pdf dosyasında lisansüstü başvuru formu açılıyor yaptınız tercih özlük bilgileriniz falan yazıyor yazdıra tıklayarak indirebilirsiniz
    Sorun sanırım tercih butonu yanında mavi kutucuk yok.

  14. #119
    Akademik Forum
    Misafir
    Arkadaşlar, merhaba,

    Öncelikle herkese yapmış olduğu tercihlerler ile igili hayırlı olmasını dilerim. İnşallah gönlünüze göre olur.

    Başvuru yapılan bölüme kaç kişinin başvurduğunu görebilme şansımız var mıdır?

    Yani Gazi Üniversitesi'ndeki gibi başvuraları gösteren bir sistem mevcut mudur?

  15. #120
    Akademik Forum
    Misafir
    başvuruyu tamamladım. sistemi bilen arkadaşlar yanıtlarsa sevinirim. Mülakat için bölüm bazlı bir tarih duyurusu bildirilecek mi? 16-17 haziran tarihlerinin ikisinde de devam edecek mi?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Uludağ Üniversitesi 2015-2016 Eğitim Öğretim yılı Bahar dönemi Yüksek Lisans ve Doktora ilanı
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2015-2016 Bahar Dönemi forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 18-01-2016, 19:22
  2. Doğuş Üniversitesi 2015-2016 Eğitim Öğretim yılı Bahar dönemi Yüksek Lisans ve Doktora ilanı
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2015-2016 Bahar Dönemi forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 18-01-2016, 16:54
  3. Yalova Üniversitesi 2015-2016 Eğitim Öğretim yılı Bahar dönemi Yüksek Lisans ve Doktora ilanı
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2015-2016 Bahar Dönemi forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 28-12-2015, 19:47
  4. Akdeniz Üniversitesi 2015-2016 Eğitim Öğretim yılı Güz dönemi Yüksek Lisans ve Doktora ilanı
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2015-2016 Güz Dönemi forum içinde, yazan nagizade
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 21-08-2015, 12:40
  5. Galatasaray Üniversitesi SBE 2015-2016 Eğitim Öğretim yılı Güz Dönemi Yüksek lisans ve Doktora ilanı
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2015-2016 Güz Dönemi forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 08-07-2015, 17:08

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git