reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 12 - Toplam 18 İlkİlk ... 21011121314 ... SonSon
Bulunan 111 den 120 - Toplam 175

2015 ÖYP Aralık Okul Öncesi Eğitimi / Öğretmenliği Puan Paylaşımı

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda 2015 ÖYP Aralık Okul Öncesi Eğitimi / Öğretmenliği Puan Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

Sevgili hedefsizkitle arkadasım ve eşşekarısı arkadaşım. Bu forumdaki hic bir bilgi konu goruntuleme de dahil ...


  1. #111
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2016
    Mesaj
    42
    Sevgili hedefsizkitle arkadasım ve eşşekarısı arkadaşım. Bu forumdaki hic bir bilgi konu goruntuleme de dahil güvenmeyin. Soruyorum size gece 100 kişi görüntüleyip saatin şuan 15 inde 13 kişi mi görüntülüyor. Kendinizi buraya göre ayarlamayın. Korkmayın eminim o kadar kişi yok

  2. #112
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    20
    Alıntı hedefsizkitle Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    görüntüleme 100 küsür ama şurda uğraşan iki üç kişi var diğerleri adam değilsiniz yemin ediyorum. sadece takip ederek milletin emeğinden faydalanıyorsunuz. anlaşılan bu kafayla kazanıp prof luğa da yükselseniz kendinizden başkasına faydanız dokunmayacak inşallah hak eden kafa yoran emek verenler kazanır.

    Birader, ben sana daha önce özelden attığın mesajda cevap vermiştim hangi puan türünün kullanıldığını.Ama görüyorum ki tekrar yazmışsın.Belki de bundan dolayı insanlar cevap vermiyordur.Madem güvenmeyeceksin neden sordun?
    İkinci olarak,sen buraya yazarken herkesin görebileceğini bilerek yazıyorsun,yani isteyen senin yazdıklarını okur ve cevap vermeme hakkına sahiptir. Cevap vermek kişiye kalmış bir şeydir. Yani kimse cevap vermiyor diye sitem etmen çok gereksizdir.
    Üçüncüsü, bunları bilipte,cevap vermeyenlere adam değilsiniz demek nedir? Cevap vermeyen kişiler ya bilmiyorlarsa? Bilmeyen her kişi, ben bilmiyorum yazmak zorunda mı?
    Dördüncüsü, bu kafayla profluğa yükselseniz ne olacak,demeye getirmişsin.Ben de sana soruyorum,insanlara sorup aldığın cevaplara güvenmeden,tanımadan bilmeden ahkam keserek profluğa gelsen ne olacak.

    - - - Güncellendi - - -

    Ayrıca bu süreç biz çocuk gelişimciler için çok daha sıkıntılıyken sizlerin bizden daha çok endişe duyması da çok yersizdir.Kadro sayımız sizden az, bizim kadrolara başvurabiliyorsunuz.Bırakın da biz sitem edelim siz değil !

  3. #113
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Mesaj
    9
    Arkadaşlar şuan çocuk gelişiminde açılan kadrolara baktığınızda hepsi sağlık yüksekokulu yani 4 yıllık çocuk gelişimi bölümünün yer aldığı yerler. 2 yıllık çocuk gelişimi bölümleri meslek yüksekokullarında yer alır. Yani okul öncesi ile arasında herhangi bir puan türü farkı yok ikisi de ea bu yüzden normal şekilde herkes aynı puanını kullanarak tercih yapıyor. Herkesin hakkında hayırlısı olsun....

  4. #114
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2016
    Mesaj
    11
    Alıntı emreeyldz Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Birader, ben sana daha önce özelden attığın mesajda cevap vermiştim hangi puan türünün kullanıldığını.Ama görüyorum ki tekrar yazmışsın.Belki de bundan dolayı insanlar cevap vermiyordur.Madem güvenmeyeceksin neden sordun?
    İkinci olarak,sen buraya yazarken herkesin görebileceğini bilerek yazıyorsun,yani isteyen senin yazdıklarını okur ve cevap vermeme hakkına sahiptir. Cevap vermek kişiye kalmış bir şeydir. Yani kimse cevap vermiyor diye sitem etmen çok gereksizdir.
    Üçüncüsü, bunları bilipte,cevap vermeyenlere adam değilsiniz demek nedir? Cevap vermeyen kişiler ya bilmiyorlarsa? Bilmeyen her kişi, ben bilmiyorum yazmak zorunda mı?
    Dördüncüsü, bu kafayla profluğa yükselseniz ne olacak,demeye getirmişsin.Ben de sana soruyorum,insanlara sorup aldığın cevaplara güvenmeden,tanımadan bilmeden ahkam keserek profluğa gelsen ne olacak.

    - - - Güncellendi - - -

    Ayrıca bu süreç biz çocuk gelişimciler için çok daha sıkıntılıyken sizlerin bizden daha çok endişe duyması da çok yersizdir.Kadro sayımız sizden az, bizim kadrolara başvurabiliyorsunuz.Bırakın da biz sitem edelim siz değil !
    Hayır da sen niye üstüne aliniyorsun. Cvp vermeyenlere söylenmiş bisey bu. Kaldı ki cg ci olup hangi puan türünden tercih yapacağını bilmeyen yoktur heralde. Insanlik edip acikca yazabilir. Görüyorum ki okul oncecilerin cg tercih etmesi hic hoşunuza gitmiyor. Demek ki her türlü şey olabilir tercih edilmemesi için tek bi cvp yerine bi cok kişiden ayni cvbı almak daha guvenilirdir her zaman. Alınacak bişey yok bunda kadroyu acan da ben değilim git kavgani başka yerde yap.
    Son düzenleyen hedefsizkitle, 10-01-2016 saat 18:44.

  5. #115
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2016
    Mesaj
    22
    hocam kendinizi ifade ediş şeklinizi tekrar gözden geçirmenizi öneririm. bizim bölümü de ilk mat ya da fen tercih etse tabi ki rahatsız olurduk. ki arkadaşın dediği de bir şey yok.

  6. #116
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2016
    Mesaj
    11
    Ifade edis seklim gayet normal anlamamakta israr ediliyor hakeden kimse o kazanmali. Okul onceciler cg tercih etse bile puani düşükse cg ci olan atanir. Burda tepki verecek bi durum yok önemli olan puan. Ayrıca durumdan rahatsız olanlar tepkilerini kadroyu acana yani yok e göstermeliler. Bu durum yeni degil ki onceki senelerde de okul onceciler cg tercih edebiliyordu. O zaman cg ci arkadaşlar toplanıp gosterseydi tepkisini. Şimdi böyle olmazdı. Kimse kimsenin umrunda değil birlik olma yok ondan sonra cikip okul önceciler hakkimizi yiyor dememeli kimse . Konu nerden nereye geldi. Ben zaten arkadasa belirtmistim haksızlık olmaması için cg yazmicam demistim yazmadim da. Ama yazacak arkadasim var. Kac gündür ikilemde kimse de bi cvp vermio baska yerlerde 4 yıllık ama söz alio denilmis bu yüzden cg ciler aciklama yapsın dedim kimseden ses çıkmadı ne zaman biraz agir konuştum o zaman cvp verilmeye başlandı. Demek ki insanlar isine gelince cvp yazio. Bnce yardimci olan kimse bişey kaybetmez. Arkadaş cvp vermeyenler de bilmiyordur yazmış Allah aşkına bolume hangi puan türünden girdiğini bilmeyecekler mi açıklama yapmak bu kadar zor mu? Herkes cg ye basvursa da kimin puanı yüksekse o alinacak zaten. Bunda okul oncecilerin suçlanmasini doğru bulmuyorum. Meslek hayatında da cg ciler hem lisede hem anasinifinda calisabiliyorken okul önceciler sadece anasinifinda calisabiliyor lise de öğretmenlik yapamıyor demek ki ortada bi haksızlık yok bi yerden dengelemeye çalışmış yök.

  7. #117
    Akademik Forum
    Misafir
    O kadar gereksiz yerlere varmış ki konu anlaşılan aşırı streslisiniz. Burada yazıp o niye cevap vermiyor bu niye cevap vermiyor diye yakınmak yerine açın interneti araştırın madem bu kadar merak ediyorsunuz. Çok sağlıklı bir durum değil insanlar cevap vermeyince demek bilmiyorlar diye düşünmek yerine biliyorlar da söylemiyorlar diye düşünmek. Kaç yaşına gelmiş insanlarız isteyen araştırır öğrenir isteyen başkasına sorar isteyen soruya cevap verir isteyen vermez. Ama akademisyenlik düşünen bir insanın böyle bir konuda 20 kişiden aynı cevabı beklemek yerine daha sağlam daha güvenilir tek bir kaynaktan bilgi edinmesi yeterli olacaktır. Zaten siz de yazmıyormuşsunuz ne diye insanları geriyorsanız anlamıyorum.
    eşşekarısı bunu beğendi.

  8. #118
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    20
    Alıntı hedefsizkitle Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ifade edis seklim gayet normal anlamamakta israr ediliyor hakeden kimse o kazanmali. Okul onceciler cg tercih etse bile puani düşükse cg ci olan atanir. Burda tepki verecek bi durum yok önemli olan puan. Ayrıca durumdan rahatsız olanlar tepkilerini kadroyu acana yani yok e göstermeliler. Bu durum yeni degil ki onceki senelerde de okul onceciler cg tercih edebiliyordu. O zaman cg ci arkadaşlar toplanıp gosterseydi tepkisini. Şimdi böyle olmazdı. Kimse kimsenin umrunda değil birlik olma yok ondan sonra cikip okul önceciler hakkimizi yiyor dememeli kimse . Konu nerden nereye geldi. Ben zaten arkadasa belirtmistim haksızlık olmaması için cg yazmicam demistim yazmadim da. Ama yazacak arkadasim var. Kac gündür ikilemde kimse de bi cvp vermio baska yerlerde 4 yıllık ama söz alio denilmis bu yüzden cg ciler aciklama yapsın dedim kimseden ses çıkmadı ne zaman biraz agir konuştum o zaman cvp verilmeye başlandı. Demek ki insanlar isine gelince cvp yazio. Bnce yardimci olan kimse bişey kaybetmez. Arkadaş cvp vermeyenler de bilmiyordur yazmış Allah aşkına bolume hangi puan türünden girdiğini bilmeyecekler mi açıklama yapmak bu kadar zor mu? Herkes cg ye basvursa da kimin puanı yüksekse o alinacak zaten. Bunda okul oncecilerin suçlanmasini doğru bulmuyorum. Meslek hayatında da cg ciler hem lisede hem anasinifinda calisabiliyorken okul önceciler sadece anasinifinda calisabiliyor lise de öğretmenlik yapamıyor demek ki ortada bi haksızlık yok bi yerden dengelemeye çalışmış yök.
    Bu noktalara gelmiş- Üniversitede araştırma görevliliğinden başlayıp belki de profesörlüğe gidecek olan yola girmiş- bir kişinin, kendisinin bilmeyip başkasının bildiğini zannettiği bir şey için ''ADAM DEĞİLSİNİZ'' demesi benim için kabul edilebilir bir şey değil. Ha diyorsun ya,üniversiteyi tercih ettiğiniz puanı mı bilmeyecek diye, ona da cevap vereyim: ''Daha geçen gün bir arkadaşım (Çocuk gelişimci) bana sordu,biz hangi puan türünden seçeceğiz,forumda sözel filan yazmışlar.'' diye.Demek ki bilmeyen bilmiyor, ''ADAM DEĞİLSİNİZ'' demenin gereği yok ! Ve bu ifade ediş tarzının da normal olduğunu düşünüyorsun,gerçekten çok ilginç.Üstüme alınmamla alakası yok bu durumun.Az önce de yazdığım gibi,bu noktaya gelmiş bir insan bu şekilde yaklaşmamalı olaya.Yarın bir gün örnek olacaksın,parmakla gösterileceksin ama bu tarz olduğun makamı küçük düşürecek.Böyle okumuş,yükselmeyi isteyen insanların kullandığın tarz gibi tarzları olması sinirlendirdi sadece.

    Bizim endişemizin daha fazla olduğu doğrudur,bizim kadar endişeli olmamanız gerekir demek istedim,yazdım gerekçelerini de. Ayrıca kimsenin okul öncecileri suçladığı yok,verilmiş bir haktır ve puanı yüksek olan gider.Biz çocuk gelişimcilerin yapacağı bir şey yok bu saatten sonra.

    Son olarak, belki de en çok multidisipliner olarak çalışılacak 2 bölümdür okul öncesi ve çocuk gelişimi.Hepimiz bir çocuğun bir şekilde hayatına dokunacağız.Ben şu bölüm mezunuyum ben şu bölümüm deyip sidik yarıştırmaya gerek olmamalı.Bu nedenle daha fazla uzatmanın bir lüzmu yoktur.
    eşşekarısı bunu beğendi.

  9. #119
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2016
    Mesaj
    11
    Burasi bilgi paylaşım platformu yanlış puanlar vermek ,yanlış yönlendirmek ya da bildiği şeyler olduğu halde yardimci olmayıp okuyup geçmek mi doğru olan? Adam degilsiniz lafi yakismio ama insanlari kandirmak duyarsiz kalmak yakisior öyle mi tuhafsiniz gerçekten Uzatmayalim kimse kusura bakmasın bencil insanlara dayanamıyorum.
    Son düzenleyen hedefsizkitle, 10-01-2016 saat 23:53.

  10. #120
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı Glsni Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Değerli arkadaşlar bir kere daha diyorum bunu bakın kaç kere söyledim. Başvurdugunuz yer örneğin niğde çge olsa bile siz yüksekokulda yl doktora yapmayacaksiniz. Yani en az 6 yil boyunca sizin niğde ile alakanız olmayacak. Hal böyleyken size ne niğdenin çge puan türünden SİZ KENDI LİSANS BÖLÜMÜNÜZÜ HANGİ PUAN TÜRÜ ILE KAZANMIŞSANIZ O puan türü ile başvuru yapacaksınız. Kaldı ki çge 4 yillik bölumden mezunlar bile ea ile başvuru yapacakken biz okul önceciler nasil sözel ales ile basvuralım. Tabiki ea ile gönlünüzce hem çge hem de ooe tercihlerinizi HER İKISI DE TERCİHLERINIZIN ICINDE OLABİLECEK ŞEKİLDE yapabilirsiniz. (Bu sözüm okul öncecilere idi.)
    Arkadaşlar mantık yürütmek yerine ÖYP Genel Şartlara bakacak olursak 4. madde ; Atama yapılacak programın lisans eğitimine hangi puan türünden öğrenci alınıyorsa o alanda Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı (ALES)den en az 70(yetmiş) puan almış olmak ifadesi yer alıyor. Yani mezun olduğunuz alanın puan türü değil tercih edeceğiniz bölümün puan türü önemli. 2 yıllık çocukgelişimi bölümü sözel olduğundan Artvin üniversitesi gibi 2 yıllık çocukgelişimiolan ilanlar sözel puanla tercih edilecektir. evrak kontrolünde elenip kadro yakmamak için lütfen bu ayrıntılara dikkat edelim.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2014 Aralık ÖYP Okul Öncesi Öğretmenliği Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan gazelle
    Cevap: 16
    Son Mesaj: 24-05-2015, 20:15
  2. ÖYP 2013 Okul Öncesi Öğretmenliği Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan öğrtmen
    Cevap: 26
    Son Mesaj: 11-10-2013, 14:01
  3. 2012 okul öncesi öğretmenliği puan paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan dry
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 30-07-2012, 18:43
  4. 2012 okul öncesi öğretmenliği puan paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan dry
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 19-07-2012, 11:47
  5. Cevap: 0
    Son Mesaj: 17-01-2011, 18:58

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git