reklam

Sayfa 15 - Toplam 29 İlkİlk ... 5131415161725 ... SonSon
Bulunan 141 den 150 - Toplam 288

2015 Son ÖYP Atanma Tebligatı Alanlar

ÖYP 2015- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Forumunda 2015 Son ÖYP Atanma Tebligatı Alanlar Konusunu İncelemektesiniz

ben de yıldız teknikle görüştüm. atamanız yapıldı elektronik imza bekleniyor dedi görevli hanım. daha sonra ...


  1. #141
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    11-2014
    Mesaj
    315
    ben de yıldız teknikle görüştüm. atamanız yapıldı elektronik imza bekleniyor dedi görevli hanım. daha sonra tekrar fakülteye gönderilecekmiş belgeler sonra da çağıracaklarmış sanırım. en azından evraklarda ve puanlarda bir sorun çıkmadığını öğrenmiş oldum. yalnız haftaya kalma ihtimali de varmış bu imzanın :/

  2. #142
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2016
    Mesaj
    29
    ben de dokuz eylül ile görüştüm hala bir değişiklik yok, geçen perşembeden beri rektörlükte beklemede. tahmini kalan zaman hesaplanamıyor.

  3. #143
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2016
    Mesaj
    38
    evet hocam herkesi aynı zamanda atamıyorlar sanıyorum benim de atamam yapılmadı ancak atanmaya hak kazandıgım okuldan atananlar varmıs...

  4. #144
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2016
    Mesaj
    63
    10.Mustafa Kemal

  5. #145
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    165
    Alıntı ozkan35 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Şimdi ondokuz mayısı aradım. Arzu hanımla görüştüm. Atamalarınız şuan yapılıyor dedi
    Şu an yapılıyor derken hocam yarın ararlar mı o zaman ?

    GM Discovery II+ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    yakupcm bunu beğendi.

  6. #146
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    11-2014
    Mesaj
    16
    Pazartesi Nevşehir Hacı bektaş veli üniversitesinden arandım göreve başlamam için bugün itibariyle evrakarımı doldurup başladım arkadaşlar.

  7. #147
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    03-2015
    Nerden
    İSTANBUL
    Mesaj
    484
    Alıntı htatoglu Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Pazartesi Nevşehir Hacı bektaş veli üniversitesinden arandım göreve başlamam için bugün itibariyle evrakarımı doldurup başladım arkadaşlar.
    Hayırlı olsun Hocam

    Güncel Liste:

    - Artvin Çoruh Üniversitesi

    - Kafkas Üniversitesi

    - Hitit Üniversitesi

    - Kırklareli Üniversitesi

    - Bitlis Eren Üniversitesi

    - Erzincan Üniversitesi

    - Celal Bayar Üniversitesi

    - Muş Alparslan Üniversitesi

    - Van Yüzüncüyıl Üniversitesi

    - Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi

    - Siirt Üniversitesi

    - Gaziosmanpaşa Üniversitesi

    - Fırat Üniversitesi

    - Niğde Üniversitesi

    - Harran Üniversitesi

    - Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi

    - Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi

  8. #148
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    21
    Alıntı Havacı03 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Şu an yapılıyor derken hocam yarın ararlar mı o zaman ?

    GM Discovery II+ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    şu an yapıyorum dedi. Bu hafta kesin aranırız ozaman dedim. Aynen dedi.

  9. #149
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    601
    Alıntı qpuro Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Belgeler kaybolmuş
    belgelerim kaybolsa bi şekilde deu ya ulassa )

  10. #150
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2013
    Nerden
    Erzincan
    Mesaj
    231
    arkadaşlar bi sorum olacak,kadromun olduğu üniversite kayıtları bu hafta içinde ancak bitirecek ama yl eğitimi için kayıtlar dün bitti,acaba önümüzdeki hafta başı yl eğitimi için yerleştiğim üniversiteye gitsem kayıt için bu konuda bi insiyatif alıp kaydımı yaparlar mı? Yl eğitimi için yerleştiğim Hacettepe'de dersler 5inde başlamış bu arada.





Benzer Konular

  1. Cevap: 0
    Son Mesaj: 12-12-2015, 10:36
  2. 2015 temmuz temel tıp bilimleri yökten gelen atama tebligatı
    ÖYP 2015- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan Sefa Mülayim
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 10-09-2015, 10:13
  3. Cevap: 6
    Son Mesaj: 01-02-2014, 01:25
  4. Fce dil sınavından b1 seviyesi not alanlar
    Doktora Eğitimi forum içinde, yazan ADOZ
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 23-01-2014, 14:47
  5. Dilden 65 altı alanlar
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan HaylazNef
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 03-01-2013, 19:32

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git