reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 11 - Toplam 33 İlkİlk ... 91011121321 ... SonSon
Bulunan 101 den 110 - Toplam 321

Kazananlar Buraya

ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu Forumunda Kazananlar Buraya Konusunu İncelemektesiniz

arkadaşlar bazı konularla ilgili sizlerle birşey paylaşmak istedim, birincisi askerlik belgesini e devletten götürdüm bir ...


  1. #101
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    03-2015
    Mesaj
    183
    arkadaşlar bazı konularla ilgili sizlerle birşey paylaşmak istedim, birincisi askerlik belgesini e devletten götürdüm bir sorun çıkarmadılae, ikincisi dil eğitimi konusu şuan da muallakta kesin bir şey yok yani ama eğitim alacağımız kesin. memurun dediğine göre rektör yrd. bizimle bir toplantı planlıyormuş ( memur tüm derdinizi anlatın ortak bir yol bulursunuz dedi ). dil eğitimi konusunda kimse kusura bakmasın. bu eğitim olacak çünkü hepimiz bu okulun almanca eğitim verdiğini biliyorduk bende istemem dayatma olmasını ama yapacak bir şey yok ... bence bu konuda biz şunları istemeliyiz iki yıl gibi bir süreç dayatılması sorun olabilir şüphesiz iki yıl almancayla uğraşmayacağız (bizler 6 yıl sonra öğrencilere ders anlatacağız bu süre bu yüzden esnetilmeli) eğer sırf almancayla uğraşırsak derslerden kopuşlar olacaktır. almanca dersleri ise haftanın belli günlerinde fakat hazırlık sınıfına göre daha uzun süre ders görerek olabilir ( şu an dersler 9.30-15.45 arası bize 9.00-17.00 arası olabilir ). diğer günlerde ise yüksek lisans çalışmalarına ayrılabilir. muhtemeldir ki bize iki ayrı sınıf açacaklardır 20-20 olarak. Birde son olarak şunu söylemek isterim; bizlere imzalattıkları dil öğreneceğim gibi bir belge varya onun hukuki olarak bizlere bir sınır koydugunu düşünmüyorum niye derseniz adamlar bize tehditle imzalatıyor bunu eğer imzalatmazsanız sizlerin atamasını yapmayacağız diye. ama şunu da belirteyim adamlar bunu öylesine imzalatıyor çünkü gerçekten almanca öğrenmemizi istiyorlar çünkü almanca bilen akademisyen sıkıntısı var. bunlar esnetilebilir şeyler biz iyi niyetimizle rektör yrd. toplantıda sorunlarımızı anlatalım, bu dili öğrenmeye çalışalım bence gerisi çorap söküğü gibi gelecektir emin olun çok stres yapmayalım zaten öyp kadrolarını bekledik sonra sonuçları bekledik yeterince sıkıntı yaptık rahat olalım artık...
    şimdi diğer yorumları okurken gördüm yds den 85 gibi sonuç istenmiyor bizden internetteki duyuruyu güncellememişler daha. doğrusunu belirteyim; rektör yönetim kurulu toplantısında değiştirmiş bunu (çünkü c2 imkansız bir seviye) BİR YIL SONUNDA B1 SEVİYESİ İKİNCİ YIL SONUNDA İSE DSH2 SEVİYESİ. dsh2 seviyesi konuşma ve yazmada %67 - %81 arası bir sonuçtur.
    _Mechanic_ bunu beğendi.

  2. #102
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2016
    Mesaj
    37
    @robothink bilgilendirme için teşekkürler,

    Peki dil eğitimi mecburi ise 35. madde görevlendirmeleri ne şekilde olacak? Hem dil hemde başka bir üniversitede görev alma nasıl olacak? Bu konu hakkında birşey söylenmedi mi? (ÖYP'de 35. madde mecburi diye biliyorum)

  3. #103
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    03-2015
    Mesaj
    183
    Alıntı c3nk Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    @robothink bilgilendirme için teşekkürler,

    Peki dil eğitimi mecburi ise 35. madde görevlendirmeleri ne şekilde olacak? Hem dil hemde başka bir üniversitede görev alma nasıl olacak? Bu konu hakkında birşey söylenmedi mi? (ÖYP'de 35. madde mecburi diye biliyorum)
    hocam bununla ilgili bir şey söylemediler çünkü bildiğiniz gibi yök ilan şartlarında ortak alan diye tabir ettğimiz alanlarda yökün belirlediği yerlerde yl ve doktora eğitimlerinin olacağını söylemişti, bunlarda henüz belli değil zaten. ama kanaatimi söyleyecek olursam eğer; 35. madde bize uygulanmazniye derseniz anadoluda atanılan üniverstede yl eğitimi olmadıgından büyük şehire lisansüstü eğitime gönderiliyorlar. ama biz zaten istanbul oldugumuz için yökün belirlediği lisansüstü üniversteisi istanbul oldugu sürece dersler için üniversite bizlere bazı günler izin verir 35'e gerek yok yani. bu durum şu an zaten özellerdeki argörlere yapılıyor onlar bazı günler izinli olarak derslerine gidiyorlar. bizede böyle birşey yapılır diye umuyorum. ayrıca bazı nedenlerde var şöyle ki; diyelim ki sizi 35. madde ile görevlendirdiler başka yerde size dediler ki "almanca öğren bu arada". fakat siz öğrenmediniz ve 6 yıl sonra geri geldiniz nasıl ders verirsiniz??? bunu düşünürler bence. bizleri kendi kontrollerinde tutacaklardır...
    _Mechanic_ bunu beğendi.

  4. #104
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    04-2015
    Nerden
    Erzurum, Turkey
    Mesaj
    282
    Alıntı yttl Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar üniversiteye giden var mı ben çarşamba günü gideceğim hatta malzeme bölümünü kazanıp bölüm ile görüşen vs. oldu mu?
    Ben bugun okula gittim gorustum. Sekreter bana 2 yil surecek dil kursu dedi. Bu sure icinde yurt disina da gonderebilirler dedi. Peki bu belirtilen puanlari alamazsak maddi kulfeti var mi diye sordum yok dedi. Bir taahhutnameyi gorebilir miyim dedim getirdi bi tane baktim okudum iyice maddi bir sey yazmiyordu.

    SM-J700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    _Mechanic_ bunu beğendi.

  5. #105
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2016
    Mesaj
    37
    Alıntı santral25 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben bugun okula gittim gorustum. Sekreter bana 2 yil surecek dil kursu dedi. Bu sure icinde yurt disina da gonderebilirler dedi. Peki bu belirtilen puanlari alamazsak maddi kulfeti var mi diye sordum yok dedi. Bir taahhutnameyi gorebilir miyim dedim getirdi bi tane baktim okudum iyice maddi bir sey yazmiyordu.

    SM-J700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Çok teşekkürler, peki bu 2 senelik süre zarfında biz y.lisans yada doktora yapabilecek miyiz? Yoksa akademik hayatımıza 2 senelik bir ara vermek zorunda mı kalacağız bu konu çok hassas bir nokta bence..

  6. #106
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    04-2015
    Nerden
    Erzurum, Turkey
    Mesaj
    282
    Alıntı c3nk Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Çok teşekkürler, peki bu 2 senelik süre zarfında biz y.lisans yada doktora yapabilecek miyiz? Yoksa akademik hayatımıza 2 senelik bir ara vermek zorunda mı kalacağız bu konu çok hassas bir nokta bence..
    Bilmiyorum hocam yarin evraklari götüreceğim o sirada sorarim.

    SM-J700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  7. #107
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    04-2015
    Nerden
    Erzurum, Turkey
    Mesaj
    282
    Alıntı c3nk Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Çok teşekkürler, peki bu 2 senelik süre zarfında biz y.lisans yada doktora yapabilecek miyiz? Yoksa akademik hayatımıza 2 senelik bir ara vermek zorunda mı kalacağız bu konu çok hassas bir nokta bence..
    Ayrica universitenin servisleri varmis bunu duyunca cok sevindim.

    SM-J700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    _Mechanic_ bunu beğendi.

  8. #108
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2016
    Mesaj
    86
    Alıntı robothink Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar bazı konularla ilgili sizlerle birşey paylaşmak istedim, birincisi askerlik belgesini e devletten götürdüm bir sorun çıkarmadılae, ikincisi dil eğitimi konusu şuan da muallakta kesin bir şey yok yani ama eğitim alacağımız kesin. memurun dediğine göre rektör yrd. bizimle bir toplantı planlıyormuş ( memur tüm derdinizi anlatın ortak bir yol bulursunuz dedi ). dil eğitimi konusunda kimse kusura bakmasın. bu eğitim olacak çünkü hepimiz bu okulun almanca eğitim verdiğini biliyorduk bende istemem dayatma olmasını ama yapacak bir şey yok ... bence bu konuda biz şunları istemeliyiz iki yıl gibi bir süreç dayatılması sorun olabilir şüphesiz iki yıl almancayla uğraşmayacağız (bizler 6 yıl sonra öğrencilere ders anlatacağız bu süre bu yüzden esnetilmeli) eğer sırf almancayla uğraşırsak derslerden kopuşlar olacaktır. almanca dersleri ise haftanın belli günlerinde fakat hazırlık sınıfına göre daha uzun süre ders görerek olabilir ( şu an dersler 9.30-15.45 arası bize 9.00-17.00 arası olabilir ). diğer günlerde ise yüksek lisans çalışmalarına ayrılabilir. muhtemeldir ki bize iki ayrı sınıf açacaklardır 20-20 olarak. Birde son olarak şunu söylemek isterim; bizlere imzalattıkları dil öğreneceğim gibi bir belge varya onun hukuki olarak bizlere bir sınır koydugunu düşünmüyorum niye derseniz adamlar bize tehditle imzalatıyor bunu eğer imzalatmazsanız sizlerin atamasını yapmayacağız diye. ama şunu da belirteyim adamlar bunu öylesine imzalatıyor çünkü gerçekten almanca öğrenmemizi istiyorlar çünkü almanca bilen akademisyen sıkıntısı var. bunlar esnetilebilir şeyler biz iyi niyetimizle rektör yrd. toplantıda sorunlarımızı anlatalım, bu dili öğrenmeye çalışalım bence gerisi çorap söküğü gibi gelecektir emin olun çok stres yapmayalım zaten öyp kadrolarını bekledik sonra sonuçları bekledik yeterince sıkıntı yaptık rahat olalım artık...
    şimdi diğer yorumları okurken gördüm yds den 85 gibi sonuç istenmiyor bizden internetteki duyuruyu güncellememişler daha. doğrusunu belirteyim; rektör yönetim kurulu toplantısında değiştirmiş bunu (çünkü c2 imkansız bir seviye) BİR YIL SONUNDA B1 SEVİYESİ İKİNCİ YIL SONUNDA İSE DSH2 SEVİYESİ. dsh2 seviyesi konuşma ve yazmada %67 - %81 arası bir sonuçtur.
    Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler Hocam

  9. #109
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    32
    Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler arkadaşlar, anlaşılan dil konusu hala net değil. Ama hala 2 yıl eğitim aldığımızda
    1. Derslerden uzak kalacağız
    2. Yüksek ve Doktorayı almanca yapmayacağımız için sonuçta öğrendiklerimizin tamamı aklımızda kalmayacak hala saçma olduğunu düşünüyorum. Biz bu eğitimi doktora sonrası almalıyız mantıklı olan budur. Ayrıca benim gibi alan değiştirecek arkadaşlar da olabilir bu durum olumsuz etki yaratır.
    Üniversitenin servisi var bu iyi bir şey temennim misafirhane gibi bir olanağı vardır benim gibi ankara ya da başka illerden gelecekler için, çünkü ev tutma vs. gibi sıkıntılı bir süreç var önümde

  10. #110
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    03-2015
    Mesaj
    183
    arkadaşlar üniversitenin istanbulun her yerine servisi var. lojman gibi bir imkanı yok bildiğim kadarıyla zaten bu yıllar içinde olacak bir durum. ev konusunda üniversite çevresinde kiralık yerler bulabilirsiniz. ama üniversite çevresi biraz gecekondu gibi. beylerbeyi taraflarıda çok pahalı 1500 lira gibi kiralar. aşagıdaki linkte üniversitenin street view görüntüsü var yön tuşlarıyla çevresini gezebilirsiniz. iyi seyahatler ))

    https://www.google.com.tr/maps/@41.1...2!8i6656?hl=tr





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. NİĞDE ÜNİVERSİTESİ Niğde Üniversitesini Kazananlar Buraya
    ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu forum içinde, yazan tsunade-sama
    Cevap: 166
    Son Mesaj: 29-01-2016, 09:32
  2. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ Anadolu Üniversitesini Kazananlar Buraya
    ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu forum içinde, yazan Supernova_e1?
    Cevap: 447
    Son Mesaj: 10-01-2015, 20:22
  3. SİNOP ÜNİVERSİTESİ Sinop üniversitesi kazananlar buraya
    ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu forum içinde, yazan sarimaske
    Cevap: 21
    Son Mesaj: 06-08-2014, 23:00
  4. MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ Muş'u Kazananlar Buraya :)
    ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu forum içinde, yazan katreimatem
    Cevap: 184
    Son Mesaj: 13-12-2013, 17:59
  5. Anadolu Üniversitesini Kazananlar Buraya
    ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan Supernova_e1?
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 27-07-2013, 21:31

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git