reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 12 - Toplam 27 İlkİlk ... 2101112131422 ... SonSon
Bulunan 166 den 180 - Toplam 400

Tez Aşamasındaki ÖYP'liler Geri Çağırılıyor

ÖYP Hakkında Genel Bilgiler Forumunda Tez Aşamasındaki ÖYP'liler Geri Çağırılıyor Konusunu İncelemektesiniz

Akademik Forum Demiş ki: cevap vermeye değmez ama acınacak durumdasınız bunu bilmenizi isterim. oturduğu yerden ...


  1. #166
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2015
    Mesaj
    110
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    cevap vermeye değmez ama acınacak durumdasınız bunu bilmenizi isterim.
    oturduğu yerden başka insanların ekmeğinden olmasını istemek.
    kötü olmak zor ya.
    kimse işinden olsun demiyoruz. gitmeyeceğiniz yere kayıt olmasaydınız diyoruz. haksız olarak bir yerlere gelenlerin elinden alınsın istiyoruz. hak ederek gelenlere, ne yaptığının bilincinde olanlara lafımız yok.

    ama bana kimse yüksek yaptığım yerde ev almıştım diye ağlamasın.

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    şu trollü forumdan uçurun yahu!
    sen önce bir üyelik al sonra konuş hocam.

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Oyp 35. Madde uygulamasıdır. Yönetmelik bununla çalışmaktadır. İnsanlar oraya doktora tezlerini bitirmeden dönmek istemediklerini belirtiyor, planlarını buna göre yaptıklarını belirtiyor. Yorumunuz akıl yürütme kapasitenizin düşük olduğunu gösteriyor. Umarım akademisyen değilsinizdir.
    duygusal düşünerek akıl yürüttüğünüzü sanıyorsunuz. Ayrıca akademisyenim.

    35. madde olabilir. Fakat devlet her maddeyi istediği gibi değiştirebiliyor rasyonel düşünüp bunu göze alabilirdi şimdi mağdur olanlar. Zaten hepsinin aklında ne kadar geç gitsem o kadar iyidir düşüncesi hakimdi. tanıdığım ne kadar öypli varsa hepsi yüksek lisansıda doktorayıda tezi bittiği halde uzatan tipler. neden? çünkü zor geliyor.

    kusura bakmayın ama böyle insanlara karşı üzülmemi kimse beklemesin. gideceğin yeri bile bile mağdur ayakları yapmak saçmalığın danişkası.

  2. #167
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    10-2013
    Nerden
    İZMİR
    Mesaj
    34
    Alıntı ykpkr Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    kimse işinden olsun demiyoruz. gitmeyeceğiniz yere kayıt olmasaydınız diyoruz. haksız olarak bir yerlere gelenlerin elinden alınsın istiyoruz. hak ederek gelenlere, ne yaptığının bilincinde olanlara lafımız yok.

    ama bana kimse yüksek yaptığım yerde ev almıştım diye ağlamasın.

    - - - Güncellendi - - -



    sen önce bir üyelik al sonra konuş hocam.

    - - - Güncellendi - - -



    duygusal düşünerek akıl yürüttüğünüzü sanıyorsunuz. Ayrıca akademisyenim.

    35. madde olabilir. Fakat devlet her maddeyi istediği gibi değiştirebiliyor rasyonel düşünüp bunu göze alabilirdi şimdi mağdur olanlar. Zaten hepsinin aklında ne kadar geç gitsem o kadar iyidir düşüncesi hakimdi. tanıdığım ne kadar öypli varsa hepsi yüksek lisansıda doktorayıda tezi bittiği halde uzatan tipler. neden? çünkü zor geliyor.

    kusura bakmayın ama böyle insanlara karşı üzülmemi kimse beklemesin. gideceğin yeri bile bile mağdur ayakları yapmak saçmalığın danişkası.
    Neyi hazmedemiyorsunuz hocam. Size ne ya 35le gelmiş gitmiyormuş size ne bundan. Madem akedemisyensiniz siz işinize baksanıza. Mesele sadece ev almak mı bu kadar basite indirgemeyin ya hu. Empati yapamıyorsunuz onu anladık ta bu konu sizinle ilgili değil. Burada acı çeken insanlar var. Siz madem anlayamiyorsunuz ikiyüzlü bilmem ne diye hakaretler ederek ekmeğinizden olun diyerek damarimiza basmayin. Başka eğlence bulun.
    Mr December bunu beğendi.

  3. #168
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    03-2016
    Mesaj
    5
    Alıntı ykpkr Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    buradaki yorumların tümü iki yüzlülük içeriyor. açık ve net hepiniz hak yemeyi seven insanlarsınız. bu nasıl bir aymazlıktır çıkmış ağlıyorsunuz. GİTMEYECEĞİN YERE TERCİH EDİP MEMLEKETİN PARASINI SÖMÜRMESEYDİN. yediğiniz haklar çıkıyor hepinizden arkadaşlar ne biraz eksik ne biraz fazla. çokta kasmayın yani. ayrıca BİMER sorunların çözümü için işe yarayan bir mercii değildir. yazdıklarınız YÖK'e gidecek onlarda hiçbir cevap vermeyecekler.

    gideceğin yerin neresi olduğunu bile bile geçici oturduğun yerde ev aldıysan, hayatın orada geçecekmiş gibi davrandıysan tüm suç sende. gidip yökü falan suçlama dostum. bunlar iyi günleriniz. öyp kadroları iptal edilince göreceğim sizleri. eski atamaların çoğunun paralel olduğu tespit ediliyor. hepsini iptal edecekler. demişti dersiniz.
    Ya akademisyen değilsiniz, ya da ÖYP'ye karşı bir acınız var içinizde kalan. Kimse kadrosunun olduğu yere gitmemekten bahsetmiyor farkındaysanız. İnsanlar ev de alır araba da kredi süresini dönüş tarihine göre ayarlamıştır. Kira ödeyeceğime kredi öder ev sahibi olurum der. Alır alır kardeşim! Kime ne? Öyle saçma sapan ahkam kesmeyiniz troll olduğunuz aşikar. İçimde kalmasın diye yazdım. Belki bir yerlerden ev almanın, temelli orada yaşamak istemekle aynı olmadığını tam tersi insanların kalacağı süreyi dikkate alarak yaptığı hesap kitap sonucu uygun olanı tercih etmesi olduğunu da akıl ediniz bir zahmet! Bugün şehir dışında okuyan çoğu Üniversite öğrencisine bile durumu uygun olan aileler ev alıyor. Etrafınıza bir bakın lütfen.

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı aucan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Olabilir kusura bakmayın. bugün bu yazı iletildi. geri çağrılmaya engel durumunuzu bildirin diye bir de ek yazı geldi. anlamadım o yüzden şeettim.
    Hocam geri çağrılmaya engel durumunuzu isteyen yazı nereden geldi acaba? 35'le görevlendirildiğiniz Üniversite mi?, Yök mü istiyor onu anlamadım. Ben de çağrıldım ancak sadece kadromun bulunduğu yerdeki bölüm başkanı hocam yazılarınız yazıldı dekanlıkta diye bildirdi yazı falan ulaşmadı henüz elimize

  4. #169
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2015
    Mesaj
    110
    Alıntı zboz Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Neyi hazmedemiyorsunuz hocam. Size ne ya 35le gelmiş gitmiyormuş size ne bundan. Madem akedemisyensiniz siz işinize baksanıza. Mesele sadece ev almak mı bu kadar basite indirgemeyin ya hu. Empati yapamıyorsunuz onu anladık ta bu konu sizinle ilgili değil. Burada acı çeken insanlar var. Siz madem anlayamiyorsunuz ikiyüzlü bilmem ne diye hakaretler ederek ekmeğinizden olun diyerek damarimiza basmayin. Başka eğlence bulun.
    empati hak edene yapılır. öyp gibi bir programla atanıp sonra ağlamak hayatımda gördüğüm en büyük boş işlerden birisi. bunun sebebi bu program zaten hiçbir zaman stabil olmadı. her şey güllük gülistanlıkmış gibi tüm planlarınızı orada doktora sonuna kadar kalabilirim diye yapmak başından hata yapmak demektir. öypli olmadığım halde bunları ben görüyorsam, kendini kandırıp hayatını geçici yerde düzene sokan insanlar bence görmüştür ama aldırmamıştır.

    idare mahkemelerimiz öyp davalarından geçilmiyor. çünkü doktorasını bitiren beyefendi ve hanımefendiler geri dönmek istemiyorlar. halbuki biliyordun kardeşim sen geri döneceğini tercihini ona göre yapmayarak oraya gitmek isteyenlerin hakkını neden yedin.

    açın araştırın bakalım kaç bin dava var senetlerle ilgili, cayma davalarından geçilmiyor.

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı Oypmagduru Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ya akademisyen değilsiniz, ya da ÖYP'ye karşı bir acınız var içinizde kalan. Kimse kadrosunun olduğu yere gitmemekten bahsetmiyor farkındaysanız. İnsanlar ev de alır araba da kredi süresini dönüş tarihine göre ayarlamıştır. Kira ödeyeceğime kredi öder ev sahibi olurum der. Alır alır kardeşim! Kime ne? Öyle saçma sapan ahkam kesmeyiniz troll olduğunuz aşikar. İçimde kalmasın diye yazdım. Belki bir yerlerden ev almanın, temelli orada yaşamak istemekle aynı olmadığını tam tersi insanların kalacağı süreyi dikkate alarak yaptığı hesap kitap sonucu uygun olanı tercih etmesi olduğunu da akıl ediniz bir zahmet! Bugün şehir dışında okuyan çoğu Üniversite öğrencisine bile durumu uygun olan aileler ev alıyor. Etrafınıza bir bakın lütfen.

    - - - Güncellendi - - -



    Hocam geri çağrılmaya engel durumunuzu isteyen yazı nereden geldi acaba? 35'le görevlendirildiğiniz Üniversite mi?, Yök mü istiyor onu anlamadım. Ben de çağrıldım ancak sadece kadromun bulunduğu yerdeki bölüm başkanı hocam yazılarınız yazıldı dekanlıkta diye bildirdi yazı falan ulaşmadı henüz elimize
    akademisyenim. ama öypyi hiçbir zaman desteklemedim. özellikle iktisadi ve idari bilimlere atananların çoğu açık öğretimden yüksek ortalama ile mezun olanlar ve paralel örgüt tarafından ales ve yds sorularını önceden alanlar. bu soruları hala daha alanlar olduğunu duydum. sizler istediğiniz kadar öyp deyin. gereksizdi bitti iyi oldu.

  5. #170
    Akademik Forum
    Misafir
    Yorumların tümünü okuyabilecek kadar eğitilebilmiş hatta akademisyen olmanız bile fazlasıyla şaşırttı beni , hak hukuktan bahsediyosan öyp ile atanan herkes diyemeyeceğim maalesef ama çoğunluğu bulunduğu yere hak ederek gelmiş insanlardır onu bir düzeltelim çok bilmiş arkadaş. Neden herkes diyemedim sen anladın onu çokta iyi anladın hemde sen ve senin gibiler yüzünden. Kimse gitmeme derdinde de değil sadece doktorasını yada yüksek lisansını puzzle gibi yapmak istemediğinden. Şayet akademisyenseniz yüksek lisans veya doktora gibi eğitim sürecinin gerekliliklerini kavramış olurdunuz , ayrıca akademisyen olduğunuza inanmak gelmiyor içimden. Velev ki olduysanız akademinin vay haline.Yökün ilk açıkladığı öyp usul ve esaslarıyla ilk günden bu güne müthiş bi tezat var zaten sanıyorum seninle aynı mantalitede ki bir gup bunları düşünüp başımıza bela etmekte.Öyp den atanmış bir akademisyen olarak söylüyorum bunları ve sürecin sıkıntılarını yaşayan biri olarak klavyeden yazmak atıp tutmak çok kolay olabilir ancak eğitim çocuk oyuncağı değildir . Çocuk oyuncağı haline getirildiği için haliniz ortada.
    hicran bunu beğendi.

  6. #171
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı ykpkr Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    empati hak edene yapılır. öyp gibi bir programla atanıp sonra ağlamak hayatımda gördüğüm en büyük boş işlerden birisi. bunun sebebi bu program zaten hiçbir zaman stabil olmadı. her şey güllük gülistanlıkmış gibi tüm planlarınızı orada doktora sonuna kadar kalabilirim diye yapmak başından hata yapmak demektir. öypli olmadığım halde bunları ben görüyorsam, kendini kandırıp hayatını geçici yerde düzene sokan insanlar bence görmüştür ama aldırmamıştır.

    idare mahkemelerimiz öyp davalarından geçilmiyor. çünkü doktorasını bitiren beyefendi ve hanımefendiler geri dönmek istemiyorlar. halbuki biliyordun kardeşim sen geri döneceğini tercihini ona göre yapmayarak oraya gitmek isteyenlerin hakkını neden yedin.

    açın araştırın bakalım kaç bin dava var senetlerle ilgili, cayma davalarından geçilmiyor.

    - - - Güncellendi - - -



    akademisyenim. ama öypyi hiçbir zaman desteklemedim. özellikle iktisadi ve idari bilimlere atananların çoğu açık öğretimden yüksek ortalama ile mezun olanlar ve paralel örgüt tarafından ales ve yds sorularını önceden alanlar. bu soruları hala daha alanlar olduğunu duydum. sizler istediğiniz kadar öyp deyin. gereksizdi bitti iyi oldu.
    sen şu cehalet ülkeyi ayakta tutacak diyen rektör yardımcısı mısın?
    hicran bunu beğendi.

  7. #172
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2015
    Mesaj
    110
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yorumların tümünü okuyabilecek kadar eğitilebilmiş hatta akademisyen olmanız bile fazlasıyla şaşırttı beni , hak hukuktan bahsediyosan öyp ile atanan herkes diyemeyeceğim maalesef ama çoğunluğu bulunduğu yere hak ederek gelmiş insanlardır onu bir düzeltelim çok bilmiş arkadaş. Neden herkes diyemedim sen anladın onu çokta iyi anladın hemde sen ve senin gibiler yüzünden. Kimse gitmeme derdinde de değil sadece doktorasını yada yüksek lisansını puzzle gibi yapmak istemediğinden. Şayet akademisyenseniz yüksek lisans veya doktora gibi eğitim sürecinin gerekliliklerini kavramış olurdunuz , ayrıca akademisyen olduğunuza inanmak gelmiyor içimden. Velev ki olduysanız akademinin vay haline.Yökün ilk açıkladığı öyp usul ve esaslarıyla ilk günden bu güne müthiş bi tezat var zaten sanıyorum seninle aynı mantalitede ki bir gup bunları düşünüp başımıza bela etmekte.Öyp den atanmış bir akademisyen olarak söylüyorum bunları ve sürecin sıkıntılarını yaşayan biri olarak klavyeden yazmak atıp tutmak çok kolay olabilir ancak eğitim çocuk oyuncağı değildir . Çocuk oyuncağı haline getirildiği için haliniz ortada.
    bir tek siz akademisyen olmayı hak etmişsiniz zaten. arkadaşım ben akademisyenim ama referansım olmadığı için tam 6 defa devlet okullarında yedek oldum ve şu an düşük bir ücrete sırf akademiden kopmamak için özel üniversitede çalışıyorum. sizin gibi sırf maaşı iyi yağlı kapı diye akademisyen olmak istemedik biz. bizim derdimiz gerçek bilim. tüm bunları 6 defa yedek olan birisi olarak söylüyorum. kendi ağzında söylediğin gibi stabil olmayan bir sisteme güvenmek bireyin kendi suçudur. Kaldı ki bu kadar hareketli bir ülkede uzun vadeli plan yapmak ahmaklıktır. tüm dünya uzaktan eğitime geçmiş, alternatif metotlar benimsenirken sizin gibi geri kafalılar tezini puzzle gibi yapmaktan bahsediyor. tez süreci illa ki okulda olacak olsa zaten zorunlu devamlılığı olurdu. Kısaca işimize gelmiyor demek yerine inatla çıkarlarınızı savunuyorsunuz. Çünkü başta söylediğim gibi amacınız akademisyenlik değil amacınız sadece kolay para kazanmak ve kısa yoldan itibar sahibi olmak. rasyonel akla sahip olduğunuzu düşündüğüm zaman size bir cevap yazarım. Şimdilik bu son mesajım.

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    sen şu cehalet ülkeyi ayakta tutacak diyen rektör yardımcısı mısın?
    evet benim tabii ne sandın? hepiniz aydın olduğunuzu sanıyorsunuz yüksek lisans kayıt yaptırınca. kibirle dolu bir deryada boğulmamak için çıkarlarınıza sıkı sıkıya bağlanmışsınız. tek derdiniz rahatınız bozulmasın olmuş. her neyse mantıklı düşünmeye başladığınız zaman konuşuruz. birde birer nick edinin kim olduğunuz belli olsun. özel mesaj falan atarız birbirimize.
    nanofly bunu beğendi.

  8. #173
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı ykpkr Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bir tek siz akademisyen olmayı hak etmişsiniz zaten. arkadaşım ben akademisyenim ama referansım olmadığı için tam 6 defa devlet okullarında yedek oldum ve şu an düşük bir ücrete sırf akademiden kopmamak için özel üniversitede çalışıyorum. sizin gibi sırf maaşı iyi yağlı kapı diye akademisyen olmak istemedik biz. bizim derdimiz gerçek bilim. tüm bunları 6 defa yedek olan birisi olarak söylüyorum. kendi ağzında söylediğin gibi stabil olmayan bir sisteme güvenmek bireyin kendi suçudur. Kaldı ki bu kadar hareketli bir ülkede uzun vadeli plan yapmak ahmaklıktır. tüm dünya uzaktan eğitime geçmiş, alternatif metotlar benimsenirken sizin gibi geri kafalılar tezini puzzle gibi yapmaktan bahsediyor. tez süreci illa ki okulda olacak olsa zaten zorunlu devamlılığı olurdu. Kısaca işimize gelmiyor demek yerine inatla çıkarlarınızı savunuyorsunuz. Çünkü başta söylediğim gibi amacınız akademisyenlik değil amacınız sadece kolay para kazanmak ve kısa yoldan itibar sahibi olmak. rasyonel akla sahip olduğunuzu düşündüğüm zaman size bir cevap yazarım. Şimdilik bu son mesajım.

    - - - Güncellendi - - -



    evet benim tabii ne sandın? hepiniz aydın olduğunuzu sanıyorsunuz yüksek lisans kayıt yaptırınca. kibirle dolu bir deryada boğulmamak için çıkarlarınıza sıkı sıkıya bağlanmışsınız. tek derdiniz rahatınız bozulmasın olmuş. her neyse mantıklı düşünmeye başladığınız zaman konuşuruz. birde birer nick edinin kim olduğunuz belli olsun. özel mesaj falan atarız birbirimize.
    @ykpkr ciddi psikolojik ve duygusal sorunların var. Eleştirmek için söylemiyorum. Uzmanlık alanım olduğu için söylüyorum. Bulunduğun ilde bir uzmandan yardım almanı tavsiye ederim.

    - - - Güncellendi - - -

    İyi ki paralel var. Bunun gibi bir baltaya sap olamayanlara gün doğdu... Çok konuşmak istiyorsan özel mesajı boşver. Üyelikle falan uğraştırma. Gazi Edebiyat Fak.'teyim. Gel, derdin neymiş anlayalım. Derslik bloku 3. Kat asistanların odasına gel, "ÖYP'den atanacak kadar puan almayı beceremeyip, çareyi ÖYP'lilere sövmekte bulan kişi benim" de. Ben seni tanırım. Bilim yapmıyoruz biz zaten, film çeviriyoruz. Seninle bir film çevirelim.
    zboz bunu beğendi.

  9. #174
    Akademik Forum
    Misafir
    Öyp ile atanan kişilerin liyakatını tasdik edecek kişi siz değilsinizi sanırım.6 sefer yedek olmanız takdire şayan gerçekten seneye nobeli alırsınız umuyorum bizim de refesansımız yoktu ama bu program dahilinde Türkiyenin en doğusunda seve seve çalışıyoruz ve bundan gocunmuyoruz. Ayrıca akademiyi maaşı iyi yada sizin ifadenizle yağlı kapı olarak görseydik bunca zahmete katlanmazdık yüklü miktarda senetlere imza atmazdık emin olun,amacınız gerçek bilimse gocunmayın paranın ne önemi var yada nerde olduğunuzun veya unvanın bilim yapın işinize bakın ve herkes doğru bildiği işi yapsın,size tavsiyem bu kafayla akademiden uzak durmanız. Tüm dünya uzaktan eğitime geçmiş olabilir ama bunlar bazı bölümler bazındadır sağlık bilimlerinde deneysel olarak çalışılan bir bölümde uzaktan eğitim hayal edin ne kadar rasyonel olur değil mi ? Siz ileri kafalı olduğunuz içindir ki ve bilime olan aşkınız aklınızın önüne geçmiş. Ayrıca laboratuvara girmeden deneysel olan bir çalışmayı uzaktan eğitimle başarabiliyorsanız yada başaranlar varsa onları ayrıca tebrik ederim. Evet işimize gelmediği için inatla eğitim hakkımızı savunuyoruz stabil olmayan her koşula rağmen.Siz nelere sahip olmak istediğinizi ve bilimden ne gibi beklentilerinizin olduğunu açık açık yazmışsınız belli ki akademiden düşük ücret pahasına dahi olan yeriniz sizi memmun etmemekte ama bunun çözümü Öyp ile atanan insanlara sataşmakla değil inanın. Sizin gibi düşünen ve rasyonel akla sahip olduğunu iddia eden insanlar kadar kimse bilime ve bilimselliğe zarar vermedi alınan kararlarda bu yönde sonrasında bir takım düzeltmeler oldu. Burası hayal kırıklıklarınızdan ötürü şikayet edebileceğiniz yada doğru veya kısmi yanlışları olan sistemi eleştirebileceğiniz bir yer değil.Konuyu nasıl buraya getirebildiniz o da ayrı bir konu tabi o konuda da ayrıca tebrik ederim sizi ayrıca yazmazsanız hatrım kalır inanın , rasyonel akıl dediğiniz şeye bir gün kavuşursunuz inşallah...

  10. #175
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı ykpkr Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bir tek siz akademisyen olmayı hak etmişsiniz zaten. arkadaşım ben akademisyenim ama referansım olmadığı için tam 6 defa devlet okullarında yedek oldum ve şu an düşük bir ücrete sırf akademiden kopmamak için özel üniversitede çalışıyorum. sizin gibi sırf maaşı iyi yağlı kapı diye akademisyen olmak istemedik biz. bizim derdimiz gerçek bilim. tüm bunları 6 defa yedek olan birisi olarak söylüyorum. kendi ağzında söylediğin gibi stabil olmayan bir sisteme güvenmek bireyin kendi suçudur. Kaldı ki bu kadar hareketli bir ülkede uzun vadeli plan yapmak ahmaklıktır. tüm dünya uzaktan eğitime geçmiş, alternatif metotlar benimsenirken sizin gibi geri kafalılar tezini puzzle gibi yapmaktan bahsediyor. tez süreci illa ki okulda olacak olsa zaten zorunlu devamlılığı olurdu. Kısaca işimize gelmiyor demek yerine inatla çıkarlarınızı savunuyorsunuz. Çünkü başta söylediğim gibi amacınız akademisyenlik değil amacınız sadece kolay para kazanmak ve kısa yoldan itibar sahibi olmak. rasyonel akla sahip olduğunuzu düşündüğüm zaman size bir cevap yazarım. Şimdilik bu son mesajım.

    - - - Güncellendi - - -



    evet benim tabii ne sandın? hepiniz aydın olduğunuzu sanıyorsunuz yüksek lisans kayıt yaptırınca. kibirle dolu bir deryada boğulmamak için çıkarlarınıza sıkı sıkıya bağlanmışsınız. tek derdiniz rahatınız bozulmasın olmuş. her neyse mantıklı düşünmeye başladığınız zaman konuşuruz. birde birer nick edinin kim olduğunuz belli olsun. özel mesaj falan atarız birbirimize.


    Benim de tanıdığım olmadığı için 3 sene düşük ücreti geçin -parasız- olarak asistanlık yaptım. Sonra ÖYP ile kendi alnımın teriyle atandım çok şükür. Evliyim çocuğum var. Eşim özel sektörde ve çeşitli projelerde yer alıyor planlarını proje sürelerini benim doktoramı bitirme süreme göre ayarladı. İşi gereği bu tür projelerde çalışmak zorunda işi bu da diyebiliriz. O nedenle canım arkadaşım ben şuanda gittiğim taktirde çocuğumla tek başıma gitmek zorunda kalacağım. Yaşayacaklarımız rezillikten başka bir şey olmayacak. O nedenle sığ düşüncelerinizi kendinize saklayın ve umarım ıslah olursunuz.

  11. #176
    Akademik Forum
    Misafir
    Ben de yeni doğum yaptım. Gidersem bebeğimle tek başıma gitmiş olacağım. Eşim işini bana göre ayarlamıştı o hemen gelemez en az 2 sene sonra gelebilir. Biz de zor durumdayız

  12. #177
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2010
    Nerden
    Eskişehir
    Mesaj
    221
    Bir sendikanın ortak mailinden gelen yazıya göre, Anadolu Üniversitesinde bir ÖYP li arkadaşımız, ÖYP de YÖk ün yaptığı son değişikliği gerekçe gösterilerek, ders aşamasında olmasına rağmen, kendisi razı olmadan ilişiği kesilmiştir. Bağlı bulunduğu üniversite ise Afyon Kocatepe Üniversitesi. Gerçekten, bıktık artık. Herkeste bir korku var. ÖYP li olduğumuz için cezalandırılıyoruz sanki.

  13. #178
    Akademik Forum
    Misafir
    OYP'li Arkadasların son değişiklik nedeniyle yaşadığı mağduriyeti anlıyorum, ama ne zaman çuvaldızı kendilerine batıracaklar onu da merak ediyorum.

    SAYGILARIMLA
    nanofly bunu beğendi.

  14. #179
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    231
    Alıntı ykpkr Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    kimse işinden olsun demiyoruz. gitmeyeceğiniz yere kayıt olmasaydınız diyoruz. haksız olarak bir yerlere gelenlerin elinden alınsın istiyoruz. hak ederek gelenlere, ne yaptığının bilincinde olanlara lafımız yok.

    ama bana kimse yüksek yaptığım yerde ev almıştım diye ağlamasın.

    - - - Güncellendi - - -



    sen önce bir üyelik al sonra konuş hocam.

    - - - Güncellendi - - -



    duygusal düşünerek akıl yürüttüğünüzü sanıyorsunuz. Ayrıca akademisyenim.

    35. madde olabilir. Fakat devlet her maddeyi istediği gibi değiştirebiliyor rasyonel düşünüp bunu göze alabilirdi şimdi mağdur olanlar. Zaten hepsinin aklında ne kadar geç gitsem o kadar iyidir düşüncesi hakimdi. tanıdığım ne kadar öypli varsa hepsi yüksek lisansıda doktorayıda tezi bittiği halde uzatan tipler. neden? çünkü zor geliyor.

    kusura bakmayın ama böyle insanlara karşı üzülmemi kimse beklemesin. gideceğin yeri bile bile mağdur ayakları yapmak saçmalığın danişkası.

    sayın bay, bayan her kim isen, kimse sizden birilerine üzülmenizi beklemiyor. bir hak gaspına karşı sesini çıkaranlara destek olmak yerine o gaspı yapan iktidara toz kondurmama, gaspa uğrayanlara hakaretamiz konuşmalarınıza ise şahsen kızmaktayım.

    genelleme yapacağım çünkü sizi tanımıyorum. sizin gibi mücadeleye köstek olanların tuzu gene itibariyle kurudur, iktidarla (o gün kim iktidar ise artık) ilişkileri her daim iyidir. başlarına "kötü" bir şey gelmez. yani bu örnekte olduğu gibi eğitimine devam ederken haksız bir şekilde o eğitimini yarıda bırakıp dönmesi istenmez. ve siz de tavrınız ile bu rahatlığın içinde olduğunuzu gösteriyorsunuz. hasılı gölge etmeyin başka ihsan istemeyiz.

    - - - Güncellendi - - -

    bakınız bu saçma ötesi uygulamanın çıkma nedeni barış için imza veren akademisyenlere hayatı dar etmektir. ha iş daha 2. gün onu aşmış diğer binlerce öyp'liyi vurmuştur. çünkü taşradaki yönetici kadrolar günü kurtarmak adına (örneğin mimarlık asistanını inşaat derslerine sokup sınavlarında görevlendirmek gibi) bir fırsat görerek bunu kovalama derdine girmiştir. şu aşamada da gayet başarılı bir şekilde devam etmekteler.

    bir başka üniversitede 35 ile doktora yapan asistana telefon açıp 15 gün sonra buradasın diyen rektör var. az biraz edep yahu? en azından o içine tükürdüğümün bürokratik yollarını bir takip et. ona bile ihtiyaç duymuyorlar. ben her an çağrılma korkusu ile yaşıyorum. bu korkuyu yaşamayanınız var ise kendine neden olmasın diye bir sorsun derim.

  15. #180
    Akademik Forum
    Misafir
    YÖK'ün bu konuya ilişkin geri çağırma kriterlerinde yer alan; yeterli teknik ve akademik destek olması maddesinden yola çıkarak henüz eğitime açılmamış, pasif durumdaki ya da bir tane öğretim üyesinin bulunduğu bölümler de öypli asistanlarını geri çağırabilir mi sizce?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Akademik Kadro Sınavlarına Kaç Kişi Çağırılıyor?
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan masterof34
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 19-07-2014, 00:03
  2. Okuldan Atılma ve ÖYP'liler
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan omarta
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 21-01-2014, 21:05
  3. Müzisyen ÖYP'liler
    Müzik/Klip forum içinde, yazan renasedat
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 28-07-2013, 14:56
  4. Ataması hala yapılmayan ÖYP'liler
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan tnt216
    Cevap: 15
    Son Mesaj: 09-03-2013, 22:44
  5. 2010 ÖYP liler
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan Emr
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 22-08-2012, 10:06

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git